Selamm
İyi okumalarr 🦋 🤍
+++++++++++
1 yıl sonra...
Rüzgar'la ilişkimiz çok güzel gidiyordu. Ara sıra ona vursam da bana hiç elini kaldırmıyordu. Mutlu mutlu yaşayıp gidiyorduk.
Oturduğum koltuktan kalkıp mutfağa doğru ilerledim. Evde öylesine geziyordum. Çünkü yapacak hiçbir şey yoktu.
Mutfağa girince kek yapmak için gerekli malzemeleri çıkarttım. Tarife bakmak için telefonumu açıp karşıma yerleştirdim. Her şey hazırdı. Kaba tarifte yazdığı kadar unu boşalttım. Elime yumurtayı aldığım gibi arkamdan bir el, koluma uzandı. Refleksle elimi una daldırdım ve arkamı döndüm. Döndüğüm gibi beni tutan kişinin suratına unu, saçlarınaysa yumurtayı geçirdim. Yetmemiş gibi bir de çığlık attım.
"Aşkım, ne yapıyorsun ya?"
"Ay Rüzgar, sen miydin? Ben özür dilerim. Senin kim olduğunu çözemediğim için oldu her şey."
"Bebeğim, senden değerli değil, merak etme."
"Niye bir anda geliyorsun Rüzgar? Ödüm koptu ya!"
"Bebeğim, plaja gidelim mi? Yüzeriz, plaj voleybolu oynarız, güneşleniriz. Hatta diğerleri de gelsin mi?"
"Hmm, olabilir aslında. Tamam ya, gidelim."
Benden onay aldıktan sonra Acar'ı aramıştı. Tüm ekip onun yanındaydı. Bir süre konuştuktan sonra bana döndü.
"Bebeğim, ekip sonradan gelecekmiş. Bir sürü işleri varmış. Biz önden gidip baş başa vakit geçiririz."
"Peki, önemli değil."
"Hadi öyleyse, hazırlan. Bir tane de çanta hazırla. İçinde güneş kremlerin, güneş gözlükleri, makyaj malzemelerin, benim cüzdanım, bize iç çamaşırı, mayolar ve şort olsun. Havluyu ve tarağı da unutma."
"Tamam. Hemen uçuyorum!"
Yukarıya çıktıktan sonra elime gelen ilk çantayı almıştım. Hemen dediği gibi ne kadar güneş kremim varsa hepsini almıştım. İkimiz için güneş gözlükleri ve kendim için makyaj çantamı almıştım. Rüzgar'ın cüzdanını kaptığım gibi çantaya atmıştım. Dediği diğer eşyaları da hazırlayıp zorla çantaya sığdırmıştım. Sıra hazırlanmaya gelmişti.
Mini siyah elbise giymiştim. Boynuma elbiseyi sipariş ettiğimde yanında gelen siyah kalın kolyeyi takmıştım. Kollarıma elbisenin yanında gelen kollukları takmıştım. Yanıma da 2 hafta önce Rüzgar'a zorla aldırdığım çantamı almıştım. Elbise gerçekten çok güzel ve zarifti.
~kombini~
Ben kombinimi çok beğenmiştim. Hazırladığım çantayı da alıp aşağıya indim ve Rüzgar'ın ceketini kaptım. Rüzgar gelirken elimdeki koca çantayı onun eline tutuşturmuştum bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVMEK YÜREK İSTER
Fiksi RemajaBaşak, kendi okulunda zorbalığa uğrayan bir kızdır. Ailesiyle de arası iyi olmayan Başak, zorbalık gördüğünü kimseye anlatamaz. Başak okula başladığı ilk günden beri hep zorbalık görür ama yine okul değiştirmek istemediği için ailesiyle konuşamaz. O...