Benim adım Eflin YılmaZ. 20 yaşındayım. Çok gülen bir insanîm ama içimdeki acıyı bir tek arkadaşlarım bilir. Onlarda Atalay Meriç Gülay ve Deniz.Atalay ile Gülay , Meriç ile Deniz sevgili. Benim sevgilim yokk. Öldü... Hemde 2 yıl önce. 16 Eylülde.okulun başladığı zamanlarda. O günde beri bu 4 arkadaşım beni yanlız bırakmadılar. Onları çok seviyorum onlarda beni.Ee sevilmicek kız değilim.Size o acı günden bahsetmicem ama onu anlatabilirim. Sevdiğim adamı. Adı sinan kumral çok yakışıklı idi.23 yaşında şimdi.Bu gün doğum günü ve bu gün günlerden 16 Eylül her şeyin bitiği zaman ve yerdeğim. Bu soğukta denizin tam ortasıdaa.Bu arda ben sadiistim ve kotü işlere bulaştım çok iyi karete yaparım.Adam dövmek fobim. Bir nevi mafyayım çünkü babam mafyaaaaa.Annem oda babam mafya diğe teek etti. Ben doğar doğmaz. Karşıma çıksa affetmem. Hata onuda öldürürüm. Çünkü babam kadar iyi birini görmedim. Ama o biricik babamı bırakıp giti. Abim adı Ege. Ben ona kaslım diyorum çok taş abi. Abim olmasa yavşardım. Kusura bakmayın yani. Ama gel görki abimmm. Olsun bir tanembenim canım abim. Abim benden daha sadistir. Ben acırım ama abim acımazz. Abimde beni sever. Hata çok. Kiskanır ama erkek arkadaşlarıma saygı duyar. Şimdiye kadar bir tane oldu o da zaten biliyorsunuz.
Benim adım Ateş Soydan. Ünlü mafyanın playboy oğlu sadistim bunun nedei sevhilim hayatımın tek aşkı öldü ve babam mafya.En yakın iki arkadaşım var Atalay ve Meriç. Gerçek tek dost.....