⁰'⁹

41 9 3
                                    

Minjeong's pov:
2 gundur kendime tatil yapiyordum.. Hem okul açısından hemde...
Ama bugun cumaydi ve okuldaydim. Sevgilimi ozlemistim. Derste aklima birden bire gelmisti. Telefonumu siranin altinda acarak, Jimin'e yazacaktim..

Jimin x Winter

Hayatimmm💝🎀
selaaamm

Sevgilimm😭💝
Selaaamm

Hayatimmm💝🎀
ozledimm nasilsiin

Sevgilimm😭💝
İyii sen? Ayrica derste degil misin sen..


Hayatimmm💝🎀
bende iyii evet.. ozledim yazmak istedim sadece..

Sevgilimm😭💝
Hemen telefonu kenara koyuyorsun ve derse odaklaniyorsun. İtiraz istemiyorum minik..

Hayatimmm💝🎀
kovuyor beni 😔👎🏻

Sevgilimm😭💝
Hemen dedim 😔👎🏻

Hayatimmm💝🎀
tamaam,
okul cikisi seni bekleyeyim mii

Sevgilimm😭💝
Evet evet gelecegim gorusuruzz🫶🏻

Hayatimmm💝🎀
gorusuruzz💝💞💞

☆★☆★☆

Kisa ve siradan bir konusmaydi, ancak benim icin butun ders siritacagim bir konusmaydi bu..
Yu Jimin.
Seni gercekten fazla seviyorum.

Karina's pov:
Rina ekibe alacagina emin misin? Daha cocuk ama

-Eminim Giselle. Ona korkmamayi ogretecegim.

Peki Karina. Ben duyuruyu yapiyorum o zaman, bu aksam karsilayacagiz degil mi?

-Evet evet ofis 2 i hazirlayin icki olmasin..

Neden sen icki olmadan oturmazdin masaya?

-Dun icti kiz zaten art arda icip midesini bozmasin simdi

Anlasildi birileri fena asik olmus

-Susar misin Giselle..

Tamam tamam gidiyoruz simdi

-Ayrica onun yaninda fazla cinsele girecek sakalar yapmayin, hoslanmiyor.

Ask insana neler yapiyormus. Bu minnos ve dusunceli Jimin de kim boyle..

-Gorusuruz Giselle.

Gorusuruz

Minjeong herseyimdi benim. Kisa surede yakinlasmistik, ona olan hislerim simdiye kadar hissettiklerimden farkliydi. İyi ki benimsin, Kim Minjeong.
Hayatimi seni koruyarak gecirecegim sana birsey olmasina izin vermeyecegim, soz veriyorum.

2.30 saat sonra.

Minjeong's pov:
Ekibimize hosgeldin Minjeong, seninle calismaktan zevk alacagiz!

Jimin beni kendi ekibine almisti ve artik bende mafya cetesindeydim. Acikcasi korkuyordum. Cunku yapabilir miydim, bilmiyorum..

-Pist. Ne dusunuyorsun sen oyle?

-Hic dalmisim oyle

-Sıkılırsan ve ya kalkmak istersen, elimi sıkman yeterli guzelim.

-Tamamdirr

Bunun uzerine bana gulumseyerek yemegine devam etti. Herkes yemegiyle mesgulken kalkmak istedigimden degil, sadece elini tutmak istedigimden elimi elinin uzerine koymustum..

Jimin yuzume endiseli bir sekilde bakarken, sirittigimi gorunce rahatlamis olacak ki, ellerimizi kenetlemisti.

Bir sure sonra kalkmistik ve artik herkesle vedalasma vaktiydi.

Bugun evimde kalacaktim, ama Jimin'le uyumayi bir o kadarda fazla istiyordum. Kokusunda yasiyordum, sicak bedenine tutunuyordum yasamak icin. Herseyim, onsuz bir gunum bile olsun istemiyordum..

Evime vardigimizda Jimin'e 20 30 dakika kalmasi icin israr etmistim. Tabiki her zamanki gibi bana kiyamayarak, iceriye gecmistik.

Jimin koltuga oturdugunda kucagina oturmam icin elleriyle kucagina iki kere yavasca vurmustu. Kucaginda yerimi aldiktan sonra, kisa sureli bir opusme baslatmistik. Dudaklari.. ayrilmak istemiyordum, dudaklarindan dudaklarim hic ayrilmasin istiyordum..

Minik opusmemiz bittikten sonra Jimin'in telefonu calmisti. Arayan Ryujin olmasina ragmen Jimin endiseli ve sinirli gorunuyordu. Konusmasi bittikten sonra elini belime yerlestirerek konusmaya baslamisti.

-Sanirim seninle cikacagimiz ilk gorev..Biraz tehlikeli olabilir ama seni Shotaro ile yollayacagim.

-Sorun yok elimden geleni yapacagim sevgilim..

-Bu vaka LA'ta bir barista ile ilgili, Ryujin az cok anlatti, birileriyle birlikte olmak isteyen "adamlar" geldikleri kisilerin ickisine ilac attirmak icin bu baristaya rusvet veriyorlar. Bu baristanin arkasinda cok adam oldugunu soyledi ancak biz onlardan daha fazlayiz. Halledebiliriz ben yanindayim korkma tamam mi?

-Tamamdir o zaman yarin mi gidiyoruz..

-Evet yarin icin hazirliklar yapacagim, benim gorevim ordaki bar'dan biraz uzakta sen ve Shotaro, o barista'nin ekibine sizacaksiniz sadece. Ama bunlari yapmadan once bir kac gun orda kalmamiz gerekecek..

-Tamamdirr o zaman git erken uyuman lazim

-Seninde ama iyice dinlen guzelim..

-Tamamm gorusuruz

-Gorusuruzz

Jimin'de evine gittigine gore artik biraz hazirlik yapacak ve sonra onun dedigi gibi uyuyacaktim...

Ancak icimde kotu bir his vardi sadece, duygusaldim ve suan aglayacak gibiydim. Jimin'i asiri ozlemistim simdiden. Kokusunu, gozlerini, dudaklarini her detayini yeniden incelemek istiyordum.

Sanki Jimin uzaklara gidecekmis, ve ben onu bir daha goremeyecekmisim gibi bir his vardi icimde.

Hep olan seydi sanirim.. sadece uyuyacagim. Umarim yarin ki gorevde iyi is cikarabilirim...

------------------------------------------------------------
Bundan sonraki bolum smut ama smut sonrasi bolum final...

Welcome To My World | Winrina Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin