Пів години тому з місця зірвався чорний Peugeot з білим написом «Memento Mori». Він вкрив хлопця хмаркою брудного диму й, маневруючи між могилами, зник за межею кладовища.
Тоді перед Ніком відкрилися справжні володіння смерті. Серед сотні кам'яних надгробків рідко зустрічалися хрести, а зовсім недалеко - кілька склепів. До носа вдарив специфічний запах мертвих тіл. Він був огидним і зовсім слабкодухих вивернуло би прямо до ніг небіжчика. Ніка теж нудило. Скоріш за все через те, що хлопець не їв уже другий день. Похоронна процесія і поліцейське розслідування, яке слідчий вів крізь пальці - все це затягнулося на тиждень.
«Передозування наркотичними речовинами» - надрукував старий ідіот у моргу. Так, він мав рацію. Та варто поліції було дослухатися до слів Ніка - і вони дізналися би походження наркотиків, а головне - спіймали би того самого Кухаря.
Його ім'я було таємницею. Він варив найчистіший метамфетамін і продавав за шалені гроші. Прозорі, мов кришталь, кристали та вдвічі дешевший пил - відходи від виготовлення першого. Дешеве сміття на кшталт пилу купували старшокласники та студенти, чиї гроші можна було порахувати, помноживши на нуль. Але клуби закуповували цілі партії, витрачали десятки тисяч доларів. Якось Нік почув, що лідером серед продажу став елітний стриптиз клуб «Coma Blue».
Зараз це все виявилося геть не важливим. Та й невловного Кухаря з його запасами грошей той коп не зможе спіймати. Стажер не розкриє справу, поки в колеса вставлятиме палиці його керівник - людина, котра ховала в кишені відмиті гроші, які досі специфічно пахли.
Небо затягнули похмурі сірі хмари. Час від часу з них зривалися холодні дощові краплі, що розбивалися, як тільки досягали землі. Горбик зі свіжого насипу вже намок, та Нік не рухався. Його погляд втупився у напис на кам'яній плиті.
Амалія Лілі Дуглас
12.15.1981 - 06.20.2021
Такий похорон здивував би кожного. Навколо, у прямому сенсі, не було жодної живої душі - ні родичів, ні священника, якого Нік навіть не думав наймати. Адже священники - такі ж самі люди, як і він, лише грошей у них куди більше. Та найболючішим виявилося зрозуміти, що твої рідні не поступляться своїми принципами заради тебе. Не змінять власної думки про нездару дочку і невістку навіть у день її поховання. Такий вже жорстокий світ, і хлопець до цього звик.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Цілунок Долі
RomanceУ 19 років Ніколас стає круглим сиротою без даху над головою та чітких цілей на майбутнє. Позаду важке дитинство, яке щоразу душить його моторошними спогадами. В сірому місті без перспектив Нік повинен не просто вижити. Він робить усе, аби стати кр...