Author's POV
"Boss...."
Boris mengurut perlahan bahu majikannya yang masih tidak sedarkan diri.
"Ian..."
Dorin bangkit dari duduknya.Tidak betah dia hanya melihat tubuh kaku itu sedari tadi.
Dorin bergegas ke bilik air.Dia merasa gelisah sejak dari tadi.Dorin kemudian kembali bersama tuala lembab pada tangannya.
Wajah anak buah kesayangannya dilap dengan penuh kasih sayang.Andrian pengsan agak lama.Pasti kejadian cemas tadi memberi kejutan besar kepada jasadnya.
"Ian...wake up son..."
Dorin memanggil lagi.Andrian kini terbaring di katil hospital sedari 5 jam yang lalu.Tiada tanda tanda lelaki itu akan bangkit dalam tempoh terdekat.
"Ian...bangun ya...I need my stubborn headed nephew back.Wake up please."
Dorin berbisik perlahan ditelinga Andrian.Rambut Andrian dibelai perlahan.
"Don..macam mana dengan Lady Vasile?"
Dorin mengeluh seketika.Dia tidak boleh berbuat apa melainkan dengan persetujuan Andrian sebagai suaminya.
"Wait for Andrian Boris.He has right on her."
Boris mengangguk perlahan.Boris memberhentikan urutannya.Dia memandang wajah Dorin lama.Dia punya idea gila untuk membangunkan Andrian.
"Boss..I know how to wake him up."
"How?"
Boris menunjukkan kedua dua belah tangannya kepada Dorin.Dahi lelaki tua itu berkerut seribu.
"Please move aside Don"
Dorin hanya menurut.Dia menjauhkan diri dari katil Andrian.Bertambah hairan Dorin apabila Boris menggosok pula kedua dua tapak tangannya laju laju.
"3...2..1"
Boris menggaru sisi pinggang Andrian beberapa kali sehingga dia melihat dahi Andrian berkerut.
Boris mempercepatkan pergerakan tangannya.Lagi hebat kerutan didahi Andrian.Kali ini beserta tangannya yang menepis nepis sisi pinggangnya.
"Baby...dontt..it ticklish!!!No!! Baby!!!!!"
Andrian seperti menendang nendang udara.Sisi pinggangnya merupakan daerah paling sensitif.Hanya Seroja yang kerap mengusik sisi pinggangnya.
Andrian membangunkan dirinya.Tercungap cungap dirinya.Boris membekukan pergerakannya. Tumpuannya kini hanya pada Andrian.
"Boris??Uncle??My wife.My wife mana??Baby???!Baby!!!"
Terpekik pekik Andrian seorang diri di atas katil.Matanya meliar ke setiap sudut bilik.
"Uncle.....my wife!! Where is my wife?Boris??"
"Ian...Ian ingat tak apa yang jadi?Ian pengsan tadi."
Dorin mengusap belakang badan anak buahnya perlahan.Hati tuanya tersentuh melihat keadaan Andrian.
Andrian mendiamkan diri.Dia kelihatan termanggu manggu di atas katil.Beberapa ketika barulah kedengaran esakan.
"No...uncle..tell me this isnt real.My Seroja Dianne takkan tinggalkan Ian.That woman will never leave me.Dia dah janji dengan Ian uncle."
Andrian menutup mukanya dengan menggunakan tapak tangan.Hiba dan sedihnya tidak dapat diselindung lagi.
Dorin dan Boris berlawan pandang.Sayu melihat Andrian seperti kehilangan.Lenyap aura tokoh kepimpinan serta ahli perniagaan terkenal pada dirinya.Sekarang yang tinggal hanyalah seorang suami yang tidak dapat menerima kehilangan isteri tercinta.
YOU ARE READING
FORCED TO BE HIS ( COMPLETE )
RomantikMengisahkan tentang Seroja Dianne,seorang pakar psikiatri yang diculik secara tidak sengaja ketika dia berkunjung ke Romania seorang diri.Seroja kemudian dijual dipasaran 'darkweb'.Dia kemudian dilelong pada harga yang tinggi. Seroja dibida dan di...