Yıldızı parlatmayı unutmayın :)
Yıldızımız hep parlasın..
yorumlarda buluşalım mı?
****
Karan Çakır Keskin
Güzel Karım Mira şirketten gideli iki saat olmuştu. Ondan gizlice tekrar içmeye başladığımı görmesi ile öfkelenmişti. Son zamanlarda çok yoğun çalışıyor eve vakit ayıramıyordum. Hayatım boyunca birçok kez tehdit almama rağmen son zamanlarda iyice artmaya başlamıştı.
Bebeklerimi kaybetme korkusu her şeyin önüne geçmeye başlamıştı. Kafamı toplamak için bir iki kadeh şirketteyken içiyordum.
İlk başlarda gelen tehdidi asılsız bulmuş pek önem vermemiştim ancak Beril'in fotoğrafları gelmeye başladıkça öfkemde korkumda eş zamanlı artmaya başlamıştı.
Fotoğrafları çekeni henüz bulamadıkça şirkette sabahlamaya başlamıştım. Güzel karım bu durumlardan hiç memnun değildi. Ona toplantılar, iş görüşmeleri diyerek hep konuyu kapatıyordum. Hamileliği yeterince zorken birde bunlara üzülsün hiç istemezdim.
Pars her deliğe bakarken bulması an meselesiydi. Beril'in bugün şirkete gelip bana sürpriz yapması çok iyi gelmişti. Hep yanımda olması bana güç veriyordu..
Akşama az kalmıştı. Bir an önce eve gidip karımı görmek istiyordum..
**
Şirketten çıkıp arabama bindim. Pars dalgındı. Arabaya bindiğimizden beri hiç konuşmamıştı. Tehdidi gönderen kişiyi bulamamak onu da germişti anlaşılan. Pars böyle durumlara pek alışkın değildi. Aradığını eliyle koymuş gibi bulurdu..
' Koçum hayırdır bir sıkıntın mı var dalgınsın?'
'Yok Keskin dalgın değilim.'
' Sıla ile mi bir sıkıntı var?'
' Yok aramız iyi.'
' Düğün ne zaman? İstemeye gidelim artık.'
' Beril'in doğumundan sonra diye düşündük, yada yaz sonu gibi bilmiyorum.' Kafamı olumlu anlamda sallamıştım.
Evin önüne geldiğimizde arabadan inmiştim. Eve gidip bir an önce güzel karımı koklamak istiyordum..
' Güzel karım ben geldim.' Kapıdan içeriye girip seslenmiştim.
Ancak ses gelmemişti. Uyuyor olabileceğini düşünüp seslenmedim. Mutfaktan Nebahat Hanım geldiğinde ona sordum.
' Nebahat hanım Karım uyuyor mu? '
' Karan Bey, Beril Hanım evde değil ki. Yaklaşık bir saat önce geldi. Elinde küçük bir çantayla gitti.' Çantayla gitti ne demekti?
' Pars! Beril gitmiş nerede? Ömer!' bahçeye çıkıp Ömer'i bulmam gerekiyordu.
Beril genelde onunla giderdi..
' Ömer nerede Salih?'
' Karan Bey Ömer ve Beril Hanım gitti. Bilgimiz yok efendim.' Bu iş iyice gizemli bir hal almaya başlamıştı.
' Pars ne diyor bunlar? Gitti diyorlar?'
' Keskin sakin ol!'
' Ne sakin olması lan karım nerde ulan benim! Bu kadar adam neden bilmiyor lan!' bahçede tüm korumalara bağırıyordum.
YOU ARE READING
Safir'in Keskin'i ( +18 ) (Tamamlandı)
Romance❝ 'Öyle güzelsin ki.. Ve sadece benimsin.. Keskin'in Safir'i...' 'Karan hala senin değilim..' 'Sen her anlamda ve her zerrenle benimsin yavrum.' 'Her anlamda olmak istiyorsam peki?' Karan sorumla bir anda durmuş bana bakmaya başlamıştı. 'Ulan sözümü...