Ben ve ben

200 26 7
                                    

İnsanın içindeki ses veya çığlıktır aslında benliği. Doğruyu isteyen ve arayan, aradıkça gelişen doğruyu bildiğini sanan ve de hiç yanılmayan. İnsanin iki halini bilirim yanlıştayken doğru sandığı sandıkça daha da saptığı yolu o yol ki uçsuz bucaksız sahte bahçelerin yoksul gölgelerin gölgelediği ahşap caddeler, caddeler ki azıksız aç ve susuz bırakan kaldırımlarıyla süslenen kaldırımlarında acıyla, annelerin göz yaşlarıyla yeşeren susuz çam gülleri... Melankolik uçan uçurtmaların uçtuğu, başların olmadığı koşan iki ayağın olduğu, ileri gittikçe geriye gelen dolambaç yollar... Gülleri dikenleşmiş karanlıklar şehri. O şehir ki adı anılan ama yoksun mekanlarla dolu, gözlerde büyütülmüş ama gönülde görülmeyen... Öyle yollarda vardır ki: koştukça koşacağın durmak bilmediğin, güneşin kuşak kuşak renkleriyle gölgelediği, yeni doğmuş bülbüllerin ilahi nağmeler söyleyen minik dillerinden, yumuşak kalplerin yeşerdiği, sabah güneşinin vurduğu bahçelerle süslenmiş caddeler... Caddelerinde kırmızı güllerin açtığı masmavi gök yüzünün maviliğini yollarına serptiği, serptikçe artan artıkça umutlanan, mahsun çocuk yürekleri... Kuş cıvıltılarını ceplerinde biriktiren mutlu bir nesil... O nesil ki benliğiyle gurur duyan geleceğe ışık tutan eli fener... kahraman, kahramanlığıyla yaşlanmış beyinleri harekete geçiren, kirlenmiş kararların alındığı temiz görünen beyin yoksunu düşünürleri dize getiren, dizayn edilmiş, üzerinde oynanmış, güzel gösterilmeye çalışılan etrafı bulanık noktalaşmış geleceğin karikatürünü çizen ve onu satın alan beyinsizleri dahi satın alacak cömertliğe sahip yeni, dinamik nesil... seçim sizin satmak yada satılmak, yol yordam her şey...

İÇİMDEKİ BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin