Lord Of Egypt - Episode(8)

136 7 0
                                    

ပွဲတော်ထဲရောက်သည်အထိဥယာဥ်ထဲမှာတွေ့ခဲ့တဲ့မိန်းကလေးကိုသာတွေးနေမိသည်.ညီအစ်ကိုတွေကပွဲတော်မှာပျော်ပါးနေပြီးဖာဂိုလစ်တစ်ယောက်တည်းသာအတွေးနယ်လွန်နေတာကြောင့်ပွဲတော်ရဲ့အဓိကဇာတ်ကောင်ဟာဘယ်သူဆိုတာတောင်ခွဲခြားလို့ရနိုင်မည်မဟုပေ.အတွေးနယ်လွန်ရင်းလှပတဲ့သံစဥ်တွေနဲ့အတူပွဲတော်ရဲ့စင်မြင့်ပေါ်ကိုရောက်ရှိလာတဲ့ကချေသည်တစ်ဦး.ဖာဂိုလစ်ရဲ့အတွေးနယ်ပယ်ဟာသံစဥ်နဲ့အတူပျက်ပြယ်သွားပြီးထိုကချေသည်စီသို့ဦးတည်သွားသည်.သူယောင်မယ်တစ်ပါးလိုလှပပြီးပျော့ပြောင်းတဲ့ထိုကချေသည်ရဲ့လူပ်ရှားမှုအဖုံဖုံဟာပွဲတော်ထဲကလူတွေအားလုံးရဲ့စိတ်ကိုဖမ်းစားသွားနိုင်ခဲ့သည်.ပိုစိတ်အဝင်စားဆုံးလူကဖာဂိုလစ်သာဖြစ်လိမ့်မည်.ထိုကချေသည်ရဲ့တံတောင်ဆစ်မှာပတ်ထားတဲ့အဝတ်အပိုင်းအစကြောင့်ဖာဂိုလစ်အရမ်းစိတ်လှုပ်ရှားရင်ခုန်လာသည်.ထိုကချေသည်ကသူ့ရဲ့စိတ်နှလုံးကိုနာရီပိုင်းအတွင်းမှာသိမ်းပိုက်သွားခဲ့တဲ့မိန်းကလေး.ထိုမိန်းကလေးရဲ့လူပ်ရှားမှုတိုင်းကိုကြည့်နေရရင်ကိုသူပျော်ရွှင်နေမိသည်.ထိုမိန်းကလေးကသာသူ့ဘဝရဲ့စစ်မှန်တဲ့ပျော်ရွှင်မှုကိုဖော်ပြသွားပေးခဲ့သူဖြစ်သည်.

After A Year >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

အချိန်ကာလတစ်နှစ်ကြာမြင့်ပြီးနောက်ဖာဂိုလစ်နဲ့ဖယ်ရာဟာချစ်သူတွေဖြစ်ခဲ့ကြသည်.အီဂျစ်ပြည်ရဲ့အလှဆုံးကချေသည်မလေးဖယ်ရာကမြို့တော်ထဲမှာလှည့်ပတ်ပြီးကပြဖျော်ဖြေရသူဖြစ်သည်..ဖယ်ရာထိုသို့ဖျော်ဖြေတာကိုဖာဂိုလစ်သဘောမကျခဲ့ပေ.ချစ်ရသူကလူအများနဲ့တွေ့မြင်ထိတွေ့နေရမယ့်အဖြစ်ကိုသူလုံးဝမနှစ်ခြိုက်ပါ.ဖယ်ရာ့ကိုမြင်တွေ့ထိတွေ့ခွင့်ရမယ့်သူကသူတစ်ယောက်တည်းသာဖြစ်ရမည်.လောဘကြီးတယ်ပဲပြောပြောတစ်ကိုယ်ကောင်းဆန်တယ်ပဲပြောပြောကိုယ်ချစ်ရသူတဲ့သူကိုကိုယ်တစ်ယောက်တည်းပဲပိုင်ဆိုင်ချင်တာကမမှားပေ..ဖယ်ရာနဲ့အမြဲတမ်းစာပေးစာယူလုပ်ပေးတဲ့စာပို့ဇီးကွက်နဲ့အတူဖယ်ရာ့စီကိုစာတစ်စောင်ထည့်ပေးလိုက်သည်.

"ကိုယ်မင်းနဲ့တွေ့ဖို့တော့လိုပြီဖယ်ရာ."

...................................................................................

"Lord Of Egypt"(အီဂျစ်ပြည်ရဲ့အရှင်သခင်) Season 1 CompleteWhere stories live. Discover now