05.10.2024
"AAAAA"
Lanet olsun,lanet olsun saat ne zaman 8.30 olmuştu hayır,yoo olamaz okulun ilk günü geç kalamazdım bu rezillikten başka hiçbiriyle olmazdı.Üstümdeki yorgana işkence çektirdikten sonra üzerimden attım ve banyoya uçtum evet uçtum şuan buraya flash bile gelse beni geçemez.
yüzümü yıkadıktan sonra odama tekrardan uçtum ve üzerime bana biraz bol gelen bir sweatshirt ve baggy pantlonlarımdan birini giydim saçımı özensizce taradım ve yüzüme çokta belli olmayan bir makyaj yaptım aynadaki halim beni mutlu etmişti sadece üşengeç bir ayıya benzemem dışında hiçbir sorun yoktu.
Odadan çıktım ve mutfağa girdim Eunchae, küçük kız kardeşim yine koltukta uyuyakalmıştı.
Buzdolabının bir elma alarak evden çıktım otobüsü bu sefer kaçıramazdım.Ayakkabımı ne zaman giydiğimi ya da asansöre ne zaman bindiğimi hatırlamıyorum.
Asansör iner inmez durağa koştum aksiyonlu bir sabah olmuştu.
telefonumdan saati kontrol ettim 8.45'ti hala zamanım vardı.
Otobüse kendimi resmen attım ve bulduğum ilk bosyere oturdum yanımda biri oturuyordu ama kafamı çevirip bakmaya üşendim.
ben bir yandan elmamı kıtlatıp diğer yandan telefonumdan yeni olaylara bakarken otobüs şelaleden su akar gibi boşalmaya başladı pencereye baktığımda okula geldiğimizi gördüm Yonsei üniversitesi.
Otobüsten atladıktan sonra yürümeye başladım ben yürürken biri elini omzuma attı kafamı çevirdiğimde bunun Yunjin ve Kazuha olduğunu gördüm.
"Sanirim heyecandan kalbim fırlayacak."dedi Yunjin güldüm
"Birde bana sor"Kazuha mühendislik ve Yunjin'de tip okuyordu bende hukuk
Kazuha"burada ölürsem anneme onu sevdiğimi söyleyin" dedi.
ve yine güldüm üçümüzde çok heyecanlıydık.sonunda Lanet olası sınıfına girmiştim kızlarla ayrılmıştır hepimizin dersleri farklıydı.sınıfta sadece sekiz kişi vardı boş bulduğum ilk yere oturdum.sanırım geç uyanmama rağmen erken gelmiştim.
Ben sınıfı incelerken sınıfın kapısı açıldı ve içeri uzun,yakışıklı biri girdi
Kim bu?
Sınıfta daha önceden gelen birinin yanına oturdu ve
"keşke sabah evden çıkarken benide uyandırsaydın Soobin, böylece ortada mum gibi kalmazdım."
"Uyurken çok komiksin fotoğrafını çekip evden kaçtım Yeonjun."
adının Soobin olduğunu öğrendiğim çocuk sırıtıyordu ama Yeonjun çok ciddi gözüküyordu sınıf yavaş yavaş dolmaya başlamıştı öyle ki yanıma oturan kişiyi bile fark etmemiştim.
Yanımdaki kız"Merhaba ben Sakura"dedi.
gülümsedim ve "Bende Chaewon."dedim.
başını salladı ve "memnun oldum"dedikten sonra önüne döndü tatlı ve güzel bir kızdı.
dersin geri kalanı sorunsuzca dersini işledi ve çıktı ben eşyalarımı toplarken Sakura "kafeteryada gelmek istermisin?" diye sordu.
başımı salladım "neden olmasın" dedim.
beraber sınıftan çıktık ve kafeteryada geldik .Sakura bir kaç atıştırmalık alırken bende kızlara mesaj atıyordum tam o anda telefonum çaldı Eunchae arıyordu .
telefonu açtığım gibi "Oooo Eunchae hanım sonunda güzellik uykunuzu bölebildiniz" dedim.
Kardeşim"abla sabah beni neden uyandırmadın"dedi.
"Kıçını devirip yattığın için karışmayın dedim ayrıca bir daha koltukta yatma."diye uyardım.
"Oofff abla tamam ya neyse görüşürüz"
"Bay bay" dedikten sonra telefonu kapattım.
Yanıma Sakura geldi ve tepkisini masaya bıraktı.
"Bir şeyler yemek istermisin ."diye sordu.
"Hayır ,teşekkürler kahvaltı yaptım."dedim.
Başını salladı ve tepsisine döndü.
- - -
07.10.2024
"Yeter be sus artık sabahtan beri car,car, car,car"dedim.
Bunalmıştım,bana bir fenalık basmıştı şuan bayılsam tam yeriydi yani.
Eunchae eski erkek arkadaşıyla kavga ediyordu ve dünyada ne kadar kelime varsa hepsini söylemişti.
Beynim şuan çorbadan daha karışıktı.
Biraz hava almak namına bahçeye çıkmaya karar verdim.
Tam ayakkabımı giydim asansöre bindim rahat bir nefes alıcam derken,asansör bozuldu.
Teşekkürler sevgili hayatım,sevgili olmayan şansım ve yaşasın başıma gelen olaylar.
Sinir krizi geçirmemek için asansörde ki bütün oksijeni içime çektim.
Ohhh beee,sonunda nefes aldım derken asansörde ki şansımdan daha küçük ışıkta söndü.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Telefon çekmiyordu bu yüzden çaresizlikten yere çöktüm.
- - -
Bir süre sonraNe kadar zamandır asansördeydim bilmiyordum ama hala paspas gibi yerdeyim.
ÇIT.
BU SES NE?
Ve bir anda cart diye asansörün kapısı açıldı.
Ve ben çığlık attım sebebi ise siyah bir kapüşonlu giymiş birinin önümde dikilmesiydi.
Bir anda kapşonunu çıkardı ve ben tekrar çığlık attım.
BU ADAM NİYE BU KADAR YAKIŞIKLI?
Bir dakika,bir dakika,YEONJUN?