Ece
"Kurtulamazmışmışım sen gitmezsen ben giderim gıcık herif" diyerek hızlı adımlarla kantine indim çay istiyordum ki burnunu kırdığım yakışıklı çocuğu gördüm. Bir insanın eli yüzü nasıl bu kadar güzel olabilirdi ki ayrıca ne işi var burda? Burnu için mi geldi acaba diye kendi kendime düşünürken beni gördü. Eyvah buraya doğru geliyor. Kalbine sahip çık kızım sakin ol.Yakışıklı: Asi kız ne işin var burda?
Ece: Halam doğum ya- SANANE BE!
Yakışıklı: Banane tabi de söylemiş bulundun hayırlı olsun.
Ece: Sağol.
(Konu aç kızım konu aç)
Sen niye burdasın eserimi(!) kontrole mi geldin?Yakışıklı: O da var tabi de ben zaten burda yaşıyor gibi bir şeyim.
Ece: o ne demek?
Yakışıklı: Kan kanseriyim ben 1 yıldır hastane evim oldu arada dışarı çıkıyorum işte onda da sana yakalandım.
Ece: Şey ben bilmiyordum çok özür dilerim tekrar.
(Aferin kızım yediğin boku gördün mü)Yakışıklı: Senlik bir şey yok ya hem fena mı oldu tanışmış olduk. Daha doğrusu tam da tanışamadık ben Tarık.
Ece: Ben de Ece Lily memnun oldum.
(Memnun oldum demese miydim acaba ya)Tarık: Lily mi yabancı mısın?
Ece: Uzun hikaye ya boşver.
Tarık: Zamanım var dinlerim.
Ece: Belki başka zaman anlatırım. Şimdi yukarı çıkmam lazım.
Tarık: Şey Ece numaranı alabilir miyim? Başka zaman anlatman için yani.
Ece: Şöyle yapalım mı ben seninkini alayım keyfim ve kahyası seninle konuşmak isterse yazarım.
Tarık: Peki öyle olsun madem. Görüşürüz, bekliyorum mesajını!
Kızım sen ballı gününde falan mısın hem babanı buldun hem imkansız aşkınla karşılaştın hem bebişler oluyor mis gibi gün valla. Derken annemin bağırmasıyla kendime geldim.
Asi: Cesur oğlum kalksana ya!
Ece: Anne dayısına nolduuu?
Asi: Doğumda stresten bayılmış.
Ece: NEYYYYY PUAHAHHAHA ŞALTERİ Mİ ATMIŞ YANİ!
Asi: Ece dalga geçme kızım ayıp!
Cesur: ayyyy başım noldu bana ya?
-diye söylenirken doktor çıktı dışarı-Doktor: Tebrik ederim bir kızınız bir de oğlunuz oldu. Annemizin de durumu gayet iyi. Erken doğum olduğu için ikisini de küveze alacağız ama korkacak bir şey yok tedbir amaçlı alıyoruz.
Yaman: Tamam hocam çok teşekkür ederiz. Cesur ağlama lan. Bak iyilermiş bebekler niye ağlıyorsun oğlum?
Cesur: Benim hem kızım hem oğlum olmuş duydun mu Yaman mutluluktan ağlıyorum ben.
Ece: Ya dayı kıyamam ki ben sana şimdiden çok iyi bir baba oldun bazılarının aksine.
Cesur: Kız babana laf etme haberi mi vardı sanki. Ayyy ben çok fenayım hormonlarım çok fenasal oldu bir hava alacağım.
Yaman: Tamam ben de seninle geleyim. Asi siz odaya geçin Çağla'yı getirirler birazdan.
-Asi, Alaz ve Ece beraber odaya doğru yürürler. -
Ece: Anne ben doğduğum gün yanında biri var mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Kırık Parçası (yarı texting)
Fanfiction19 bölüm + 1 update 11.321 kelime (bitti) Alaz Soysalan... Canımın acısına dayanamazsın öyle mi? Sana bir şey itiraf edeyim mi! Sen hayatımda olmayarak kalbimin kırık parçası olmayı başardın ve kalbimin kırık parçası hayatım boyunca kalp yetmezliğim...