Chapter1 - A fogadás (18+)

14 0 0
                                    

-Maverick-

Na már most szerintem, felhúztam Iceman-t. Tutira utálja a nagyképű embereket. Vicces, mert ő maga is az.
A távolból bámultam a srácot, amég Goose próbálta felfogni a végignézett jelenetet amit, rendeztem a szőkével. A nálam egy fejjel magasabb a távolban csak egy kortyban lehúzta a piáját. A tekintete a napszemüvege felett az én irányomba vándorolt, majd elfordította fejét. A navigátorom csak mégjobban összezavarodott, majd végül ledobta magát mellém.
-Látom már most, hogy vele fogsz az egész öt hét alatt rivalizálni.-itta meg ő is az italát idegességében. -Megint bajba fogsz kerülni, pont emiatt! - vágta hozzám a jól megszokott dumáját, amire szokás szerint nem figyeltem.
-De! Van egy jó ajánlatom. Most felejtsd el őt erre az estére. - erre már a fejemet felé fordítottam. A bajszos csak mutatott, hogy menjek közelebb. Oda hajoltam majd jött is a kérdés tőlem:
-Mi lenne az?
-Szedj fel valakit innen, közösülj vele a helyszínen. 20 dollár a tét.- csak ravaszul elmosolyodtam és visszafordultam riválisom irányába. Goose a szemével kereste, hogy szerinte kit választok ki magamnak. Tudta, hogy magasak az elvárásaim és valami szép hölgyet fogok keresni. Viszont Goose elfelejtett pontosítani, hogy milyen nemű egyedet kéne keresnem. Igen, én két kapura játszok. A lehetőegrosszabb személyt választottam magamnak. Iceman kicsit se néz ki rosszul. Sőt! Éppen ellenkezőleg. Nagyon vonzó.
-A célpont megvan.- indultam meg felé, mire haverom a távolból utánam szólt.
-MAV! NEM FÉRFIRA GONDOLTAM! - én csak vágtam át a tömegen, nem törödve a kijelentéssel.
-BOCS, DE NEM HALLAK! - erre Goose reakciója csak a középső ujja volt.
  Életem egyik legnagyobb hülyeségét fogom most elkövetni.
  A szívem hevesen kezdett el verni az izgalom miatt, hiszen nem akárkit próbálok felszedni. Ezúttal magasra raktam a lécet. Tom Iceman Kazansky.
Amikor az áldozatom közelében jártam, egy megvető pillantást kaptam tőle. Észre vette, hogy helyet változtattam és hogy vadászok rá.
-Már vissza is tértél? Mint egy rossz pattanás!- fonta keresztbe karjait maga előtt Tom mire én előtte megálltam. Szemben voltam vele, csak álltam tekintetét. -Legalább nem rondítom el a látványt.- Na erre már nem tudott semmit se mondani, csak levette a napszemüvegét.- Mondd, mit keres egy magad fajta szép fiú? Mik az igényei?
Slider tőlünk nem messze állt így hallotta a beszélgetést. Ez csak fulldokló nevetést váltott ki belőle, majd közelebb jött hozzánk.
-Miért próbálkozol Mav? Goose fizetett le?
-Igen.- néztem a másikra.-Na de kérdeztem tőled valamit Tom!
-Neked csak Iceman.- a szemkontaktust megtörve, elnézett a pult irányába.-Vagy ha van kedved, hívhatsz a hercegednek.
-Örömmel! - hajoltam hozzá közelebb, amire végre újra a szemembe nézett. Mégközelebbről vettem szemügyre a kék szemeit. Orrunk szinte összeért, ajkainkat csak pár centi választotta el egymástól. Már majdnem lecsaptam volna rá, de ő eltolt magától és elment. Visszanéztem Slider-re aki csak bámult rám. Kicsit sokkolt volt az előző jelenettől, de mintha tudta volna, hogy Ice is bele ment volna a dologba még pia nélkül is. Csak egy kicsit megrázta a fejét, hogy visszatérjen a valóságba.

-Mennyi volt a tét?-kérdezte a hosszú kínos csönd után.
-20 dollár.-feleltem szűken. Van egy olyan sejtésem, hogy Kazansky-t nem lesz könnyű megszerezni, de a mondani valójából ítélve, gyorsan túl leszünk rajta.
-MENNYI?!- vacilált majd folytatta.- Ne hagyd a pénzt meglógni! Eredj utána!
Így is tettem. Iceman után mentem, akit hosszas keresés után kint, a kocsma előtt találtam meg. Az ajtón kilépve láttam, hogy egy szál cigivel a szájában a gyújtóval szarakodott. Mire odaléptem, addigra sikerült is neki meggyújtani azt. Mélyet szívott a cigarettájába.
-Mit szeretnél? - rám se nézve, kifújta a füstöt. A naplementét bámulta. Az óceán vizén a napsugarak megcsillantak.
Bámulatos volt a kilátás. A hullámok és a sirályok hangjai miatt el is lehetett volna hinni, hogy már nyár van, de még csak május volt. Gyorsan hűlt a levegő. A világoskék ég már kezdett sötétkékbe átváltani, a Nap pedig egyre csak kúszott lejjebb az égen.
-Nem hagyok 20 dollárt veszni.-mondtam. Ice a cigit visszarakta a szájába és méginkább a másik irányba nézett - Ebből adok neked egy 10-est, ha engeded, hogy betekintést nyerjek az intimszférádba.
A szőke érzéketlenül felémtekintett.
-Nem vagyok prosti, de megteszem. A pénz az pénz. - csak elmosolyodtam ezen, amire ő is. A szájából a cigaretta csak lógott ki. A füst egyre nagyobb lett körülötte. Szerencsére a szél feltámadt, és arrébb fújta a füstöt.
Mindketten fel voltunk izgulva, hiszen már az alkohol hatott és az ítélő képességünk romlott.
Mire megint megcsókolhattam volna, hiszen már tényleg nagyon közel voltam hozzá, kitalálhatjátok, mi történt. Megint faképnél hagyott.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 13 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Top gun egy kicsit másképp - icemavWhere stories live. Discover now