Ve okula gittim beklediğimiz gibi Fenerbahçeliler hava atmaya başladılar bende "UEFA kupamız var" diyip duruyordum.Bir çocukta "Turabi şampiyon oldu Turabi şampiyon oldu" diye etrafta dolanıyordu ve başka bir kız Kore dizilerini bize anlatıyordu bir çocukta kötü kötü espri yapıyordu "mesala DOLMUŞ TIKLIM TIKLIM DOLMUŞ,DOKTORA GİTTİM PUDİNG ÖNERDİ DR.OTKER VB." kafam yakında patlayacaktı eve gelince kızın anlattığı diziye baktım pek beğenemedim sonra Gareth Bale'ın Top 10 gollerini izliyordum sonra annem geldi ve biraz ders çalış dedi.
Yaş problemleri çözüyordum bir baktım çocuk babasından büyük çıktı o günden beri yaş problemleri çözmüyorum sonra birgün İspanya gezisine gidecektik.Ve tahmin edersiniz en çok ben heyecanlıydım sonunda Gareth Bale'yi görebileceğim düşüncesi aklımın hep bir köşesindeydi ve sonunda Gareth Bale'yi görebildim o gün her zamanki gibi yine çok güzel oynamıştı ve çıkışta futbolcuların durduğu yere giderek bir imza aldım sonunda hayallerim gerçekleşmişti çünkü Gareth Bale beni tanıyordu çünkü benim adımı sormuş ve beni çok iyi birine benziyorsun diye yemeğe davet etti gittiğimizde birde ne göreyim aman tanrım dedim! ev ev değil saray yavrusu.Yemeği yedikten sonra evin arkasına götürdü.Orada mini bir futbol sahası vardı göster bakayım kendini dedi...