Öncelikle herkese merhaba.Kitap yazmaya yeni başladım o yüzden acemi bir yazarım.Bu kitabı böyle profesyonel yazma gibi bir beklentim yok az önce de dediğim gibi acemi olduğum için pek güzel bir şey ortaya koyamayabilirim fakat elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağından emin olabilirsiniz.Sizin eleştirileriniz ve oylarınız benim için çok önemli.Şimdiden kitabımı okuyan ve yorumlayan herkese çok teşekkür ederim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Taehyung'dan
Sabah uyandım ve yorucu bir güne daha merhaba dedim.Yarın konserimiz olacağı için erkenden kalkıp grupça prova yapmamız gerekiyordu onun için hemen ayılıp üstüme rahat birşeyler geçirdim.Aşağı inip kendime kahve yapıp içtikten sonra çok geç kalmamak adına evden çıktım ve stüdyoya geldim.Jimin hyung ile aynı anda gelmiş olmalıyız ki ben arabadan inerken o da arabadan indi.Kısa bir selam verip hemen stüdyoya giriş yaptık.Buraya gelmemizin sebebi de fanlarımıza vlog tarzı birşey çekecek olmamızdı.
|4 saat sonra|
Sonunda çekimler ve danslar bitmişti.Normalde daha uzun dans ederdik fakat çekim de yaptığımız için bugün kısa tutmuştuk.Sonra ise üyelerle ortak kaldiğimiz eve geçtik.Karnım çok açıktığı için hemen yemek söylemeye koyuldum.Fakat namjoon hyung benden önce davranmış olacak ki elinde yemeklerle eve giriş yaptı.Herkes Namjoon hyunga sen bir numarasin der gibi bakış atarken ben de bir çocuk gibi sevinçten el çırptım.Namjoon hyung halimize gülerken Jin hyung yemekleri onun elinden alıp hazırlamak için mutfağa gittiğinde ben de yardım etmek amacıyla peşinden gittim.Jimin hyung içeriden "Tae dün aldığımız biraları getir de içelim" diye seslendiğinde onaylayan bir ses çıkardım.Yemekleri tabaklara koyup mutfağa geçtik.Tam yemeğe başlarken telefon çaldığı için söylenerek telefona baktım.Arayan menajerim Jungkook'tu.Ekranda ismini görünce küçük bir sırıtıp hemen telefonu açtım."Alo Taehyung müsait miydin?"
"Evet Jungkook ne oldu?"
"Önemli bir konu oldu da bunu telefonda konuşmak istemiyorum
buluşabilir miyiz?"Konuyu iyice merak ettiğimde dışarıda buluşmak yerine eve gelmesini söyledim ve telefonu kapattım.Herkes ne olduğunu soran gözlerle bana bakarken önemli birşey olmadığını ve Jungkook'un benimle konuşmak istediği için buraya geleceğini söyledim.Yoongi hyung telefonu açmama şaşırmış olacak ki "Yemek yerken biri aradığında telefonunu kıyamet kopsa açmazsın ne oldu da açasın geldi?"dedi.Aslında haklıydı çünkü yemek yerken biri arasa yemeğimi bölüp de asla açma zahmetinde bulunmazdım fakat konu Jungkook olunca asla dediğim alışkanlıkların toz olup uçuyordu sanki."Jungkook önemli konu olmadıkça aramaz.Birsey olduğunu düşünüp açtım yoksa başka bir sebep yok"dedim kısaca.Hiç inanmışa benzemiyorlardı ama üstünde durmadılar.Yemeğimizi bitirip ortalığı topladıktan sonra Jungkook'u beklemeye başladım.
Jungkook'dan
Tae'yi aradıktan sonra yarım kalan işlerimi halledip eve gitmeye koyuldum.Aslında konuşacağımız konu çok da önemli değildi yani önemliydi ama her zaman konuştuğumuz bir konuydu fakat ben biraz daha üstünde durup buluşmayı teklif ettim çünkü onu özlemiştim.Bu duygu neyin nesiydi bilmiyorum ama hayatımın ön planına sadece Tae'yi koymuştum.Yatarken bile onu düşnüyor oldum.Ama belkide böylesi daha iyidir sürekli onu düşünmekten asla rahatsız değildim aksine hoşuma gidiyordu çünkü uzun zaman önce düzenli yaptığım fakat sonradan bıraktığım alışkanlıklar geri gelmişti.Bunları düşünürken eve vardığımı fark ettim ve arabadan inip kapıyı çaldım.Taehyung'dan
Kapı çaldı.Jin hyung bakmaya kalkacakken hemen ben bakarım diye bağırıp kapıya doğru koşar adımlarla yöneldim.Kapıda Jungkook'u görünce gülümsedim ve içeri aldım.Jungkook içerdekilere de selam verdikten sonra bana ait olan çalışma orasına çıktık.Birseyler içmek ister misin diye sordum ve kahve istediği için Yoongi hyungdan kahve yapmasını rica ettim.Kahveler gelince nihayet Jungkook konuya giriş yaptı."Tae senle gorusmek istememin sebebi son zamanlarda çoğalan ve bitmek bilmeyen linç yağmuru.
Aslında bu işle ben ilgilenmiyorum fakat artık linçler çığırından çıktı yani haddi hesabı yok senin için
endişeleniyorum gerçekten iyi misin?"
Beni önemsemesi hoşuma gitmişti aramızda idol-menajer ilişkisi değil de daha çok (şu anlık) arkadaşlık ilişkisi var diyebilirim bu yüzden bana Taehyung Bey değil de ismimle hitap etmesini istemiştim ve o da kabul etmişti onun için samimi konuşuyorduk birbirimizle."Öncelikle beni düşündüğün için teşekkur ederim fakat gerçekten iyiyim,sizin gibi yanımda arkadaşlarım olunca nasıl iyi olamam ki zaten değil mi?"
Jungkook'un yüzünün düştüğünü gördüm.Onu kıracak ne demis olabilirim diye düşünüp paniğe kapılırken az önce dediğim 'arkadasim' kelimesi aklıma geldi.Evet bir salak olduğum için bunu yüzüne söylediğimi fark ettim.Hemen durumu düzeltmek adına "Yani simdilik arkadaşız" dedim ve o anda bana baktı.Keyfi yerine gelmiş olmalı ki bıyık altından güldü.Bunu görünce tabiki kendimi tutamayıp ben de sırıttım.
|Yarım saat sonra|
Jungkook'la karşılıklı gülüsmemizin ardından tekrar koyu sohbete dalmış olmalıyız ki saatin 10.30 olduğunu fark etmemişiz bile.Yarın konser olduğu için erkenden yatman gerekiyordu ki uykumu alabileyim.Zaten Jungkook bunu bildiği için kalkmak istemişti ben de zoraki de olsa onu göndermek zorunda kalmıştım.Simdi ise yatakta pijamalarımla oturur pozisyonda Jungkook'un fotoğraflarına bakıyordum.Gozlerim yavaş yavaş kapanmaya başladığı için telefonu bırakmak zorunda kalıp yatmaya koyuldum.Yarın için heyecanlıydım konser vardı ve güzel bir gün olacaktı çünkü fanlarım ve beni destekleyen kişiler ile buluşmak beni mutlu ediyordu.
_______________________________________Evett bu bölümü burada kesiyorum oylarınızı ve yorumlarınızı bırakırsanız çoook sevinirim🌟🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My beautiful darling||TAEKOOK
FanfictionÜnlü İdol Kim Taehyung menajeri Jeon Jungkook ile arasında yasanacaklardan habersizdi...