Alyssa klopt aan bij de ouders van Farid. Ze neemt een stap terug en kijkt dan om naar Ozan die in de auto zit. Ze zwaait naar hem en wanneer ze hem terug een handbeweging ziet doen keert ze terug met haar gezicht naar de deur.
De deur gaat open en de broer van Farid opent.
'Alyssa,' Zegt hij met een glimlach.
'Fouad, heyy,' Zegt Alyssa met een brede glimlach.
'Is het feestje al begonnen? Want jullie hebben de belangrijkste gast nog niet over de vloer.' Fouad glimlacht na haar woorden en neemt dan een stap opzij en doet teken dat ze naar binnen mag.
'De vloer is van jou.'
Alyssa glimlacht bedankend en wandelt naar binnen.
'Waar is onze jarige?'
'In de tuin, iedereen is in de tuin.'
'Farid toch niet he?'
'Nee, nee, Farid komt er nog aan.' Hij kijkt op zijn horloge. 'Ah, hij gaat denk ik ook nu ongeveer moeten aankomen, hij zei dat hij er tegen 16h zou zijn.'
'Ah, perfect.'
Alyssa wandelt samen met Fouad de tweelingbroer van Farid naar de tuin.
'Tante Alyssa is er!' Roept het broertje van Farid.
'Ik ben er!' Lacht Alyssa terug terwijl het broertje van Farid naar Alyssa rent. Hij grijpt haar meteen in een omhelzing. Alyssa lacht meteen en neemt hem meteen ook terug in een omhelzing. 'Ik heb je gemist kleine rat.' Lacht Alyssa. 'Waar zijn Iliyas en Rayan?' Vraagt het broertje van Alyssa. Alyssa maakt een sip gezichtje. 'Die gaan niet kunnen komen, liefje, een andere keer misschien, is dat goed voor je?' Het broertje knikt van Farid en Alyssa bukt zich door haar knieën.
'Deze cadeautje is voor jou mijn grote jongen!' Alyssa overhandigt het cadeautje aan hem. 'Hoe oud word je, vertel mij eens dat, dan kan ik beginnen tellen hoeveel dikke zoentjes je van mij kan krijgen.'
Hij begint meteen te giechelen. 'Ik ben 9 jaar.'
'Ah, 9?! Zo groot, oké, dan krijg je 9 dikke zoentjes van mij.' Ze geeft hem meteen de 9 zoentjes en wanneer ze klaar is neemt ze hem in een omhelzing en geeft ze hem een 10e dikke zoen.
'Proficiat mijn grote jongen, hopelijk kan ik nog vele jaartjes mee vieren.'
Ze drukt zich recht en gaat met haar hand door zijn haren, hij rent meteen met het ingepakt cadeau van Alyssa weg naar zijn vriendjes waar hij het meteen hevig uitpakt. Alyssa kijkt toe, ze ziet hoe hij zijn mond opent uit verbazing en het speelgoed in de lucht uitsteekt uit blijdschap.
Alyssa richt zich dan naar de familieleden die allemaal al aan tafel zitten.
'Hallo allemaal.' Zegt Alyssa meteen. 'Hallo Alyssa.' Groeten ze terug. Ze wandelt naar hen toe en groet hen allemaal op de wang.
Ze zet zich neer op een stoel die vrij was naast de moeder van Farid. Terwijl ze zat trok ze haar truitje uit omdat ze het een beetje warm kreeg. De conversaties veranderde van het ene onderwerp naar het andere.
'Onze laatkomer is er!' Zegt Fouad terwijl hij de tuin binnen wandelt. Alyssa en iedereen aan tafel kijken naar de tuindeur en daar komt Farid binnen gewandeld met een cadeau in zijn hand. Alyssa voelt hoe haar hart een sprongetje leek te maken. Ze voelt hoe haar hart sneller slaat en de tintelingen over haar lichaam heen gaan. Ze hebben in geen dagen een normale conversatie gehad of als een normale koppel geslapen, misschien kon er vandaag verandering in gebracht worden. Ze was uiteindelijk ook extra opgemaakt voor hem. Ze zet zich een beetje recht op haar stoel wanneer ze Farid ziet in de tuin. Het eerste dat hij doet is wandelen naar zijn broertje. Alyssa ziet hoe blij zijn broertje wordt met zijn aanwezigheid en het cadeautje.
JE LEEST
Until you. VOLTOOID
Romance'Als je weigert op mijn verzoek zal je deze beelden overal vinden, Alyssa. En ik denk niet dat je dat wilt- ik denk niet dat je wilt dat mensen weten wat je doet met je vrije tijd.' Alyssa heeft zelfs de kracht niet om boos te zijn. 'Als je met mij...