Hızlı adımlarla odaya girmeye çalışırken arkamdan gelen adamın sesini duymamızlıkta gelmeye çalışıyordum ama
"Sana diyorum dursana"
Diye bağırınca durmak zorunda kaldım sinirle arkamı dönüp iğrenerek yüzüne baktım
"Bak defalarca konuştuk bir şekilde hep sana ayak uydurmaya çalıştım bir şeyleri görmezden gelmeye çalıştım ama bu sefer geri dönüşü yok sen beni herkese rezil ettin ya, git bir magazin sayfalarına bak herkesin diline düştük farkında mısın üstelik sadece bizi değil Rüzgarıda aynı şekilde"Adam sinirle gülüp "derdin belli oldu bak yine tek derdimiz Rüzgar bey" diye bağırınca İğrenerek baktım sadece cevap dahil vermek istemiyordum ama şimdi konuşmazsam içimde kalıcağını bildiğimden gerçekleri yüzüne vurmak istedim
"O kadar iğrençsin ki kendi yaptıklarına bakmayıp suçu hep başkalarına atmaya çalışıyorsun, sen aylar önce beni aldatmasaydın şu an burda bunları konuşuyor olmazdık zaten ama asla anlamak istemiyorsun işte sana o zaman bitti dediğimdede anlamadın şu anda anlamak istemiyorsun""Hiç affetmeyeceksin değil mi? Boşuna tüm çabalarım?"
Diye yıkılmış halde kıza baktı
"Çabalamaktan anladığın ne sete sürekli çiçek çikolata göndermek mi?" Diye inanamaz halde baktı adama"Ne yapsaydım ya ne istiyorsun söyle yapayım?"
Deyince kız tamamen her şeyi bitirmek adına söze girdi"Bir şey yapma artık bıktım ben kaldıramıyorum artık. Sete gelip sürekli ona buna laf sokmandan herkese beni rezil etmenden yaptığım her şeyin arkasında bir şey aramandan bıktım baş edemiyorum artık anlıyor musun?"
"Bitirmek mi istiyorsun?" Dedi adam korkarak
"Çoktan bitti zaten dedim ya bunu kabullenelim herkeste kendi hayatına baksın yeter!" Dedi bıkmış halde
"Tamam dediğin gibi olsun" diyerek pes etti biliyordu zaten her zamanki gibi bir şekilde kendisine dönerdi ama farkında olmadığı şeyse kızın bu sefer gerçekten kararlı oluşuydu.
Kız odaya geçip tüm eşyalarını toplamaya başladı bir gece daha burda kalmak istemiyordu artık..***
İki gün sonraAsi her zamanki güler yüzlüğüyle içeri girdi ne kadar üzgün olsada bunu etrafındaki insanlara yansıtmak istemiyordu ama buna inanmayacak biri vardı işte.
"İyi misin?" Diyerek oturdu adam yanına
"İyiyim ya her şey yolunda" dedi hiç içten olmayan gülüşüyle
Adam inanmasada çok üstüne gitmek istemediğinden bir şey demedi sonrasında yönetmenin sesiyle çekim alanına gitmişlerdi.
Çekimler bittiğinde bir saattir aralıksız bir şekilde çalan telefonuna bakmak için karavanına geçmişti.
Arayan kaç gündür olduğu gibi menajeriydi yine
"Asi nerdesin sen iki saattir arıyorum açmıyorsun?""Setteydim ne oldu yine?"
"Sana attığım haberi görmedin mi?"
"Hayır yine ne saçmaladılar?"diyerek habere tıkladığında gördükleriyle daha fazla dayanamayıp sosyal medyaya girip ayrıldığına dair bir açıklama paylaştı.
Telefonunu karavanda bırakıp sahnelerin devamını çekmek için karavandan çıkmıştı.
Rüzgar Asiyle konuşmak istesede şu an doğru zaman olmadığını düşünüp vazgeçmişti.
Set işçisinin odaya girmesiyle herkes ona dönmüştü"Asi hanım Kenan bey aşağıda sizle konuşmak istiyor"
Asi her şey üst üste geldiği için içinden isyan etsede hiç bir şey demeden aşağıya indi. Rüzgar yapımcının ne kadar ileri gideceğini bildiğinden hemen arkasından aşağıya inmişti.