Jak Začít Fundraisingovou Kampaň: 9 Tipů, Jak Získat Peníze

1 0 0
                                    

Když mluvíme o a všech výzvách, které s nimi souvisí, všichni fundraiseři se shodují na jedné věci: nic není odvážnější než osobně požádat o dar. Osobní žádost o dar má ale mnoho výhod oproti jiným technikám , jako je .

Co Dělá Uspěšnou Fundraising Kampaň?

Důvodů, proč použít profesionální tipy pro úspěšnou , může být mnoho, ale experti často vidí následující:

Osobní setkání s někým jako fundraiser může pomoci vybudovat vztah s budoucím dárcem způsobem, jakým to žádná nebo technika nedokáže.

Osobní interakce umožňuje osobní přístup.

Dohoda o osobním setkání už naznačuje, že tato osoba má zájem darovat.Je mnohem těžší říc

t „ne" osobně.

Jak Začít Fundraising Kampaň?1. Ujistěte Se, Ze Máte Základy Správně.

Nezačínejte pracovat nahodile s (osobní) . To může vést k plýtvání cennými zdroji organizace, které by mohly být lépe využity jinde.

Nejdříve potřebujete mít jasný obecný kontext. Udělejte si čas na seznámení s misí, vizí a cíli vaší organizace, a pak se podívejte na svou jako celek. Čeho doufáte dosáhnout se svou? Jaký je váš obecný cíl? Kdo bude mít z vaší prospěch?

Kolik peněz budete potřebovat získat nebo kolik dárců budete muset přivést?

Podívejte se na předchozía jejich výsledky. To vám pomůže nastavit si realistické cíle.

Navíc si udělejte podrobný přehled nákladů spojených s vaší jako jsou finance, čas zaměstnanců, marketing a propagace, dodavatelské smlouvy, počáteční náklady a podobně. Vždy si v rozpočtu ponechte peníze navíc na inovace a neočekávané náklady. Myslete na své zaměstnance a jejich dovednosti.

To vám pomůže získat základy správně, což zajistí, že vaše bude mít zamýšlený dopad a užitek pro vaši neziskovou organizaci. Také vám to pomůže stanovit rozsah kampaně.

Na fundraisingcoach.com Marc A. Pitman říká: „Jedním z nejužitečnějších podpůrných nástrojů je darovací mřížka, kterou můžete najít zdarma online na. Letité zkušenosti mě naučily, že potřebujete alespoň jeden dar, který bude odpovídat 10 % vašeho celkového cíle. Další dva by měly odpovídat 5 % vašeho celkového cíle a tak dále. Pokud je vaším cílem získat 100.000 €, budete potřebovat alespoň jednoho dárce, který dá dar ve výši alespoň 10.000 €. Zkušenost také ukázala, že budete potřebovat alespoň 4 nebo 5 potenciálních dárců, abyste tyto dary získali. Pracujte s mřížkou, dokud nebudete mít jména potenciálních dárců pro každou úroveň."

Zjistěte více o stanovování a dosahování cílů

2. Výzkum, Výzkum, Výzkum

Je velmi důležité udělat si výzkum, než začnete s nejlepší konverzací.

Vytvořte seznam potenciálních lidí a začněte přidáváním lidí, které znáte, například členy správní rady a jejich sítě. Udělejte seznam jak lidí, tak i firem. Začněte s těmi, o kterých si myslíte, že mají kapacitu, jsou filantropičtí a/nebo mají zájem.

Poté proveďte výzkum lidí a firem, které jste zahrnuli do svých seznamů pro . Můžete použít software k prověření bohatých lidí, abyste rychle zjistili, zda mohou darovat vaší organizaci a pokud ano, kolik. Darovali v minulosti? Pokud ano, kterým organizacím a kolik? Vědí o vaší organizaci a mají zájem o stejné sociální témata jako vy?

Na základě tohoto výzkumu můžete upřednostnit své potenciální dárce a zaměřit své úsilí na vaši.

Jakmile budete mít svých top 10/50/100 potenciálních lidí (v závislosti na velikosti vaší organizace), můžete se ponořit hlouběji do těch nejlepších. Naučte se o nich co nejvíce tím, že si přečtete jejich blogy, životopisy nebo rozhovory.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 14 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jak Začít Fundraisingovou Kampaň: 9 Tipů, Jak Získat PenízeWhere stories live. Discover now