Chunin sınavının çeyrek finalinin dördüncü yani son karşılaşması başlamak üzerededir.
Naruto'dan :
Chunin sınavının çeyrek finalinin üçüncü karşılaşması benim ve Shikamaru arasında geçmişti. Kazanan ben olmuştum. Normal bir durumda bu duruma sevinmem gerekiyordu. Ancak şimdi şaşırmak dışında başka bir duyguyu yaşayamıyordum.
Çünkü Shikamaru kazanabileceği karşılaşmayı anlam veremediği bir şekilde çekilerek diskalifiye olmuştu. Kafamda bu konuyla ilgili dolaşan binlerce cevapsız soru vardı. Bunların cevabını öğrenmek içinde Shikamaru'nun yanına gitmeye karar verdim.
Shikamaru'nun yanına gittiğimde bana ciddi bir surat ifadesi takınarak bakmıştı.
Shikamaru "Karşılaşmayı kazandın tebrik ederim." dedi.
Şaşkın bir şekilde "Dalga mı geçiyorsun ? Karşılaşmayı bana sen kendi elinle verdin. İstesen bu karşılaşmayı kazanabilirdin." dedim.
Shikamaru derin bir nefes alarak "İstesem de bu karşılaşmayı kazanamazdım." dedi.
"Gördüklerimin hepsi yalan mı ? Beni gölge jutsun ile kontrol edebiliyordun. Bu karşılaşmadan çekilmemi sağlayabilirdin. Neden bunu yapmadın Shikamaru ?" diye sordum.
Shikamaru "Yapmadım değil , yapamadım." dedi.
"Nasıl yani ?" diye sordum.
Shikamaru "Çünkü senin bedenini kontrol ettiğim sırada birisi sana yardım etti. Böylelike benim seni kontrol etmeme müsade etmedi. Eğer ben ona karşı direnmeye devam etseydim. Muhtemelen kaybedecektim. Bu yüzden bende karşılaşmadan çekilerek zamandan tasarruf ettim." dedi.
Kafam karışmış bir şekilde "Kimden bahsediyorsun ?" diye sordum.
Shikamaru "Anlamadın mı ? İçindekinden bahsediyorum." dedi.
Bunu dedikten sonra karnıma bakarak "Kurama mı ?" diye sordum.
Shikamaru kafasını aşağı yukarı onaylarcasına sallayarak "Kurama senin kaybetmemen için az bir şey çakrasını kullandı. Bu yüzden de benim senin gölgeni kontrol etmem zorlaştı. Bu benim için bir uyarıydı. Bende bu uyarıyı dinleyip yarıştan çekildim." dedi.
Shikamaru'nun yüzüne bakarak "Peki bu durum karşısında nasıl hissediyorsun ?" diye sordum.
Shikamaru ciddi bir şekilde "Hiçbir şey hissetmiyorum." dedi.
Şaşırarak "Kızgın falan değil misin ? Yenebileceğin bir karşılaşmayı sırf Kurama yüzünden kaybettiğin için ?" diye sordum.
Shikamaru "Hayır , değilim. Çünkü başıma bunların geleceğini az çok tahmin edebiliyordum. Benim bu karşılaşmada ki amacım zekamı ön plana çıkarmaktı. Kaybedecek bile olsam elimden geleni yaparak chunin olma ihtimalimi yükseltmem gerekiyordu. Bunu da başardığımı düşünüyorum. Baksana herkesin ilgi odağı şuanda sen değil benim." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanficAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...