35.Bölüm

196 23 4
                                    

Herkese merhaba bu bölümde Gamzenin tarafından yazacağım belki geçen bölümün devamı da olabilir şimdiden iyi okumalar sizleri seviyorum. Dün yetiştirmek istedim ama olmadı maalesef.
Lütfen oy vermeyi yorum yazmayı ve takip etmeyi unutmayınn.


GAMZE'NİN ANLATIMINDAN

Yunanistan'a geldiğimizde Deniz ile gayet iyiydik fakat aramız açıldı bu da benim yüzümden oldu neden mi anlatayım.
Samet bana yazdı 

Samet : Selam Gamze seninle konuşmak istediğim bir konu var şu an Yunanistan'da olduğunuzu biliyorum ve bende buradayım senin sevgilin daha burada ilk gününden kendine bir sevgili bulmuş kız ona numarasını da verdi bu demek oluyor ki aldatıldın bak buradaki samimi fotoğrafa.
Samet : Bir fotoğraf gönderdi.


Fotoğrafa baktığımda Deniz ve yanında bir kız dükkanın içinde yüzleri de gülüyordu eve resimdeki kıza sinir oldum ama Deniz asla beni aldatmazdı yapmazdı bunu bana biliyorum.

''Sana neden inanayım Samet bu kız ile arasında bir şey yok sadece bu resimle beni aldattığını mı söylüyorsun.?''
Samet : İnanmıyor musun Deniz dükkandan çıktıktan sonra ben arkasından girdim ve kızla ne konuştuğunu sordum o kıza sevgilisi olduğunu söylediğimde kız şaşırdı bana dediki benimle flört etti bende kızdan numarasını aldım bir şey olduğunda bana haber vermesini söyledim tamam dedi bu gün bana yazdı ve resim attı Deniz ile mesajları al oku bakalım.


Samet bana mesajları attı mesajda şunlar yazıyordu.

Deniz-Naia mesajları.

Deniz : Merhaba Naia ben Deniz nasılsın.?
Naia : İyiyim Deniz sen nasılsın.?
Deniz : Bende iyiyim bugün işin yoksa gece buluşalım mı.?
Naia : Sevgilin bir şey demesin.?
Deniz : Ne sevgilisi benim sevgilim yok olsa sana mesaj atarmıyım.?
Naia : Peki madem tamam buluşalım nerede.?
Deniz : Sen seç güzelim.
Naia : (Konum) gece 1 de buraya gel.
Deniz : Tamam güzelim dediğin saatte orada olucam.


Konuşmaları okudukça içimdeki korku çoğaldı ama hala inanmıyordum.

''Samet saçma sapan şeyler atma profil resmini Denizin resmini koymuşsun aranızda konuşmuşsunuz bana atıyorsun.''
Samet : Hala inanmıyor musun peki.

Bir ekran resmi daha attı Denizin numarasıydı bu nasıl ya olamaz Deniz beni aldatmazdı.

Samet : Şimdi inandın mı sevgili karıcığın seni aldatıyor daha bitmedi ama bekle.


Yine yazışma ile ilgili ekran görüntüsü attı ve okumaya başldım.

Deniz-Naia Konuşması

Naia : Çok güzel bir geceydi teşekkür ederim tekrardan.
Deniz : Rica ederim güzelim seni sikmek çok güzeldi.
Naia : Açık sözlü olmana bayıldım o zaman bende böyle konuşabilirim.
Deniz : Tabikide istediğin gibi konuşabilirsin.
Naia : Beni sikmen hoşuma gitti bir daha istiyebilirim.
Deniz : Seve seve yaparım bebeğim o memelerin o kadar güzeldiki emmeden duramadım hala da canım çekiyor.
Naia : Müsaitsen gel bir tur daha atalım ne dersin.
Deniz : Şu an müsait değilim ama yarın gece tekrardan buluşabiliriz.
Naia : Olur bu sefer sen değil ben seni emicem.
Deniz : Seve seve güzelim.



Yazışmaları okudukça gözlerimden yaş akıyordu nasıl ya Deniz nasıl beni aldatabilirdi bunu bana nasıl yapabilirdi. Herkes yatmaya gitmişti şu an Deniz ile yatamazdım o yüzden yastık aldım ve salonda uzandım uyuyamadım ses geldi gözlerimi açtım Denizdi evden çıkmıştı arabayı alıp demek o kadının yanına gidiyorsun Deniz hızla kalktım ve bir anda birisi ile karşılaştım.

Rüya : Gamze abla ne yapıyorsun burada.
''Hiç.''
Rüya : Ne hiç ne oldu neden ağladın sen.?
''Rüya tutma beni gitmem lazım.''
Rüya : Nereye.


Cevap vermeden evden çıktım arabaya bindim Rüyada arkamdan geldi o da bindi in demedim acil yetişmem gerekiyordu Deniz'e 

Rüya : Gamze abla ne olduğunu artık söyliyecek misin.?


Olayı anlattım mesajları okuttum o da benim gibi şaşırmıştı bunu bana nasıl yapabildin Deniz sen hani beni deli gibi seviyordun ne oldu.

Rüya : Gamze abla Deniz yapmaz böyle bir şey.
''Mesajları okumadın mı numarada Deniz'in numarası.''
Rüya : Tamam gerçekler ortaya çıkacak ama Deniz yapmaz dediğim gibi.
''Bilmiyorum Rüya gerçekten bilmiyorum.''

Deniz araba ile durdu park etti ve indi sahile geçti bizde indik peşinden gittik sahilde oturdu arkası dönük olduğu için yüzünü göremiyorduk aradan geçen zaman ardından Naia geldi inanmak istemiyordum ama o kadının gelmesi bütün her şeyi mahvetmişti dayanamadım ve gittim arabaya ama Rüya gelmemişti sadece ağlıyordum Deniz bana bunu nasıl yapmış olabilirdi.



DENİZ'İN ANLATIMINDAN


Yüreğim Seni Çok Sevdi (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin