GEÇMİŞ'İN GEÇMİŞİ

5 1 0
                                    

Geçmişin öncesi olurmuydu tabiki peki bu geçmişin geçmişi sonsuza kadar gidermiydi yoksa anılardanmı ibaretti bu sorunun cevabı belirsizlik tıpkı yaşam gibi bilinmezlik...

O gece kral tarifsiz bir mutluluk içerisindeydi çocuğu olmuştu hemde bir kız çocuğu onu pamuklara sararak büyütmek istiyordu sizce kader kealın istediğini yerine getirecekmiydi kız çocuğu pamuklara sarılarakmı büyüyecekti yada büyüye bilecek miydi.

Karanlık ve aydınlık ebediyen süren bu düşmanlık nedendi dostluk neyine yetmiyordu insanların düşmalık zarardı ziyandı,yıkımdı, ölümdü...

Kral sevinç içerisinde karısının odasına doğru ilerliyordu yıllarca varis beklemişti o gün bugündü kral Michel karısının odasının kapısını yavaşça tıklatarak içeri girdi içeri girer girmez gözleri karısını ve kızını aradı buldu da ikiside yorgun bir şekilde uyuyorlardı kral bu manzarayı sonsuza kadar izlemek istedi.

Yavaşça bebeğin beşiğine gitti kızını kucağına alıp kokusunu içine çekti huzur kokuyordu yaşam kokuyordu ellerindeki minik insana baktı bu huzurlu an kısa sürdü.

kralın muhafızları kapıyı dahi çalmadan içeri girdi kral tam muhafızlarına kızmak için arkasını dönmüştü ki muhafızın kan içindeki halini gördü bu görüntü. Kralın sinirini bozmuştu tek istediği huzurdu ama karanlık krallığı kral Michel'e bunu bile çok görüyordu.

Kral muhafıza neler olduğunu sordu aldığı cevap ise karanlık krallığının saldırdığıydı halka saldırıyorlardı adil değildi kral halkına çok bağlıydı onların her ihtiyacını karşılardı.

Kral ordunun en başında elinde kılıcı ile halkı koruyordu kızını ve karısını sarayda muhafızlar la bırakmıştı bu çarpışma saatler sürmüştü herkes yorgun düşmüştü ama pes etmiyorlardı.

Kral Michel saraya girdi komutanla konuşmak ve stratejiyi yenilmek için buluşacaktı  kral taht odasının bulunduğu kata geldiğinde koyduğu bütün muhafızların yerde ölü yattığını gördü.

Kral endişeli adımlarla karısının odasının önüne geldi içine bir huzursuzluk dolmuştu kapıyı açtı ve içeri girdi içeride kraliçenin yere oturmuş elini ağzına kanlı elleriyle kapatarak ağladığını görmüş ne oldu diye sormak istemiş ama sanki şoktaymış gibi bir ileri bir geri sallanan kadına

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AYDINLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin