one sided acquaintance

23 3 35
                                    

Lisa
Selamm

Jennie
Selam, tanisiyor muyuz

Lisa
hayir numarani
gruptan buldum
ayni universitedeyizz

Jennie
he anladiim, adin nee

Lisa
lisa, senin adin ne

Jennie
jennie benimki de
tanistigima memnun oldumm

Lisa
seni zaten cok iyi taniyorum, jen.|
bendee

Jennie
ben uyicam ya, iyi gecelerr

Lisa
iyi geceleeerrr

  .

Jennie ile olan konuşmam bittiğinde instagrama girip reels izlemeye başladım.
Saat 4.33 olmuştu, ben ise hala uyumamıştım.
Uyku problemim vardı, yatamıyordum.
Saat 5 gibi zar zorda olsa uyumayı başarmıştım.
-
Bir anda çalan alarm ile yataktan fırlamam bir olmuştu.
Saat 10 olmuştu bile.
Kalkıp hazırlanmaya başladım.
Üzerime siyah bir bluz, altıma ise diz kısmı çimen yeşili rengine benzeyen bol pantolonumu giymiştim, klasik kombinimdi.
Telefonumuda alıp mutfağa gittim. Kendime kahve yapıp evden çıktım.
Okul, evime yürüme mesafesinde olduğu için giderken hiç zorluk çekmiyorum.

Okula varmış, sıramda oturmuş telefonumla ilgileniyordum. Bir anda kapıda beliren bir silüet dikkatimi çekti.
Kim Jennie.
Heyecanlanmıştım, yıllardır ona aşıktım, hem de çok aşıktım ama bir türlü yüz yüze konuşmaya cesaret edemiyordum. Dün gece sonunda cesaretimi toplayıp ona yazmıştım, çok kısa konuşmuştuk ama onda bile heyecanlanmıştım.
Onun için okulumu değiştirmiştim, ama bunu bilmesine gerek yoktu, şimdilik.

Jis: Lisa! Kime sesleniyorum ben?

L: Ha?

Jis: YA SEN BENİ YARIM SAATTİR
DİNLEMİYOR MUSUN?

L: Ya bağırmasana! Dalmışım sadece.

Jis: YA GERİZEKALI ÇAKICAM ŞİMDİ BİR TANE APTAL BEN BOŞUNA MI ANLATTIM O KADAR ŞEYİ

L: YA TAMAM, BAĞIRMASANA! TEKRAR ANLAT İŞTE NE VAR.

Konuşmam bittiğinde tüm sınıfın Jisoo ve beni izlediğini fark etmiştim, Jennie'de izliyordu. Tanrım cidden çok utanç vericiydi.

*Ders bitiminde*

Jis: Pişt, dışarı çıkalım mı?

L: Of bilmiyorum ya.

Jis: BİLECEKSİN.

L: JİSOO AMINA KOYACAM BAĞIRMA ARTIK

Dediğimde gene tüm sınıfta bir sessizlik olmuş ve herkes bana odaklanmıştı, Çok rezil bir insanım.

--
Jisoo ile dışarda buluşmak yerine benim evimde buluşmuştuk, bence böyle daha rahattı, zaten Jisoo'da nerde olursa olsun buluşmaya dünden razı.

Jisoo tuvalete gitmişti, bense telefonumla ilgileniyordum ve bir anda telefonuma bir bildirim geldi, mesaj bildirimi.

*Jennie*
selamm, napiyorsunn

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My psycho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin