KORKUDUR
+18
Paranormal olaylar vardırHikaye
Bir gün okulumuz bir gezi yapmaya karar verir. Geziye ise sadece 10.Sınıflar gider ve 25 kişilerdir,gezi için bir eski okula giderler öğrenciler grup olarak dağılırlar. 1.grup Ender,Ecrin,Beyza, Eylül,Ege,Gökhan dan oluşmaktadır. 2.Grupta ise Muhammed,Ayaz,Deniz,Kerim,Yunus,Emre den oluşmaktadır. 2.Grup okulun bahçesine 1.Grup ise okulun içine girer. Bir süre gezdikten sonra bir kemiğe rastlarlar ve 2.Grup üyelerine haber verirler ve hemen toplanırlar ve ortak gezme kararı alırlar. Okulun tuvaletine girdikten sonra arkalarından kapı kapanır herkes korksa bile Ender: birşey yok korkmayın der.Ve ardından silah sesi duyulur bunun üzerine daha çok korklarlar. Ve okuldan çıkıp bekçi kulübesine giderler bir süre beklerler. Ve çıkarlar fakat bir bakarlarki Ayaz,Deniz,Ender yoktur iyice korkarlar,Ve kaybolanları aramaya başlayınca Enderin tişörtünü kanlı Denizin kafasını kopuk bir şekilde bulurlar.Bunun üzerine tam polisi arayacaklarken dışarda Ayaz,Deniz seri katilin arkasında sandalyeye bağlı görürler. Herkes düşünür Ender nerde? Diye seri katil ise çok geçmeden : Bana zorluk çıkarttı der,bende onun kafasını kopardım der. Bunun üzerine kaçmaya çalışırlar fakat aralarından biri daha ölür. Bu kişi Ecrin'dir seri katil onlara kaçmaları için 5 dakika zaman verir...
En heyecanlı yerinde kestim kızmayın devamı gelicek severseniz ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seri Katil İle Anlaşma
HorrorSeri katil tarafından kaçırılan öğrenciler anlaşma ile kurtulurlar