⁰'⁸ (s)

63 11 7
                                    

Karina's pov:
-Nasilmis Jiwon?

Bunlari derken elimdeki zicirle darbe atiyordum. Morarmis ve kanayan suratiyla yalvarircasina yuzume bakiyordu durmam icin.

Ayni zamanda tekmeliyordum. Simdiye kadar birisini 2 saat araliksiz dovmemistim. İskencelerimi uzerinde denemistim resmen.

Changbin bunu farketmis olacak ki, artik durmam gerektigini soylemisti.

Son bir yumruktan sonra o pisligi yere yigip, oylece birakarak eve yonlenmistim.

İlgilenmem gereken bir bebek vardi sonucta. Ayrica bugun ona cetemi aciklayacaktim cunku dun aklindaki sorulari dile getiremeyecek kadar kotu bir haldeydi. Ve ben o sormadan bunlari aciklayacaktim.

Minjeong's pov:
Uyandigimda Jimin evde yoktu. Yine asagi, onu aramaya gitmistim. Ancak bu sefer ne ses veriyordu, ne de kendisini gorebiliyordum. Beni birakip nereye gitmis olabilirdi?

Bu sirada kapi sesi duymustum. Biraz urkmustum acikcasi. Dun zor bir gundu..

İceri girenin Jimin oldugunu gormustum. Yanina gidip sarilacakken ellerini arkada saklamisti.

-Ellerim kirli Minjeong bekle lutfen.

-Tamam bekliyorum
Bunu soyleyip lavaboya kadar pesine dusmustum. Tam elini yikayacakken, elinde kanlar oldugunu farketmistim.

-Jimin bune? Neden kan senin elin?!

-Aciklayacagim Minjeong merak etme kotu birsey yok.

-Emin misin kaniyorsun da?

-Benim kanim degil Minjeong endiselenme.

NE DEDİ O AZ ONCE?!
BENİM KANIM DEGİL MİNJEONG MU?
Neler oluyordu ve ben niye suan korkuyordum..

Vucudum korku ve endiseden titremeye baslamisti. Elimi arkamda saklamistim bu yuzden. Jimin elini kurutup yanima yaklastiginda, ister istemez geriye adim atmistim.

-Minjeong titriyor musun sen? Korkma lutfen dusundugun gibi katil falan degilim ben. Cidden birakta sarilayim sevgilimi ozledim

Yuzu ayni bir bebek gibiydi bunlari soylerken. Sanirim ona guvenebilirim..

-Sanirim birileri ozlememis.

-Nedenmis

-Ozlediysen miyavlarsin Jimin..

Saka mi ciddiye alacak ki, ellerimizi birlestirerek yuzunu bana cevirmisti.

-Miyav
Bu salak haline biraz guldukten sonra sarilmistim ona.

-Benim yerimede miyavlar misin

-Bakariz Minjeong.. Yemegini yedin mi sen?

-Daha degil (👎🏻)

-Hemen ye bu aksam bir yerlere gidiyoruz. Seninle birsey konusmam gerek.

-Nereye..

-Sonra goruceksin hadi kos

-Tamamm

3 saat sonra.
Jimin'le birlikte "Seoul'n'Soul" restoranina gelmistik. Acikcasi burayi cok seviyordum. Huzurlu bir yerdi.

Hemen yerimizi almistik. Ve yemekleri soylemistik.

-Bu gece.. ickiye var misin Minjeong-shi?

-Varim Jimin..

Kafami dagitmaya ihtiyacim vardi biraz.. ve o kadar tatli sormustu ki, hayir diyemezdim..

-Minjeong ben aslinda bir mafya uyesiyim.

Welcome To My World | Winrina Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin