Çok erken geldim demi gene ama cidden vaktim yoktu hiç.
.......Gözüme giren güneş ile uyandım kafam sert bir yerdeydi her halde yere düşmüştüm . Gözümü açıp sert yere baktım iki çift meme vardı. Kafamı kaldırıp sahibine baktığım zaman pusat olduğunu görmüştüm.
Lan bir dk pusat niye burda ve çıplak lan noluyorr. Ananı tabi ya gece olanlar . Yanımda yatmasini istemiştim yatmıştı da sonra nolmustu.
Tabi ya tişörtle çok sıcak oldu onu çıkar diye ağlamıştım. Susuyim diye oda çıkarmak zorunda kalmıştı . Onu bunu bırakın da dudakları çok öpülesi duruyordu. Öpsem ne olur ki hem derin uyuyordu.
Kollarını gevşetip arasından çıktım hemen dudaklarına ufak bir öpücük koyup odadan çıkmıştım. Tabi ki onun uyanık olduğunu bilmiyordum.
Aşağı salona indiğimde manzara daha farklıydı. Abim ile musayi sarmaş dolaş yatarken gördüm . Salaklar üstlerini de ortmemistiler . Neyse onların üstümü örtüp mutfağa kahvaltı hazırlamaya geçtim.
Herşey hazırdı bı ekmek almayı unutmuştum. Hemen para alıp evden çıktım. Bu mahalledeki insanların çocuğunu da sevmezdim ama bı o kadar da sevdiğim insanlar vardı .
"Tarık oğlum günaydın nereye böyle " diyen Neriman teyze ile . "Bakkala gidiyorum Neriman teyze " dedim gülerek "tamam evladım dönüşte uğra bana börek yaptım onu veriyim " dedi kafam ile onayladım .
Eve gelmiştim şükür . Tabi ki nerman teyzenin böreklerin almayı unutmamistim . Sıra bizimkileri uyandırmaktaydi . İlk salona geçip abim ile musayi uyandırmaya çalıştım ama camis abim uyanmadı onu Musaya bıraktım ve yukarı çıktım.
Odaya girdiğimde beni bir çıplak sırt karşıladı. Pusat yatağa sırt üstü uzanmış uyuyordu . Çok tatlıydı tanı Sezai olduğuda bir gercek di. Yanına yaklaşıp dürttüm "şey pusat abi uyansana " dedim tepki vermedi . Biraz sert dürtmen ile kendini onun altında bulmam bir oldu .
"Abi " dedim sadece kollarımı yukarda birleştirmiş tutuyordu . "Güzelim öyle insan mi uyandirilir " dedi güzelin yesin seni ."seslendim ama uyanmadin " dedim masumca . "Abinler uyandı mi " diye sordu o sırada bizi içerip girip hayvan gibi bağıran abim böldü.
"LAN NE OLUYOR BU ASSALİK YERDE"
...........