Kıskançlık

3 2 2
                                    

Mankenleri beklemeye başlamıştık."nerde kaldı bunlar"dedim. "Gelirler birazdan ya"dedi rüya da. Maf bahçede sarı çiyanla karşılıklı oturuyorlardı, romantik bir masa kurmuşlardı mumları ve gülleri vardı rüyayla gizliden izliyorduk. "Gördün mü bacılığım şunlara bak"dedim. "Merak etme ben de şimdi güzel bi soora gurarım bize"dedi ve kalktı yerinden. Biraz zaman geçmişti ben hala pencereden onlara bakıyordum rüya da dışarıyı hazırlıyordu evin önüne araba yaklaştı işte gelmişti yakışıklı, kaslı, esmer mankenler.

Hemen koşarak dışarı çıktım rüya dışarıya yer sofrası kurmuş çok güzel gözüküyordu yemekler. Mankenler arabadan inip bizim yanımıza doğru geldiler "merhaba bizi siz tuttunuz galiba" rüya hemen "sessiz konuşursanız neyse buyrun içerde detaylıca konuşalım" dedi bahçeye gittik yer sofrasına oturduk "şimdi siz bizim sevgilimiz olacaksınız şu yan dairedeki erkek aslında bana aşık ama sevgilisi var onları ayırmamız lazım" dedim. Mankenlerden biri "pek de size aşık gibi durmuyor" dedi. Benim gözlerim dolmaya başlayınca rüya hemen olaya müdahale etti "sen sus bakayım bi, her şey göründüğü gibi değil sen bacılığımın sevgilisi olacaksın" öbür mankene bakarak "sen de benim" dedi. Manken hemen "e bu olayda siz yoksunuz ki neden sizin de bir sevgiliye ihtiyacınız olsun" dedi. "E ben duramadıma" dedi rüya da "neyse konumuza odaklanalım sizin isminiz neydi bu arada" dedim. Benimki "benim ismin Can" dedi öbürkü ise yani rüyanınki ise "benim ismin de Kaan" dedi.
Ben Mafa bakıyordum ve kafasını çevirdi göz göze geldik baş selamı verdi ben de heyecandan öpücük attım bi anda şaşırdı ve gülümseyerek önüne döndü. Rüya da bizi izliyordu o da gülümsedi ve gözleri doldu bizim için mutlu olmuştu. Bana kafa hareketiyle içeriyi işaret etti hemen kalktım mutfağa geçtik "git Mafların masasına tuz iste" dedi "neden ya bizde tuz kalmadı mı?"dedim boş bulunarak" ya sen git iste maksat konuşmanız hatta onları bizim sooraya davet edersin işte ne güzel olur bak" dedi. Bu fikir benim de hoşuma gitmişti. Hemen bahçeye çıktık ve Mafa doğru ilerledim. O sırada bir araba yaklaştı içinden yakışıklı bir çocuk indi ve bize doğru geldi Maf ayağa kalktı " hoş geldin aslanım" dedi çocuk da "hoş buldum kardom" dedi . Bu çocuuuukk bacılığımla çarpışan o çocuktu. Bana bakarak "sen de kimsin" dedi "ben mafin komşusuyum ilerde de karısı" dedim hepsi donakaldılar "şaka şaka" dedim tabii her şakanın altında bir gerçek bulunuyordu. Maf "sen neden gelmiştin" dedi "sizi bizim bahçeye davet edecektim hem oyun oynarız" dedim ordan sarı çiyan atladı "çocuk muyuz ne oyunu" ordan bacılığımın kocası müstakbel eniştem atladı" ne alaka yaniii sen oynama o zaman hadi kardom biz gidip oynayalım kırmayalım" dedi. İşte bu, sevmiştim bu çocuğu yani eniştemi. Sarı çiyan bozuldu mırın kırın ettikten sonra kabul etmek zorunda kaldı ve hep beraber bizim bahçeye geçtik.
Rüya yanımdaki çocuğu görünce ağzı açık kalmıştı herhalde üstünü zorla çıkarttığı aklına gelmişti neyse çok yakışıyorlar maşallah. Rüya "hoş geldiniz tanıştırayım arkadaşlarımız" dedi ben hemen atladım "bu can benim boy friendim" rüya bana gururla bakıyordu İngilizce konuştuğum için. Devam ettim " bu da Kaan rüya-" rüya lafa daldı Mafın arkadaşına bakarak "Kaan da benim kardeşim gibidir" ağzım açık kalmıştı rüyaya bakakaldım rüya bana bakarak omuz silkti ve o çocuğa baktı anlamıştım o çocuğa aşık olmuştu. Çocuk kendini tanıttı "merhaba ben de Bedirhan, sen kendini tanıtmadın güzelim" dedi ben hemen "oooooo" dedim sarı çiyan "kaç yaşındasın bu ne hareketler" dedi benim gözlerim dolmaya başladı bunu gören Maf hemen araya girdi "çok güzel ooooladı bence, sesini çok beğendim" dedi utanmıştım Bedirhan araya girdi "bi susun da kız bize ismini bahşedsin" dedi "ürya benim adım ay yani rüya" dedi onları gülümseyerek izliyordum inşallah biz de Mafle böyle olurduk "neyse hadi artık oyuna geçelim" dedim ve yere oturduk şişe çevirmece oynayacaktık tabii ki de rüya hemen "benim odamda şişe vardı hemen getireyim"dedi, şişeyi ben çevirdim ve bedirhanla bana denk geldi sordum "doğruluk mu cesaret mi?" "Tabii ki de cesaret yağmurdan korkan korkaktır" dedi rüyanın yüzü asılmıştı onun kulağına eğilerek "noldu" dedim "yağmur da kim ya sevgilisi mi acaba" dedi offff kıskançtı bu kız "bacılığım su olan yağmur o dişi değil" deyince keyfi yerine gelmişti neyse nerde kalmıştık "o zaman burdan birisini öpecek olsan kim olurdu" diye sordum Bedirhan gülümseyerek rüyaya baktı ben ve Maf aynı anda oooooladık. Bedirhan tabii ki de rüya demişti. Şişeyi bir daha çevirdik ve sarı çiyanla rüya arasında durdu bacılığım soruyordu "doğruluk mu cesaret mi?" "Doğruluk" dedi "en son Mafle kavga etmenizin sebebi neydi?" Sarı çiyan bana bakmıştı ne yani benim yüzümden mi kavga etmişlerdi. "Buse" dedi herkes şok olmuştu "na- nasıl yani neden benim yüzümden kavga ettiniz?" Dedim "orası seni ilgilendirmiyor" dedi "konu bensem ilgilendirir sen cevap vermezsen Mafe sorarım" dedim Maf ise "bunu sonra benim evimde özel olarak baş başa konuşuruz" dedi aman Allahım ne oluyordu böyle rüyaya baktım ve gözlerimle ben galiba Mafle evlenicem dedim rüya da hemen kaşlarını kaldırarak önce ben dedi neyse bunu sonra konuşuruz oyuna devam ettik ve Kaan'la Can arasında durdu Kaan Cana soruyordu Can direkt "cesaret" dedi "o zaman buseyi öp" neeğğ herkes şok olmuştu ne yapacaktım ben Can bana yaklaşırken birden Maf ayağa kalktı ve koşarak çitlerden atlayıp evine girdi arkasından öylece bakakalmıştım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yayından sonra değişen Maf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin