~18+~

90 7 4
                                    

⚠️minik uyari: başlıktan da anlaşıldığı gibi bu bölüm cinsellik içerikli o yüzden rahatsız olursanız okumayabilirsiniz.⚠️

Smut bölüm

Lucifer birden dudaklarına yapışan alastora gözleri kocaman bir şekilde açılmış bakiyorken alastor gözlerini kapatmış dudaklarını lucifera bastiriyordu.

Sert bir şekilde ilk opucuklerini devam ettiren alastor bir eliyle luciferin belinden tutuyor diğer eliyle de kafasını tutup kendisine iyice bastirmasinda destek alıyordu. Daha sonra dudaklarını yavaşça ayırıp gozlerini açarak luciferin şaşkın suratına uzun bir sure baktı ve geri çekilip dizlerinin üstüne egilip luciferin elini öptü.

Lucifer çok saskindi çünkü beklemiyordu. İçten içe sevincten kriz geçiriyordu. Daha sonra lucifer gülümsedi

"Sen yokken bana o gece balkonda dediklerini çok düşünürdüm ve benim de aklıma sen gelir oldun. İçimde, kalbimde bir yerlerde 3 yıldır senin tarafından red bile yesem.. derinlerde bir yerde beni sevdiğine inanıyordum."

Lucifer dizlerinin üstünde duran alastorun cenesini tutup kendisine bakmasını sağladı

"Geri dönmene sevindim..alastor."

Luciferda narince alastorun dudaklarına yapıştı ve ikisi de elleriyle birbirlerini soymaya başladılar. Alastor hizliydi hemen luciferin önce cizmelerini daha sonra pantalonunu indiriyordu. Fakat lucifer utanıyor, cekinik tarafı oynuyordu.

Alastor ona her dokundugunda daha çok zevk alıyor kalbinde çiçekler aciyordu. Bu yüzden utanarak kayan ellerini anca gömleğini iliklemesine kadar basarabildi. Alastor luciferi kucağına aldı ve öpmeye devam ederken bir parmagini deliginin içine yerlestirdi.

Lucifer kolları ile sıkıca alastora tutunmus inleme sesleri opucugun içinde kayboluyordu. Alastor ikinci parmagi yerlestirirken kucağında olan lucifer ile birlikte yürümeye başladı ve guzel düz bir yere onu yatirip parmağını cikartip kendi ağzına soktu.

Alastor her zaman taktigi şapkasını bir kenara firlatip eğildi ve kafasını luciferin kalcasina yaklastirirken eliyle butlarindan tutmus kendine iyice çekiyor ve luciferin utanmaktan refleksen kapanan baldirlarini eliyle sıkarak durduruyor, kafasını aralarina sokup luciferin penisini nazikçe öpuyordu.

Lucifer kendini salmış alastorun onun işini halletmesini bekliyordu. Fazla inlemek istemiyordu bu yüzden kendini olabildigince bastiriyordu.

Alastor luciferin penisi ile ağzıyla ugrasirken bir yandan parmağı ile deliginin içinden ona masaj yapıyor ve onun ön hazirligini yapıyordu. Parmaklarini cikartip kafasını ayağa inip dilini deligine yerlestirince lucifer içinde islak oynasan bir şey hissetmişti.

Hissiyatını alır almaz eliyle alastorun kafasını, saçlarını tutup sıkmaya başlamıştı. Alastor bu islemini bitirdikten sonra kalkip lucifera bir öpücük kondurdu ve yerde sırt üstü yatan, kıyafetlerinin yarısı olmayan ve nefes nefese ona bakan kizarik suratli lucifyi görünce daha da azdı ve pantalonunu sıyırdi.

Penisi iyice büyüsün diye masturbasyon yaparcasina oynasiyordu ve bunu yaparken lucifer, alastorun penisinin ne kadar büyük olduğunu görüp utancını saklamaya çalışıyordu.

Yine de full çekinik kalmak istemediginden alastor kendisini hazirlarken uzanan lucifer ayağını alastorun penisine yaklastirdi. Kendi minik ayaklari ile alastorun penisini oksayinca alastor sırıttı ve bir süre sonra luciferin ayaklarını çekip aniden içine giriş yaptı.

"AH!"

lucifer aniden girince yüksek bir tonla inlemisti ve alastor eliyle luciferin ağzını kapatti.

"Şşh.. birileri duysun istemeyiz değil mi luci?"

Alastor sırıta sırıta luciferin içine gir çık yaparken lucifer kendinden geçiyordu. İlk defa böyle bir sey yapıyordu ki aşırı hoşuna gidiyordu. Alastorun onun ağzını kapadigi kola sıkıca sarılarak içine girip çıkan küçük alastora karşı kendini kapalı inlemelerle belli ediyordu.

Alastor hızlanmak istediği ve luciferin içinin hala dar olduğu için elini ağzından çekip iki eliyle kalcalarini tutarak daha sert ve hızlı bir biçimde git gel yapıyordu.

"Yıllardır bu ani bekledim luci.."

Lucifer inlemelerini tutamiyordu. Sesini olabildigince alcaltarak inlemeye devam ederken bir yandan alastora cevap vermeye çalışıyordu

"B-bende Ah!"

Alastor luciferin kelimelerini tamamlamasina hızını arttırarak engel oluyor ve Bundan keyif alıyordu. Fakat hala yeteri kadar geniş değildi. Bu luciferin ilk seferi olduğu için her halükarda içi hem dar hemde kendisini sıkıyordu. Alastor luciferi belinden tuttu ve kendine çekti.

Kendisini dizlerinin üstüne oturur pozisyona getirip luciferi yüzüne bakacak şekilde içinden çıkartmadan üstüne oturttu ve onu kaldırıp indirmeye devam etti.

Lucifer ağzından salyaları akmış bir şekilde tırnaklarını alastora geçirmiş alnını onun omzuna dayiyor, inlerken bir yandan agzindaki salyaları alastora degiyordu.

Alastor luciferi bir anda sert bir şekilde hepsini içine alacak şekilde oturtunca lucifer yüksek sesle inlemesiyle beraber kafasını refleksen geriye atmış, alastor onu elleri ile sırtından ve belinden tutmustu.

"Ne o? İçine almak için fazla mı buyuk majesteleri?"

"A..ALASTOR-"

alastor lucifer daha fazla ses tonunu yukseltmesin diye onun dudağına bir kez daha yapıştı ve dilini ağzına hızlıca sokup onun minik diliyle kaynastirdi.

Ikisinin de ilk yapislariydi ve alastor bir kez daha luciferin üstüne cikti ve öpmeye, girip çıkmaya devam ederken bir yandan boşta kalan elini luciferin penisine götürdü ve ona masturbasyon yaptı. Lucifer hassas bir cilde sahipti.

Alastor kendini luciferin dudaklarından çekince luciferin tatlı goguslerine yonlenmek istedi ve minik öpücükler bıraktı. Vücudunun hassas yerleri çoktan kıp kirmizi olmustu ve titriyordu.

Alastor luciferin göğsüne dudağını degdirir degdirmez lucifer alastorun eline bosalmisti. Alastor birden kafasını cekip lucifera baktı.

"Bu kadar çabuk mu?"

Lucifer utanmisti bu yüzden kafasını yana çevirdi. Boynu acikta kalınca alastor içinden çıkıp içine sertce girdi ve girmesiyle luciferin boynuna yapismasi, içine bosalmasi bir olmustu.

Lucifer alastor ona bosalirken sıkıca sarılmış son inlemelerine devam ederken alastor içinden çıkmış, karşısındaki güzel manzaraya bakıyordu.

"Seni seviyorum luci."

Radioapple// Uzaklarda Bir Krallık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin