Hellooo
......Saniyeler içinde abim üzerimize atlamisti hayvan. Şuan pusat ile abim yerdeydi . "Ali kalk su üstümden sikicem şimdi ama "diyerek bağırdı pusat . "Lan sen benim kardeşim ile ne yapıyordun " diye konuştu salak .
"Lan napicam kardeşin ile beni uyandırmaya gelmiş aniden dürtünce koruma moduna geçtim " diye açıklama yaptı . Sikebilirsın mesela pardon sevebılırsın dıyıcektım ."Tam kesin kahvaltı hazır aşağı inin " dedim soğuk sesle ve arkama bakmadan odadan çıktım.
Şükür kahvaltıya oturmuştuk . "Bunları sen mı yaptın lan " diye sordu abim öküzdü işte . " Hayır neriman teyze verdi dedi ki evde ayı besliyorsun ona verırsın " dedim şu an karşımda 2 tane poğaçayı ağızına sokmaya çalışıyordu .
"Senin bugün dersin varmı " diye sordu pusat şuan saat 10 du benim dersim saat 3 de idi rahat rahat yetişirdim . Sadace kafam ile oynayladım " abi sen musa abi ile kaldırırsın demi sofrayı benim hazırlanmam lazım " dedim " tamam toplarım ben güzelim sen git hazırlan " dedi ona uzaktan öpücük atıp odama geçtim.
Giyicek hiçbirşey bulamıyordum tam o sıra odaya pusat girdi . " ne bu sinir ufaklık " diye dalga geçti . "Giyecek hiçbirşey bulamıyorum " dedim yanıma gelıp dolabı karıştırdı elime birşeyler tutuşturdu "bunları giy güzel olur " dedi hemen lavaboya gidip giydim .
Etek biraz kısa gibiydi belki onu değiştırırdım . Bu halde odaya gittim kapıyı açıp içeri girdim yüzüne bakamıyordum "Siktir" diye küfür duydum "Yanıma gelir mısın "dıye seslendı ufak adımlar ile yanına gittim . "Yüzüme bakar mısın güzelim " dedi otomatik olarak kafamı kaldırdım.
Elini belime atıp okşamaya başladı . Yavaş yavaş bacak arasına girdim "Güzelim kuçağima gelirmisin " dedi dediğinı hemen yaptım .Kollarımı boynuna sarmiştim elleri ise kalçamdaydı ."Bu halde evden çıkmayı düşünmuyorsun demı " diye sordum kafamı olumsuz anlamda salladım .
Yerimi sağlamlaştırmak için hareket ettim keşke etmeseydim ona sürtünmüştum . Ellerı hemen sertçe kalçamı buldu"yaramazlık yapmasak mı " birşey demedim gözlerİ çok güzeldi .Beni düşüncelrimden ayırarak birşey yaptı dudaklarım yapişti . LAN O BENİM DUDAKLARIMA YAPIŞMIŞTI .
..................
Kombin bu