AŞIRI SMUT İÇEREN BİR BÖLÜMDÜR. İKİ ERKEK BİR KIZ İLİŞKİSİ VARDIR.BU NE YA DİYECEKLER LÜTFEN BU BÖLÜMÜ OKUMASIN RİCA EDİYORUM.İYİ OKUMALAR!
Yakalanmıştık, ne yapacağımı bilmez halde bakıyordum. Adını bilmediğim oda arkadaşı beni süzüyordu. Gri eşofmanının önü ıslanmıştı. Ne yani bizi izlerken boşalmış mıydı?
Üstümü kapatmaya yeltenmedim, Tuna'da benim üstümü örtmeye çalışmadı.
" Paylaşmayacak mısın kızını benimle?" Sinsi sinsi bana yaklaşırken Tuna bir şey diyemedi. Sinirli de gözükmüyordu.
" Yaman, dur. Yaklaşma!" Adının Yaman olduğunu öğrendiğim erkek beni es geçip Tuna'ya yaklaşığ onun aletini elleyip daşaklarını avuçladı.
NE OLUYOR LAN? GRUP MU YANİ WTF?
İç sesim kafamı karıştırırken olan biteni izlemekle meşguldüm. Tuna koltuğa oturmuş inlerken Yaman bir yandan benim memelerime ellemeye başladı. Bende bu duruma ayak uyduruyordum. Tuna beni paylaşmak istiyorsa buna hayır demezdim.
Yaman saçımı tutup Tuna'nın penisine yaklaştırdı. Ben Tuna'ya sakso çekerken Yaman'da soyunmuş bizi izliyordu. Elimle Tuna'yı zevke getirirken Yaman'a sakso çekmeye başladım. İlk defa grup yapıyordum. Vajinam yine sırılsıklam olmuştu.
SENİN VAJİNANIN ISLAK OLMADIĞI BİR AN YOK Kİ!
" Kızını becerebilir miyim?" diye sordu Yaman. Tuna kafasını salladı, beni paylaştığına göre Yaman sevdiği bir dostuydu.
Yaman'nın kucağında hoplarken meme uçlarımı çekiştiriyordu. Tuna'ya baktığımda o da bizi izliyor ve eliyle 31 çekiyordu.
Yaman bir elini kaldırıp Tuna'yı yaklaştırıp dudaklarına yapıştı. Tuna ve Yaman gözlerimin önünde yiyişirken bende klitorisimi okşayıp Yaman'nın sikinde hopluyordum.
Yaman bir parmağı ile göt deliğimi genişletmeye çalışıyordu. Bu biraz acı verse de sonradan zevk almaya başladım. Sabaha kadar ikisiyle sevişmeye devam edebilirdim.
İKİ SEKSİ ADAMIN ÜZERİNDE HOPLUYORSUN, DAHA NE İSTERSİN Kİ!
Yaman ve Tuna yiyişmelerini bitirdikten sonra Yaman eline tükürüp Tuna'nın sikini kayganlaştırdı. Yaman saçımdan tutup beni kendine eğdi. Tuna ayağa kalkıp yavaş yavaş göt deliğime girdi. İçimde şu an iki tane sik vardı.
İkisi de hızlı hızlı beni beceriyordu. İlk defa hem grup hem anal yapıyordum. Bu zamana kadar neden yapmadığımı sorguladım. Bu yaşıma kadar almadığım zevki yaşattırıyorlardı bana.
Dakikalar sonrasında ikiside içime boşalmıştı. Bende titreyerek zevk suyumu Yaman'a doğru fışkırtmıştım. Üçümüzde yorgun bir şekilde salon koltuklarına yığılmıştık.
" Senin kız çok fenaymış." Bu iltifat çok hoşuma gitmişti. Kafamı Tuna'nın omuzundan ayırıp Yaman'a doğru gülümsedim.
" Öyledir, Dora hoşuna gitti mi?" dedi, bende kafamı çevirdim.
" Evett, arada böyle grup yapar mıyız?"
Yaman zaferle gülümsüyorken, ben Tunayla yiyişmeye başlamıştım. Azgınlığım hiç dinmiyordu ama bu ikisinin yanında azgın olmamak elde değildi.
" Aşkım ben duşa gireyim." dedi Tuna. Salondan çıkarken Yaman'a doğru göz kırptı. Sanırım bu birazda seni Yaman siksin demekti.
Bugün Tuna'nın kıskançlığıyla yüzleşmiştim, bu yüzden beni birine siktireceği imkansız gibi gelirdi. Yaman'a döndüğümde sertleşen aletini görmüştüm.
" Gel babacığına!" dediğinde dudaklarımı yalayarak ona yaklaştım.
Sertçe beni öpmeye başlamıştı, uzun bir süre yiyiştikten sonra yine kucağına çıkıp aletine sürtmeye başladım. Vücutlarımızdan terler akıyorken biz hala sevişiyorduk.
" Senin bu azgınlığına Tuna yetişemezdi, iyi ki gelmişim." dedi gözlerimin içine bakarak. Dudaklarımı ısırarak kafamı salladım.
" Yüz üstü yatsana, bende götünü sikicem." dediğini yaptım. Sevişirken bana emirler verilmesini seviyordum. Götüme girdiğinde acıyla inledim. Sonra devam ettiğinde alıştım ve zevk almaya başladım. Yaman hızlı hızlı götümü becerirken erkekçe inleyip sırtıma boşaldı. Eğilip sırtımdakileri ağızına alıp dudaklarımı öpmeye başladı. Diliyle döllerini benim ağızıma vermişti. Bir süre daha yiyiştikten sonra salona bornozlu bir Tuna girmişti.
Bizi terler içinde kalmış görünce gülümsedi.
" Beni tekrar azdırmadan gidin, duş alın." dedi benim dudaklarıma öpücük kondurduktan sonra Yaman'nın ensesinden tutup onu öpmeye başladı. İki erkeğin yiyişmesini izlemek bile beni sulandırıyordu. Ben Yaman'nın kucağındayken ikisi gözlerimin önünde yiyişiyorlardı.
Yiyişmelerini kestikten sonra Yaman'nın kucağındayken duşa doğru ilerledik. Yaman kulağıma yaklaşıp fısıldadı.
" Birazda duşta becereyim mi seni?" Sesi azdırıcı olsa bile çok yorulmuştum. İki erkekle birlikte olmak güzel olsa bile yoruyordu.
" Beni bayıltmak mı istiyorsun?" Diye karşılık verdiğimde dudaklarıma bakıp konuştu.
" Seni sabaha kadar sikmek istiyorum! Çok seksisin."
"Bu iltifatın için teşekkürler." diyip dudaklarını öpmeye başladım.
" İltifat değil, gerçekler Dora. Tuna seni benimle paylaştığı için kendimi dünyanın en şanslı adamı ilan ediyorum."
Sular vücudumuzdan akarken biz Yamanla yiyişiyorduk. Bende iki seksi erkekle sevişebildiğim için kendimi çok şanslı hissediyordum. Ayrıca Tuna ve Yaman'nın sevişmesini izlemekte çok zevk veriyordu.
Kitabın konusunu gelişigüzel değiştiriyorum. Eğlencesine yazdığım bir kitap olduğu için fazla kasmıyorum. LÜTFEN İYİ KÖTÜ YORUM YAPINNN BALLAR!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(TAMAMLANDI) Gecenin Ucunda +18
ChickLit!!!+18, lgbt ve daddy ıssues uyarısı!!! "İyi de ben sana aşık değilim ki!" " Olacaksın." Dora'ya eziyet gibi gelen üçlü ilişkiden patronu sayesinde kurtulur. Hareketli bir seks hayatı olan Dora'ya bir teklif sunar. 1. #love 20.06.2024 1. #sevgi 1...