6 Mayıs 2022 - İntihar girişiminden 11 gün sonra.
Ufuk: Tahmin etmeliydim burada olduğunu.
Candan: (Arkasını dönerek) Yine mi sen?
Ufuk: Yine ben.Candan: Tahmin edeyim bira içmeye geldin değil mi?
Ufuk: Hayır. Senin neden geç geldiğini öğrenmek istedim.Candan: Sigara içiyorum o kadar. Sonra ineceğim.
Ufuk: Buna inanayım mı?
Candan: İnan ya da inanma umurumda değil.
Ufuk: Neyin var Candan?
Candan: (Paketi uzatarak) İçer misin?
Ufuk: Kullanmıyorum.
Candan: Ya tabi kesin öyledir. Dün içtin ya kızdan.
Ufuk: Yani ara da içiyorum diyelim.Candan: Otlakçısın yani.
Ufuk: Rahat edecekseniz öyleyim. Bedava sigara bulunca içiyorum.
Candan: Sorun yok zaten sana yeterince borçluyum.Ufuk: Borcunu kapamak çok kolay. Neden burada olduğunu anlat mesela.
Candan: Şu soruyu sorup durma. Anlatmak istesem anlatırım herhalde. Sen yine nereden çıktı buraya?
Ufuk: Kapıdan girdim canım.
Candan: Kapıdan nasıl girdin canım?
Ufuk: Çok basit aşağıdaki güvenlik görevlisine sevgilin olduğunu söyledim girdim. Benden önce haberim gelmiş zaten.Candan: Sen salak mısın oğlum ne sevgilisi?
Ufuk: Senin sevgilin?Candan: Sen benim sevgilim değilsin. Bunu kafana bir sokamadın.
Ufuk: Neyli bu? Çilekli gibi. (Elindeki sigarayı göstererek)
Candan: He öyle. Ne o çok mu beğendin? Başlarsın artık sayemde.Ufuk: Yok başlamam.
Candan: İyi benden otlanırsın.Ufuk: Ne kadar laf ettin ya bir daha sigaranı almam senin.
Candan: Ne o dünkü laf etmedi mi?
Ufuk: Çok kıskançsın, çok.
Candan: Ben burada laf sokuyorum sana sen kıskançlık sanıyorsun.Ufuk: Sigaranı yürürken de içebilirsin. Burada içmeni gerektirecek bir durum yok.
Candan: Bu manzarayı seviyorum. O yüzden burada içiyorum.
Ufuk: Yalan söylüyorsun.
Candan: Ne yalanı be? Ben sen miyim?
Ufuk: Niye buraya geliyorsun? İntihar etmek için mi?Candan: (Elindeki sigarayı attı) Evet bildin. Süper zeki çocuk bildin. Evet ben buraya her gün intihar etmek için geliyorum. Harikasın. Bildin. İyi bildin. Şimdi mutlu musun? (Gözleri dolmuştur)
Ufuk: O gece bulduğun cesareti bir daha bulamadın tabi.
Candan: Evet bulamadım. Sen olmasan şimdi ben intihar etmiştim. Kurtulmuştum.Ufuk: Ben olmasam şimdi cehennemde yanıyor olurdun canım.
Candan: Şu an cehennem de yanmadığımı kim söyledi ki.
Ufuk: Abartıyorsun.
Candan: Hakkım da bir bok bildiğin yok.Ufuk: Öğrenmeme izin ver o zaman.
Candan: Beni öğrenmen neyi değiştirir?
Ufuk: Yargılıyorsun demeyi kesersin en azından.
Candan: (Çatı da dolanmaya başlar) Daha çok yargılarsın öğrenirsen. Çünkü tam bir salağım ben. (Kafasına vurarak) Salak işte tam bir salak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BÖYLE OLMAZ
RomanceBir kız bir oğlan sen buna aşk hikayesi dersin ben buna mutsuzluk hikayesi diyorum Bu kitabı neden okumalıyım sorusundan çok nasıl okumalısınız onu söyliyim. Karakterleri aklınızda belirleyin. Sonra benim yazdıklarımı onlara açtığınız baloncuklara k...