(SMUT)

30 2 0
                                    

RAHATSIZ OLACAKLAR OKUMADAN GECSIN LUTFEN!

(Tanrısal Bakış Açısı)

Odanın içi , birbirine çarpan iki insan sesleri ile dolmuştu...Han sırt üstü yatağın kenarına dayanmış, bacakları arasına Minho girmişti... Han , battaniyeyi sıkıca tutup , sıkıyordu ve inliyordu...Minho hızlı gel-git'lerine devam ediyordu...

Minho bir noktaya çarptığında Han yüksek sesle inlemisti...Minho tek kaşını kaldırmış ve o noktaya vurmaya devam etmişti...

'H-Ah...M-Minh- A-ah...yavaşla.. '

'Zevk noktası bulmuş gibiyim , sence haklı miyim Hannie?'

Sarhoş olan iki genç dudaklarini birlestirdi...Han büyük bir zevkle Minho'nun dudaklarini emdi...Minho'da sevgilisine karsilik verdi. Gel-Git'lerine devam ederken Han'in göğüs uçları ile oynadı...

Minho hızlıca gel-git'lerine devam ederken aniden Han'ın içinden cıktı.
Han içindekinin çıkışı ile inledi. Nefes nefese kalmıştı ikiside...

Sarhoş olan Han tam azmış bir noktadaydı. Minho geriye yaslandı ve derin nefesler aldı. Aniden aletinde hissettiği dokunuşla aşağı baktı. Han aleti eline almıştı. Ileri-Geri hareketlerine sert bir tempoda baslamisti.

Bu sefer inleyen Minho'ydu. Han elinde tuttuğu aleti ağzına yöneldirdiğinde Minho şaşırmadan edemedi. Sanırım bundan sonra Han'la sık sık içmeye gidecekti. Minho doğruldu ve yatar pozisyonundan oturur pozisyonuna geçti.

Han tam ağzına alacakken Minho , Han'in kafasini tuttu ve hepsini almasını sağladı...Han bir an boğuluyor gibi sesler cikardi...Fakat birkaç saniye de düzeldi..

AGAGAGAGA GERCEKTEN YAZAMIYORUM DAHA FAZLA...

İtiraf Sayfası || Hyunlix || Ryeji || ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin