ANTHONY:
La: coaie, să mor de nu ai înnebunit dracu' de tot! Ce mama dracului faci?!
Brusc îl aud pe Laur care stă proțăpit în spatele meu, căznindu-se să mă facă să păstrez distanța față de circul pe care am reușit să îl produc în nici 5 minute.
Din cauza adrenalinei nu știu exact ce am reușit să îi fac nenorocitului, cert e ca încheieturile degetelor mele pulsează din cauza durerii pe care momentan nu o resimt. Sângele ce se prelinge de-a lungul încheieturilor degetelor mele e dovada clară că am reușit să îl fac să îi dea borșul pe nas.
"Și ce bine îmi pare!"
Mă doare în cot că am întrerupt-o pe Nicki Minaj sau cine e aia de se crăcea pe scena aia! Doar să dau ochii iarăși cu nenorocitul ăla și o să am timp să îi scriu biletul pentru secțiunea de reanimare a celui mai apropiat spital. Și jur că nu îmi pasă că le stric cheful la sute de mii de oameni în momentul ăsta.Între timp..
La: n-a fost o idee rea să venim aici până la urmă. Bolborosește amicul meu, dând mai apoi shot jumătatea de pahar de bere ce i-a mai rămas.
An: Mhm, e nemaipomenit să vi la astfel de adunături de rahat. Murmur, trăgând din trabucul pe jumătate fumat în mai puțin de două ore.
La: mai du-te dracu'! Îmi aruncă o căutătură urâtă eu anticipând ceea ce vrea să zică cu un rânjet. Tu ai vrut să venim aici, fir-ai al drq să fii! Ai vrut să fii cu ochii pe puștoaică, ca un obsedat ce aparent ai reușit să devii!
Îmi dau ochii peste cap, reușind să rămân perplex.
An: mai taci drq din gură!
La: du-te, ducea-te-ai lângă mamaie! De minicionsu' drq ce ești!
Acum eu sunt cel care îi aruncă o căutătură urâtă.
An: îmi bag pula și în tine și în mă-ta mare! În caz ca nu ai văzut, nu am venit singur! Tu ești aici pentru Lorena, eu sunt aici cu Natasha, și amândoi suntem aici cu restul. Așa ca taci!
Pe față i se formează un rânjet d-ăla scârbos, de parcă eu aș fi ultimul prost iar el știe ce e în capul meu.
"Mă tem să nu fie de fapt așa..""Este!"
Pe tine nici să nu te aud!La: aha, Natasha.
Îl privesc, încercând să nu schițez niciun gest care să mă dea de gol.
An: da, Natasha.
La: Mhm, dar parcă o terminaseși cu Natasha? Face pe prostul, jucând la cacealma.
An: lumea se mai și răzgândește. Devin brusc preocupat de trabucul din care am uitat să mai trag.
La: recunoaște prostule! Te doare-n pulă de Natasha! Blonda e buba ta mare!
An: dacă aș fi fost aici pentru Bianca, atunci m-ai fi văzut în tot acest timp cu Bianca. Nu m-ai văzut în tot acest timp cu Bianca, deci nu sunt aici pentru ea. Spun pe cel mai deranjat ton de care dispun, simțind cu mi se înfig în piept lame ascuțite, care se răsucesc și mai tare de fiecare dată când îi pronunț numele, acele lame reușind să mă lase fără suflare, trecând dincolo de barierele sentimentelor mele înghețate de ani de zile. Neatinse de nimeni, ținute în întunericul minții mele, fără ca nimeni să știe despre ele. Pentru că ele nu ar trebui să existe. Sau cel puțin asta încerc să mă conving..
"Fir-ar a dracului de treabă!"La: deci nu ești aici pentru Bianca? Întreabă confuz, arcuind una din sprâncenele lui groase.
An: nu. Spun sec.
La: deci te doare în pulă de Bianca!
Îl săgetez din priviri imediat, și aproape că planul cu negarea și faptul că nu vreau să simt nimic pentru nimeni și cu atât mai puțin pentru fata aia blondă care reușește să aprindă în mine sentimente total necunoscute, se duce pe apa sâmbetei.
An: cazzo, n.. — prietenul meu rânjește ca un grande bastardo — adică, adică.. ba da dobitocule! Nu mă interesează de fetișcana aia!
Spun intrigat, trăgând din trabuc, apoi luând o gură din whisky-ul adus din exteriorul festivalului anume pentru noi.
"Mare dobitoc"
La: aha, deci azi noapte nu tu ai fost cel care m-a pus să aflu unde naiba a dispărut fetișcana, după ce aproape v-ați tras-o la tine-n birou!
Tac pe moment, el rânjind la mine ca ultimul prost.
An: vai al diavolo quel pezzo di merda che sei! Murmur, iar el din fericire se decide să lase subiectul suspendat în aer pentru câteva minute.
"Du-te dracului de dobitoc ce ești!"
CITEȘTI
Totul începe cu tine💓
RomancePROLOG: "Nu te îndrăgosti de mine, Bianca" "Asta i-am spus frumoasei fete care în momentul ăsta reprezintă toată lumea mea. Fata care acum e femeia vieții mele, motivul pentru care zâmbesc, motivul pentru care simt că trăiesc cu adevărat." "N-am s...