Jeon Y/N'den
Gözlerimi açtığımda gökyüzüyle gözgöze gelmiştim.Biraz bekleyip kendime geldiğimde yavaş,yavaş olduğum yerde doğrulmaya başladım.Lanet olsun!! burada ne olmuştu böyle.Uçak gözlerimin önünde yanıyordu ve yer bir sürü insan ölüsüyle doluydu
= 2 buçuk saat önce =
Jungkook ve ben hazırlanmış uçağın kalkış saatini bekliyorduk.Şuanda Güney Korenin Seoul ilçesinden ABD'ye gidiyorduk ve uçağın kalkmasına 30 dakika vardı. Jungkook bu yolculuk için heycanlıydı eh onun heycanında farkındayım tabi farklı bir yere görev yapmaya gittiği için heycanlanıyor doğal olarak.Gerçi benimde ondan pek bir farkım yoktu.Neyse işte ben bunları düşünürken uçak kalkışa geçti bile , evet uzun bir yolculuk bizi bekliyor.
. . . ( Uçak kalktıktan 1 saat sonra )
PT(Pilot):"BÜTÜN YULCULARIN DİKKATİNE !!!! .MOTOR ARIZALANDIĞI İÇİN DÜŞÜŞE GEÇİYORUZ !!!! .LÜTFEN KEMERLERİNİZİ VE MASKELERİNİZİ TAKINIZ!!!! . "Pilotun son söylediği şeyden sonra yukardan maskeler düşmüştü.Söylediği şeylerden dolayı uçağın içindeki bütün yolcular panik yapmaya başladı.Maskemi taktıktan sonra Jungkook'a döndüm,oda endişelenmişe benziyordu.
Y/N:"Hey ! .Jungkook sakin ol tamam mı?!!! . "gözleriyle beni oynaladı bende önüme dönüp bizim ekibi aradım tam açtıkları sırada uçak düşmüş ve telefon resmen elimden uçmuştu.
=1 saat sonra = (şimdiki zaman)
Ayağa kalktıktan sonra karnımdaki yarayı daha yeni farketmiştim .Üstümdeki gömleği çıkarıp belime yani yaramın olduğu yere doladım .Gömleğin kollarını birbirine dolayıp çektiğimde yaranın verdiği acıyla ufak bir inilti çıltı ağzımdan .
Y/N:"Ahh ! Kahretsin !! . " biraz daha kendimi topladıktan sonra aklıma Jungkook gelmişti. Endişeli bir şekilde etrafıma bakındım ama yoktu .Uçağa doğru gittim ama yandığı için fazla yaklaşamamıştım .Etraftaki ölü insanların arasındamı diye bakmaya başladım bu sefer. Ama yine yoktu artık sinirlenmeye başlamıştım .
Y/N:"Lanet olsun !! nerdesin . "demiştim , sona doğru sesim kısılmıştı .Uçağın kuzey yönüne doğru baktım ve oraya doğru yürümeye başladım .
_________________________________________________________ EVET İLK HİKAYEMİN SONUNA GELDİNİZ UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. BEĞENDİYSENİZ YORUM VE OYLARINIZLA LÜTFEN BELİRTİN :))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçak
Mystery / ThrillerOlacaklardan habersiz bir şekilde uçağa binen iki kardeş ve ormanda karşılaştıkları bir doktor ve iki genç kız