Part 1

767 3 0
                                    

Part 1 ustazah ummi

Salam semua saya mirul ingin menceritakan kisah mcm mana sy boleh tercebak dgn fetis ketiak.

Pada tahun akhir bulan 5 kelas kami mengadakan gotong royong sebelom cuti sekolah.

Pada waktu sy umur 16 di sebuah sekolah di daerah selangor. Namanya biar la rahsia.

Suatu hari masa gotong royong sy dgn member kwn telah menghabiskan kawasan bilik darjah, cuaca yg panas pada waktu tu 42% sgt la letih dan berpeluh sy melihat ramai kwn2 sy dh balik sbb diorang naik nas sekolah dan tinggal la sy dgn 3 org pelajar lelaki.

Ustazah ummi kata siapa yg nk balik dulu sila kan ada 2 jam lagi masa utk sesi petang.

Ustazah ummi kelihatan basah dengan peluh, dia mengangkat lengan utk mengipas tudung labuhnya.

Kwn sy 3 org dh balik sbb bapa depa dh panggil, sy waktu tu dpt mencium bau kepam masam menusuk hidung sbb bilik tu ditutup pintu dan tingkap.

Rupanya itu adalah perangkap buat diriku kerana selalu ponteng kelas dan ustazah terbaca aku punya buku note pasal diriku minat milf fetish armpit slave dan ini la masanya ustazah ummi memberikan syhabuan lumayan.

Ustazah tiba2 menolak saya ke dinding kepit buah dada nya besar ke mukaku, sedap x amirul dada ustazah, sy dpt rasa kan bau sangat busuk masam buah dada ustazah akibat membersihkan kelas.

Ustazah ummi pun berkata kamu amirul selalu ponteng kelas kacau pelajar wanita cium tudung raba2 perempuan, apa yg nak jadi dgn kamu. Nak ke sy report kt pengetua?.

Sy kata jangan ustazah sy janji sy x buat lagi. Habis tu kamu suka sgt buat benda x senonoh tu dh kenapa?

Sy berkata ustazah sy ada minat fetis ketiak wanita.

Ustazah pun terus angkat ketiak ditonyoh mukaku dlm2 sampai nak pengsan baunya x usah ckp busuk masam ini klu kucing cium mau K O.

Sy ingin melepas kan diri tapi ustazah kepit ketiaknya dgn lengan tonyoh lagi kuat dari sebelum, ustazah berkata rasa kan sedap tak mirul ? Sy berkata ahhh syhadu sedap ustazah, ustazah punya bau lagi padu dari pelajar perempuan yg sy pernah cium.

Lalu ustazah melihat bonjolan di seluar sekolah sy, ia pun memberikan rangsangan yg cukup hebat dgn memberikan ketiaknya belah kiri sehingga la bird2 sy jadi keras akibat bau syurga datang nya dari ketiak ustazah ummi.

Ustazah berkata jom kita buat quick seks sbb pelajar petang nak masuk kelas kejab lagi, kami bercumbuan hingga la berbogel antara satu sama lain.

Ustazah ummi buat blowjob sebelom memasukkan berbird sy ke dlm syurga lubang kenikmatan, kamu jilat cipap sy mirul, ustazah dh 3 tahun x merasa sentuhan belalain kasih dari suami.

Sy jilat cipap ustazah sehingga la ustazah merengek2 nak batang besar.

Mirul cpr masuk syg kamu punya berbird tu sy dh x tahan ni, dgn penuh ghairah sy menghisap tetek ustazah dan setelah beberapa minit, sy me masuk kan bebird sy ke dlm lubang syurga rahim ustazah.

Sy tgk ustazah dh tidak menghiraukan lagi tuntutan agama status bergela ustazah ibu kepada 3 org ank telah pun dilupakan.

Setelah 5 minit giliran ustazah pula diatas badan sy, ustazah membuat aksi seperti pornstar megoyang kan punggungnya dan waktu tu bebird ku terasa 12 kali ganda kesedapan dari melancap.

Ustazah berkata ahhh uishh usihh lagi rul sedapnya, sy kata ustazah nak ketiak ustazah please, ustazah pun tarik badan sy lalu di suarkan ketiaknya ke muka sy nahh syg cium puas2 jgn kacau pelajar perempuan lagi ye ahhh harap ahh kamu fokus bila nak exam bulan 5 ni.

Baik lah ustazah sy janji sy buat apa yg terbaik utk exam akhir bulan ni.

Pam pam ahhh ustazah sy nak keluar ahh fuckk ustazah kata pancut syg keluar semua yg ada dlm telur mirul ustazah nak rasa air mani muda coot coot coot berdas2 pancutan air mani ku ke dlm rahim ustazah ummi.

Setelah itu kami pun bercium satu sama lain, sy kata angkat ketiak ustazah last round hidu, lalu ustazaah angkat ketiak masam sy pun cium jilat dgn rakus sehingga la bunyi loceng menyedarkan kami yg sedang sedap melayari bahtera penzinaan.

Ustazah ummi mengambil bra lalu letak kan ketiak yg sedang basah kepit kedua2 ketiak dan dia pun terus bagi bra yg busuk kepa dgn peluh dan ketiak ustazah ummi, lalu kami pun bersurai sy pergi keluar dulu dari selangor beberapa minit baru ustazah ummi.

Sekian...

HUKUMAN USTAZAH MILFWhere stories live. Discover now