*Hatırlatma*
"Dediğinde baltayı yere bırakıp onlara baktım."
*Hatırlatma bitmiştir*
y/n: evet o günü hatırlatıyorsunuz.
Yeji: sırf bunun için bizden nefret mi edeceksin?
y/n: sizden nefret etmiyorum. Aksine geçen 5 yıl boyunca sizi kurtarıcılarım olarak gördüm. Size çok minnettarım ama anlamaya çalışın. Sizi görünce Ryang Jae'yi de hatırlıyorum.
"Dediğinde bakışlarımı Hyunjin'e çevirdim. Ona çok kızgınım."
y/n; Hyunjin ayrıca sana çok kızdım ve kırıldım. Tanıştığımızdan beri bana söylemedin, kim olduğunu sakladın. İyiki sakladın ama yüzüme baka baka bunu nasıl yaptığını hala anlamış değilim.
Hyunjin: söyleseydim ne olacaktı?
"Dediğinde sustum."
Hyunjin: ne olacağını sende çok iyi biliyorsun.
y/n: nasıl anladın ben olduğumu? Nereden tanıdın beni?
"Dedim soruyu değiştirerek. Elindeki baltayı bırakarak yanıma yaklaşmış ve önümde durmuştu."
Hyunjin: o gün arabamda hatırlarsan bana ikimizde birbirimize tanıdık geldiğimizi ve bir yerden hatırladığımızı konuştuk. Bilirsin aklıma birşey takılırsa unutmam.
y/n: evet?
Hyunjin: biraz araştırma yapıp aile bilgilerine ulaştım. Daha sonra ise babanın her yıl o organizasyona katıldığını öğrendim. O kızın Sen olduğundan şüphelendim ve 5 yıl öncede o organizasyonda olduğunu anladım. Zaten Gim ailesinin tek kızı olduğu içinde o kişi senden başkası olamazdı.
y/n: ama nasıl.. babam herşeyi sır gibi saklıyordu, hiçbir kanıt dahi yoktu. Araştırma yapıp da öğrenmen imkansız.
"Dediğimde yere oturarak sırtımı ağaca yasladım. Yeji de benim gibi yanıma otururken Hyunjin önümüzde durdu."
Hyunjin: y/n, baban o günle ilgili herşeyi sakladı ama o davete her yıl katıldığını saklamadı. O yıl da katılmıştı. Hatırlarsan 5 yıl önce ailenin kim olduğunu sorduğumuz zaman Gim Seo-jun dedin.
y/n: hiç unutmadın mı?
Hyunjin: unutmuştum ama aile bilgilerinde babanın adını görünce çok tanıdık geldi. dediğim gibi baban davete her yıl katıldığını saklamadı. Gim ailesinin tek kızı da sen olduğuna göre tek ihtimal de sendin.
"Dediğinde birşey hatırlamış gibi konuşmaya devam etti."
Hyunjin: ayrıca sen olduğundan emindim ama yine de bunu ispatlamak için bütün organizasyon boyunca seni izledim. Hal ve hareketlerinden oldukça anlaşılıyordu tedirgin olduğun. Ve oraya gideceğini tahmin ettim. Her yıl o davette Yeji bazen koridora gitmek ve belki orada olursan seninle tanışmak isterdi. Yani bu yıl da gidecektik.
"Dediğinde derin bir nefes almış ve tekrar konuşmuştu."
Hyunjin: senin büyük salondan çıktığını görünce Yeji'ye tekrar koridora gidip gitmeyeceğimizi sordum ve o da onayladı. Hemen arkandan biz geldik ve Yeji orada öğrendi aslında kim olduğunu.
Yeji: birbirimizin aslında kim olduğu umurumuzda değil. Eğer Tanrı bunca yıl sonra bizi buluşturduysa bunun bir sebebi vardır y/n.
"Ayak sesleri duymam ile ayağa kalktım hemen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Randombüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...