(Seishiro zorba olsaydı¿)
Okulun sevilen öğrencilerinden biriydin,hem öğretmenlerin hem de arkadaşların seni destekleyip severlerdi.
Fakat bunun tam tersi Nagi için geçerli denilebilirdi,o kadar yaramazdı ki...sürekli sorun çıkartır ve herkesi sinirlendirirdi.
**
Boş bir dertse tüm sınıfınız dışarı çıkmış,hava bugün güneşli..terlemek istemiyorsun,okul koridorlarında dolanıyorsun.Mırıldanıp üst kata çıkarken,ayakların yerden kesiliyor ve iki sağlam el seni duvara kıstırıyor.
:H-HEY-
N:Sshhhh
Eliyle ağzını kapattı,sen sustuktan sonra sırıtarak sana bakıyor..iyice eğiliyor.
Gözlerin fal taşı gibi genişledi,bu tanıdık kokunun sahibi;
-S-SEISHIRO!
Kıkırdıyor ve seni kendine bastırıyor,utangaç yüzün Nagi'nin arkasında ki koridora umutla dönmüş bakıyor ama nafile,kimsecikler yok..
Nagi parmağıyla yanağını okşuyor
-Ne oldu güzelim?
Neler olduğunu anlamamışken okulun en baş belası öğrencisi ile çok yakın durduğunu,biri görse yıl boyunca dedikodu olacağını düşünüyordun.
-N-nagi,birisi gelirse? Hem,ne istiyorsun?
**Nagi iç çekti
-Hmm,canın istemişir? Belki de güzel bir kız...tıpkı senin gibiii?
Nagi sana sokulurken kalbin deli gibi atıyor ve soğuk davranmaya çalışıyorsun,sertçe yutkundun;
-B-benim-
-Hmm,ne oldu canım?
Şimdi parmağı alt dudağında geziniyor,elinden hiçbir şey gelmiyor..olup bitenleri izliyorsun.
Belini cesurca kavramıştı,vücutlarınız birbirine bastırılmışken onun gri gözleri tutkuyla seninkilere odaklanmıştı.
Saçlarınla samimice oynuyor,güzel saçlarını parmağına doluyordu.Yüzünde hep aynı baştan çıkarıcı ifade vardı...
Şaşkın ve utanmış yüzünü görmeyi seviyordu,bunu görebilmek için seni kapmıştı bile,ve her fırsatta devam edecekti*