Hello,my name is.....

8 0 0
                                    

Bugün hayatımın, Tanrı'nın beni öldürene kadar ki olacak yaşamımım en iyi günü diyebilirim. Neden mi ? Çünkü 18 oluyorum bugün.Bütün o aile baskılarından, akraba baskılarından, 12'den önce evde ollardan kurtulduğum gün bu gündür. Ne kadar inkar etseniz de herkes bu yaşa gelmeyi çok istiyor. 18 yaşına bastığı günün hayalini kuruyor her gün. Kimileri " arkadaşlarımla sabaha kadar barda takılcaz içicez " der kimileri de ailesi le sade bir parti kutlar. Bunları okuyunca sizin de hayallere daldığınızı 7. Peki, ben ne mi yapacağım. Sanırım 13 yaşımdan beri bu an hakkında planlar yaptım. Yüzlerce plan yapmışımdır. Peki insan neden bir an önce büyümeyi ister ? Büyüyünce sorumluluk artar insan eğlenmeye, gezmeye, tozmaya vakit bulamaz. Çocukken bu şeylerin hepsini yapabiliriz ama.Yapabilirmiyiz ki acaba ? Ben artan aile baskıalrından sıkıldığımdan dolayı büyümeyi istedim. Kızlık yönlerim biraz daha ön plana çıktığı günden beri baskılar..baskılar... Ha, kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Rose, 18 yaşındayım(aslında daha olmadın olacağım).Size bir sır vereyim mi ? Korkuyorum. Hemde çok. Ya büyüdüğümde eskisi gibi olamazsam ? Ya üstüme çok yük biner de kaldıramazsam ? 

O gün. Büyük gün. Her gün gibi sıradan bir gün olarak başladı diyebiliriz. Yataktan kalktım ve elimi yüzümü yıkamaya gittim. Fakat bir terslik var gibi geldi. Ev, normal günlerden biri olamayacak kadar fazla sessizdi.Çok fazla.... Evi dolaşmaya karar verdim. Her yer boştu. Bomboş. Ailem benden habersiz bir yere gitmezlerdi. Hem gitseler bile hepsi bir anda nereye kaybolmuş olabilir ki ? Evde bir not aramaya başladım. Annem, beni uyandırmaya kıyamamış ve habersiz gitmişlerdir ve bir not bırakmışlardır diye düşünüyordum. Evet bir not bırakmışlardı.

" Rose, güzelim, kıvırcığım, kahverengi gözlüm.Sen bu mektubu okuduktan sonra bizden nefret edebilirsin ama sadece seni sevdiğimizi bil.Sana bunu söylemeyi binlerce kez düşündük fakat en uygun anınn bu gün olacağına karar verdik. Evet bugün 18'ine basıyorsun bir yetişkin oluyorsun. Sana söyleyeceklerimizin anlayacağın yaşa gelmiş bulunuyorsun. Bunu öğrendikten sonra yüzüne bakmaya cesaretimiz olmadığından öğrendikden sonra bizi araman için bir telefon numarasıda yazıyorum. Bizi okuduktan sonra ara lütfen.
Seni seven ve hep sevecek olan ailen, doğum günün kutlu olsun.Nice mutlu yıllara. 

ODANA GİR VE HALININ ALTINDAKİ BELGELERİ OKU. OKUDUKTAN SONRA ÇEKMECENDEKİ KAĞITTA YAZAN NUMARAYI ARA. "

Bu bir şaka olmalı. Evet evet kardeşim şakayı çok sever. Benle uğraşmayı sever. 

.................

Mektubu okuduktan sonra mutfağa gidip 1 bardak su içtim. Kardeşim odama felan saklanmıştır ben odama girip halıyı kaldırdığımda arkamdan çıkıp beni korkutacak ve ammada safsın diyecekti. Öyle olmalıydı. Onun kalbini kırmamak için odama yöneldim. Odama geldiğim duyulmasın diye parmak uçlarımda yürüyordum. Kapıyı hafif aralayıp içeri bakındım kimse yoktu. Sonra açtım kapıyı ve direkt halıyı kaldırdım. Kağıtlar vardı.

.......................

Olamaz!!!!! Ben evlatlık mıyımışım ? Neden bana bunu daha önce söylemediler. En mutlu günümde beni neden mutsuz yapıyorlar. Nedennnnnnnn!!!!!!!!Banyoya yüzümü yıkayıp bu şoku atlatmak için girdim. Aman tanrım! Aynada bir kağıt vardı. Amaa....ama...ama ilk girdiğimde hiçbişey yoktu. Evin her m2'sini gezdim evde kimse yoktu. Bunu kim yapmış olabilirdi ? Kim ? 

Soğukkanlılıkla aldım ve okumaya başladım.

" Bu mesaj sana çocuk.Doğum günün kutlu olsun. Bütün çabalarımıza rağmen şimdiye kadar hayatta kalmayı başardın. Oyunu lanet olasıca bir şekilde güzel oynadın, hem de bütün yıllar boyunca.
 Ne oldu? Bunun bir oyun olduğunu bilmiyor muydun?
 Doğduğun günden beri oynuyorsun. Bütün hayatın boyunca kaçındığın bütün kazalar, yanı açık bırakılmış beşikten tut park edilirken freni çekilmemiş arabalara kadar, hatta yıldırımlar ve yerdeki görünmeyen buzlanmalar....
 Gerçekleşmeyi bekleyen her bir yaralanma, olan her türlü terslik bizim işimizdi. Pek çok insan senin yaşına gelemeden oyunu kaybetti. Kendini şanslı saymalısın! Oyunu oynama yeteneğin yüzünden gerçekten de şanslısın!
 Ne? Nasıl mı kazanacaksın?Ah, dinle, korkarım ki bunu yapamazsın. Biz sonunda herkesi bitiririz. Hepsi zaman ve şans işi. ....... "

Şaka dimi bu ? 

" Bunun bir şaka olduğunu mu düşünüyorsun ? Ah, öyle düşünmeye devam et evlat. Oyunu kaybettiğin zaman da şaka mı değil mi görürsün.
Mutlu avlanmalar. "

Gittikçe korkmaya başlıyordum. ve Sonra aklıma bir fikir geldi. UYUMAK. Odama tekrar gittim ve yatağıma girdim.  Okuduğum kitapdan  bir söz geldi aklıma

" Uyku, kusursuzca hazırlanmış bir kaçış yoludur "














Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CHANGE MY LIFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin