Nasıl bir his biliyor musun?
Oda çok geniş ama sığamıyorsun,
Bak kapı orada ama çıkamıyorsun,
Pencere açık ama nefes alamıyorsun(Cemal Süreya)
( Bölüm şarkıları)
Can dostum
Gel yaralarını ben sarayım
Derinden
Dzanum
Bir beyaz orkide☘
Yolun sonu dedikleri yere gelmek ne kadar sürerdi bilmiyorum ama benim ki gelmişti.
Çağan bu saatten sonra öğrenmeden durmazdı okuduğu mesajdan sonra. Ferhat'ın kardeşi olduğunu öğrendiğinde tepkisini merak ediyordum, kabul edebilecek miydi? Çağan kabul etse bile Ferhat edecek miydi? Nedense abisine karşı tepkiliydi. Hiç tanımadığı abisine karşı böyle olması kafamda soru işaretleri bırakıyordu.
Defne ve ben eve dönmüş Nergiz hanımı ağlarken bulmuştuk. Oturup biraz sohbet ettikten sonra odasına geçip uyumuştu. Defne ise bize kahve yapıyordu. Aslı ve Çağan bir süre Yavuzlarda kalacaklardı. Aslı Onur'a kabul ettirebilmiş miydi bilmiyorum ben çıkarken hala odadaydılar.
"Kahveler hazır " diyerek elinde iki kupa ile girdi. Beyaz çiçekli kupayı bana uzattı.
" Teşekkür ederim canım" dedim elindekini alırken. Yanıma oturup bana döndü.
" Ee anlat bakalım uzun zamandır konuşamıyoruz doğru dürüst." eve girmeden önce biraz konuşmak istediğimi söylemiştim. Defne benden daha mantıklı düşündüğü için ondan akıl alacaktım.
" Ben bi bok yedim Defne " Bunu anlamıştım bakışlarına maruz kaldıktan sonra devam et dercesina başını salladı. " Bir yalan söyledim ve galiba elime yüzüme bulaşacak" üzülerek dudaklarını büzdü.
" Çağan'a" dedi o olduğunu kontrol etmek ister gibi, başımı onaylarcasına salladım. "Kaçırıldığın günden beri sürüyor bu yalan" ona da başımı salladım. " Mazhar ile ilgili" yine başımı salladım.
" Ve sen Çağan'ın öz babasının da Mazhar olduğunu biliyordun" işte bunu duymamla şaşırmıştım. Yargılayıcı bakış aradım ama yoktu sadece bu yalanı söylediğim için ne bok yedin bakışı atmıştı." Nereden anladın" dedim. Söz konusu Defne ise pek de sormamak lazımdı. Gözlemleri o kadar iyi kolay anlayabiliyor insanların duygularını, muhtemelen bendeki korkuyu sezmişti.
"Şaşrımadın, kızım ben seni kaç senedir tanıyorum hareketlerinden anlarım ben yalan söylediğini" Ben orayı atlamıştım, herkesten herşeyi saklasam Defneden asla saklayamazdım çünkü annemden babamdan daha çok tanırdı beni.
" Kızım ben senin nerde hangi renk don giyeceğini bile biliyorum" gülürek başımı salladım." Bak bu doğru" dedim.
" Meva" elindeki kupayı bırakıp ellerime uzandı.
" Kuzum" o orman yeşili gözlerini gözlerime dikmişti. " Bak korktuğunu biliyorum çünkü Çağan'ın tepkisi ağır olacak ama böyle devam edemezsin" gözlerim istemsizce doldu. " Çağan zor bir zamandan geçiyor yanında olup ona destek olman gerek, yalan söyleyerek yapamazsın bunu"" Defne sadece Mazhar değil konu" kaşları çatıldı.
" Kim ?" dedi, derin bir nefes aldım.
" Çağan'ın bir erkek kardeşi var" kaşları havalandı şaşkınlıkla
" Kim" Ferhat'ı benim yanımda görmüştü ama kim olduğunu tam bilmiyordu oda.
" Ferhat" kim olduğunu hatırlamaya çalıştı sonra aklına gelenle bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DAMLA GÖZYAŞI
Novela Juvenil"Şans getirsin." dedim, elimden kolyeyi aldı ve ucundaki yoncaya baktı. "Dört yaprak olunca şans olmuyor muydu? Senin ki üç yaprak." dedi. "Bu kolyeyi ölmeden önce anneannem vermişti, bende senin gibi sorgulamıştım ve bana neden üç yaprak olduğunu s...