Gözlerimi açtığımda krem- beyaz renginde dekore edilmiş odada buldum. Yataktan doğrulurken aklımda bir sürü soru var. Ben buraya nasıl geldim, niye buradayım, ben en son dışarıdaydım. Ben niye kendimi sorguluyorum ki, en son anonimle buluşmak için kafeye gidiyordum içeri girdiğimde burnumdaki bezle bayıltılmıştım.
LAN BENİ KAÇIRMIŞLAR! HARİKA BİR BU EKSİKTİ. Şimdi deliricem. Tam bağıracakken odanın kapısı açıldı. " Bakıyorum prensesimiz uyanmış" dedi gülerek. Bu sima çok tanıdık geliyordu. Tabi ya ben 6 yaşındayken babamla anlaşma yapan adamdı. "S-sen" "Evet benim, babanla anlaşma yapan adamım. Doğum günün ne zaman?" "Napıcaksın kutlama falan mı?" "Hayır kutlamalardan nefret ederim. Doğum günün ne zaman!" "Temmuzun 7'si" "Aa ne güzel yarın doğum günün ve babanla olan anlaşmamız olan seni bana verecek. Vermedi zaten kendisi, ben seni kaçırdım. Ha bu arada ailen iş için yurt dışına çıkmadılar." "Nasıl yani?" "Ben izin vermedim, eğer gelirlerse seni öldürmekle tehtid ettim." "SENDEN NEFRET EDİYORUM! BEN BUNCA YIL SEVGİSİZ KALDIM. KOMŞULAR BÜYÜTTÜ BENİ YA! BEN ONLARIN BENİ SEVMESİNİ İSTEDİM, OKULDA YÜKSEK NOT ALINCA AİLEMLE PAYLAŞAMADIM SEVİNCİMİ. BENİ CANAVARA DÖNÜŞTÜRDÜLER BİLDİĞİN VE BUNLARIN SUÇLUSU SENSİN!" dedim ağlayarak. "Ben aile sevgisi istedim, her gece uyumadan bana masal anlatan anne, uyumadan önce iyi geceler öpücüğü veren bir baba istedim. Çok mu şey istedim" bunları kısık sesle söylemiştim. "B-ben özür dilerim böyle olacağını tahmin etmemiştim" "Boşuna özür dileme geçmişi düzelmezsin ama geleceğimin düzelmeni istiyor bırak beni" dedim ve yataktan kalktım. Balkona çıkacak olan yerin kapıyı açarak balkona çıktım. Oradaki armut koltuğa oturarak ağlamaya başladım. Göz yaşlarım bildiğiniz firar etmişti.
.
.
.
.
.
.
Yeni bölümle karşınızdayım
Büyük bir ihtimalle bir sonraki bölüm veya iki bölüm sonra final olucak
Ben isterim ki bu kurgu 50-60 bölüm olsun ama aklıma fikir gelmiyor
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzler ve Kalanlar
Jugendliteratur"Baba bu çikolatayı alabilir misin?" diye sordu küçük kız. "Hayır Selen onu çabuk geri bırak!" dedi küçük kızın babası. Ona neden çikolata almıyordu? Parası mı yoktu? Hayır parası vardı. Elindeki beş bira şişesiyle kasaya doğru ilerledi. Küçük kız...