Part 3

45 2 0
                                    

POV Imran Ajmal

Imran merupakan anak ketiga daripada empat beradik. Ayahnya asal Pakistan tetapi sudah mastautin di Malaysia hampir 28 tahun. Ayahnya seorang bisnes man yang membuka syarikat kain di Segamat, Johor. Ibunya pula merupakan Guru Kanan di sebuah sekolah SMK di Segamat. Walaupun Imran mempunyai tiga lagi adik-beradik, Imran seperti disisihkan oleh keluarganya. Mana tidaknya, kakak sulong nya sekarang telah menjadi doktor pakar di Hospital Johor Bharu, kakak keduanya pula sedang dalam perjalanan menamatkan pengajian master di UKM. Adik bongsunya pula baru sahaja habis SPM dengan keputusan straight A's. Imran ? hanya sekadar menyambung pelajar degree disebabkan paksaan Ibu bapanya. Ibunya selalu membanding-bandingkan taraf pendidikan adik-beradiknya yang lain menyebabkan Imran berasa disisihkan. Oleh sebab itu, Imran bertekad untuk duduk bersama atok dan neneknya di Kuala Selangor. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jam 0800 pagi

Aku terbangun dari tidur kerana bunyian shower di bilik mandi aku. Aku memandang ke sisi katil aku melihat Imran sudahpun bangun dan bersiap-siap untuk balik ke rumah atoknya. Aku mencapai telefon bimbit yang aku letakkan di bawah bantal sambil menunggu Imran keluar dari bilik mandi. Aku membuka aplikasi Tiktok, Whastapp, Twitter dan Instagram. 4 aplikasi itulah yang selalu menghilangkan rasa sunyi dan bosan aku. Tak lama kemudian, Imran keluar dari bilik air.

"Oh ... sorry dit kejutkan kau pagi2 .. aku nak bersiap balik rumah ni ... segan pula duduk lama2 dekat rumah orang..." - Ujar Imran

"Eh takde pape la ... aku lagi suka kau lepak rumah aku .. atleast, aku takde la bosan sangat duduk rumah sengsorang ... nanti sebelum kau balik, jom a breakfast dulu dekat bawah .. aku nak kenalkan kau dengan mama aku ... nanti bila kau free aku ajak kau lepak rumah aku lagi .. mama aku dah kenal kau" - Balas aku

Aku memerhati si Imran capai boxer dan seluar jeans hitamnya yang disangkutkan di belakang pintu bilik aku. Moment malam tadi aku rakus menyedut boxer Imran bermain dalam fikiran aku. Batang aku yang tadinya lembik mulai mengeras. Perasaan horny aku mula menerowong dalam diri aku. Aku hanya memerhati Imran yang sedang berkemas di meja study aku. Abs yang solid terbentuk di badannya membuatkan aku tak keruan.

"Eh dit ... jom la turun makan ... aku nak balik awal sebab petang ni ada kelas ... aku nak tidur dulu sekejap dkt rumah atok aku ... kang tak memasal aku terskip kelas petang nanti" - Pinta Imran

Aku menyelak selimut yang menutup bonjolan batang aku. Aku saja biarkan bonjolan keras  jelas menegang dalam seluar aku untuk menarik perhatian Imran. Aku perasan yang Imran memandang tepat ke arah bonjolan batang keras itu. Tetapi aku buat-buat diam sahaja, terus menuju ke pintu bilik dan mengajaknya turun ke dapur.

"Assalamualaikum ma ... ma, ni la classmate baru Adit yang Adit cakap malam tadi ... Namanya Imran" - Ujar aku sambil menyalam mama aku dan terus duduk di meja makan

"Morning aunty ... ya saya Imran classmate Adit degree ni ... Im tumpang tidur rumah aunty yee .. Adit yang ajak" - Seloroh Imran sambil menyambut salam tangan mama aku 

"Eh takpe Imran ... aunty lagi suka kamu temankan si Adit di rumah .. boleh study sama2 .. you guys final exam bila?" - Tanya mama aku 

"Bulan depan ma .. tu yang Adit ajak Im datang rumah kita dan kenalkan dekat mama ... senang lepasni Im nak datang rumah" - Balas aku sambil mengunyah nasi goreng yang dimasak oleh Bik Jah.

Ada la dalam 40 minit kami duduk bersarapan sambil berbual dengan mama aku sebelum Imran keluar meninggalkan laman rumah aku dan terus berlalu pergi. Sempat aku titipkan salam kepada atok dan neneknya dan memberitahu, In Sha Allah aku akan menjengah ke rumah atok dan neneknya pula.

Kau & Aku SenafsuWhere stories live. Discover now