5. bölüm 🔥

2.4K 27 9
                                    

EVEEET SINIR 10 OYYY IYİ OKUMALAR BEBIŞLERRRR

"Bir şartla duşa girerim. Sende benimle gireceksin"

-N...ne

"Başka türlü unut"

Kuvetin suyunu açtım ve biraz düşündüm en fazla ne olabilirdi ki bence bir zararı olmazdı ne de olsa sadece bir duştu oda içkili olduğu içindi.

Beklenmedik bir anda
-tamam.
Dedim

Gözleriyle benim gözlerime bakan baran onaylar bir şekilde kafasını salladı.

Küvette akan su dolduğunda biraz suya şampuan karıştırıp köpüklü olmasını sağladım ve hazırda bekleyen baran çoktan üstündeki tişörtü çıkarmıştı bile bende sadece gözlerimi kapatmakla yetinmiştim. O ise bana yaklaşıp ellerimi gözlerimden çekerek kaslı vücuduyla buluşturdu ve gözlerini benim gözlerimde bularak "hadi" dedi.

Kendini küvetin içine sokarak elini bana gel dercesine salladı. Bende kıyafetlerim le girdim. Elimi bacaklarıma bağlayıp sadece öyle gözlerimi yumdum, baran ise bana bakarak sürekli sırıtıyordu

"Asya daha ne kadar böyle durucaksın"
Diyip kıyafetlerimi işaret etti ben ise ona şaşkın gözlerle bakıyordum.

-duss bitene kadar.
Diyebildim sadece

O ise cidden beklemediğim bir anda bana yaklaşıp belimi kavradı. Yapacaklarını az çok tahmin ediyordum bir yanım bırak yapsın diyor diğer yanımsa saçmalama diyordu. Ama sanırım ben bırak yapsını sececektim ki baran buna izin vermeden kendi yolunu seçmişti bile

"Artık görmek istiyorum" dedikten sonra eli tişörtümü buldu ardından çıkartmak için havaya kaldırmaya başladı. Ve başardıda şuan onun önünde sadece südyenle duruyordum ve bu onu çok mutlu etmiş görünüyordu aynı bir bebek gibi sanki daha fazlasını istiyormuş gibi bana bakmaya başladı.

Sonra ise elleri südyenimi açmak için arkaya gitti. Çok çabuk açmıştı gerçekten şaşırmamak elde değildi.
Baran onun önünde sergilenen çıplak dolgun göğüslerime bakarak sırıtıyor gözleri ise her geçen dakika daha da ışıldıyordu. Ve şimdi gerçekten iş işten geçmişti.

Ben barana bakarken o hemen bu anı fırsat belleyip gögüslerime dokunmaya başladı arada okşuyor sonra ise sıkıyor du göğüs uçlarıma gelecek olursak onlarıda eliyle sıkıp geri bırakıyor adını inlememe sebep oluyordu.

Ve baran oynadığı göğüslerimi aniden bırakıp bu seferde ağzına alarak emmeye başladı. Her inlemem le zevki daha da artıyor daha da hızlanıyordu. Ama gerçekten çok hoşuna gitmiş gibi gözüküyordu.

Sonra eli altındaki şortla kaydı onuda çıkartmak istiyordu bende kalcamı hafif bir şekilde kaldırıp çıkarmasına izin verdim çıkarıp onuda südyenim gibi yere attı ardından sıra küloduma gelmişti onuda çıkarmasına izin verdim.

Şimdi ise bütün çıplaklığımla onun karşısındaydım. Ağzına almış göğüs ucunu bırakmayarak parmaklarını kadınlığıma soktu olduğum yerde inliyor çığlıklar atıyordum. Bu ilkimdi ve beni resmen parmaklarıyla sikiyordu şimdilik.

"Çok güzelsin asya her halinle her zerrenle"

-Ahh b... Baran

Ancak bunu biraz daha fazla yaptı ve gerçekten zevk almaya başladım her geçen dakika daha hızlı olmasını istiyordum o ise vajinama parmaklarıyla girip çıkıyordu.

-Daha fazla baran daha hızlı

"Sen iste yeter güzelim her zaman varım"

Bunu dedikten sonra hamlelerini çok daha hızlı yapıp beni baştan çıkardı ve çok azgınlaşmama sebep oldu. İster istemez zevk almıştım.

Baran ise hemen parmaklarını vajinamdan çekerek kemerini çıkarttım attı. Sonra ise pantolonunu

Boxserinden kalkan penisini görebiliyordum ve neden se onu istiyordum. Baran ise bu isteğimi hiç bekletmeden yaptı ve boxserini çıkarttı. Artık kalkık penisini çok net bir şekilde görebiliyordum.

Baranda bir anda elimi kaptığı gibi penisine getirdi.

"biraz dokunmaktan zarar gelmez prensesim"

-Öyle olsun o zaman.

Onu dedikten sonra azmış kendime engel olmadım ellemeye ve dokunmaya başladım hem dokunuyor hem sıkıyor hemde baranın inlemelerini ve olduğu yerde cırpınmasını izliyordum.

"Şimdi prenses sıra bende"

Hemen beni kendine çekti ve dar vajinama kocaman penisini sokmaya başladı her itelemesiyle daha çok kıvranıyor ama daha çok istiyordum.

-daha çok baran daha çok

"Bekle güzelim çok darsın ama sokucam bir şekilde bu koca oğlanı içine"

Baran penisini sokmak için penisini sürekli eliyle iteliyordu. En sonunda böyle olmicanı anlayınca.

"Böyle olmicak aç bacaklarını bebeğim"

Bende uslu bir kız gibi onu dinleyerek bacaklarımı açtım ancak baran sokmaya çalıştığında bu sefer daha çok inliyor daha çok zevk alıyordum.Sonunda gerçekten girmişti ve kocaman bir çığlık koparmıştım bunu gören baran ise hamlelerini hızlandırdı.

-hızlı baran biraz daha hızlı. Sok daha çok içime sok

"Tamam güzelim Tamam. Emrinize amadeyim"

Tekrardan kocaman bir çığlık kopardım ve istemsizce bacaklarımı birleştirdi. Baranın ise bacaklarımı birleştirdim için sıkışmış olan penisi ile baran da adımı inlemeye başladı. Bense onu öyle gördükçe daha çok yapasım geliyordu sonra bende onun kucağında inip kalkmaya başladım çünkü baranın ağzını yine göğüs uçlarımı bulmuş emmeye başlıyordu.

Ama onun penisinde zıplamak cidden hoşuma gitmişti o ise hem can çekişiyor hem zevkten çıldırıyordu.
Ve yine beklenmedik bir anda ikimizde boşaldık.

Heloo bebislerrrr
Baya ateşli bir bölümdü ama daha bu ilk sevişme olduğu için çok
Birsey eklemek istemedim. Onun için diğer bölümlerde biraz daha ileri gidicem
👉👈
Yyjyhfyhfhyfh5fh6tuth6
NEYSE BYE BYEE BEBIŞLERR ÖPTÜM

ÜVEY ABİ 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin