melodi hanım benim overthinkleri kesecek bir antidepresan verin lütfen
kavurmalar yendi mi girls
**********************
- Sahilden Sonra 22.14 -
LisaKötü başlayıp güzel biten bir akşamın sonunu arkadaşının evinde tamamlamıştı güzel kız. Annesinin o evde kalacağını biliyordu ve tekrardan bir kargaşa çıkmaması için oraya gitmemişti. Jungkook'tan kendi evine değil, Chae'nin evine bırakmasını rica etmişti. Şimdi ise arkadaşının yatağında karşılıklı oturup, konuşuyorlardı.
"Ben başından beri biliyordum ama sen bana inanmazsın şimdi. Jungkook'un senden hoşlandığını biliyordum." Lisa, elleri avucunda önüne bakıyordu. Mutluydu. Jungkook'a kendisini anlatışına, duvarlarını yıkışına çok sevinmişti. Chae'ye mutlulukla baktı. "Cidden mutluyum Chae. Annemin bana attığı tokat bile o kadar canımı yakmıyor artık." Chae arkadaşına buruk bir gülümsemeyle baktı. Arkadaşı kızın patlayan dudağını gördüğünde hemen krem sürmüştü ve şuan daha iyi bir durumdaydı.
"Benim durum böyle. Sen anlat bakalım, napıyor civcivin?" Lisa'nın dedikleriyle siniri bozulan Chae, sert olmayan bir şekilde omzuna vurdu. "Civciv falan deme şuna. Çok sinirimi bozuyor." Lisa kahvesini yudumlarken sırıttı. Az önce attığı gönderinin altında Jimin ile konuşmuşlardı ve birazdan burada olması muhtemeldi. Chae'nin yanında olmasına rağmen onun ağladığı hakkında yalan söylemişti. Çünkü eğer bu gece özür dilemezse Chae'nin moralinin bozulacağını biliyordu ve bu istediği son şey bile değildi.
Çok geçmeden kapı çaldığında Lisa kimin geldiğini biliyordu ve Chae'ye kapıyı açması için kaş göz yapmaya başlamıştı fakat genç kız annesinin kapıya bakacağını düşünerek umursamamıştı. "Chae hadi bak hem su getir bana dönüşte." Oflayarak da olsa yataktan kalktı ve aşağıya indi. Lisa'nın planı tıkır tıkır işliyordu.
O sırada gelen mesaj ile kalp ritminin bozulması bir oldu.
geniusım: lalice
biraz darlıyor gibi oluyorum, özür dilerim ama
aklım kaldı sende
iyisin dimi
(22.28)Telefonun panelinden okuduğu mesaj gülümsemesini sağlamıştı. Jungkook genç kızı darladığını düşünse bile Lisa'yı yıllar sonra gördüğü bu ilgi çok mutlu ediyordu.
Siz: iyiyim jungo bey
aklın kalmasın lütfen
chae ile oturuyoruzgeniusım: bana jungo demen bile sorun değil artık
başkasından duysam sorun olabilirdi
ama seninle birlikte her şey güzelleşiyor lalisaSiz: paylaştığın gönderide de konuşmuşsun yine
sen bu kadar romantik bir insanken
nasıl sakladın bunugeniusım: inanmazsın belki ama ben bile bilmiyordum böyle biri olduğumu
Siz: bugün birbirimize karşı bu kadar dürüstken
birbirimizi tamamen tanıyalım istiyorumgeniusım: o zaman gönder ilk soruyu bakalım
Siz: normalde bu kadar sıcakkanlı ve tatlı biri olmana rağmen okulda hep soğuksun
neden okulda böyle bir kişiliğe bürünüyorsun kigeniusım: insanın yakınları özel olmalı
ben sana davrandığım gibi herkese davranırsam eğer senin onlardan ne farkın kalacak ki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fuckin' genius | liskook
FanfictionYakın arkadaş olan Chaeyoung ve Lisa lise son sınıf öğrencileridir. Aşırı katı bir aileye sahip olan Chaeyoung'un son senesinde sınıfta kalma gibi bir lüksü yoktur. Arkadaşına çok değer veren Lisa ise kopya vermesi için sınıfın zeki çocuğu Jungkook...