Bölüm :34

54 15 0
                                    


Su Ming bir an tereddüt etti. Çadırdan çıkan ateşe baktı. Sonuçta oraya gitmedi. Bunun yerine ay ışığı ve yağan kar altında kendi çadırına döndü.

Belki birkaç gündür dönmediğinden dolayıydı ama çadır çok soğuktu. Nefes verdiğinde beyaz bir sis bulutu oluştu. O kadar soğuktu ki, bakan herkes bunu hissedebiliyordu.

Yalnız çadırda hiç sıcaklık yoktu. Su Ming'in Lei Chen'in evindeyken hissettiği duygudan tamamen farklıydı.

Su Ming sustu. Biraz yakacak odun buldu ve bir çıra çıkardı. Sessizce yalnız evde yangın çıkardı. Kan Katılaşma Aleminin üçüncü seviyesindeki vücudundaki Qi soğuğa dayanabilse bile nedenini bilmiyordu ama evde parmağını koyamadığı bir şeyin eksik olduğunu hissetti.

Su Ming usulca iç çekti ve ateşi yaktı. Ateşin ışığı yavaş yavaş yayıldı ve beraberinde bir sıcaklık dalgası getirerek çadırdaki soğuğun dışarıya doğru yayılmasına neden oldu.

Su Ming ateşin yanında oturdu ve dans eden alevlere baktı. Şaşkınlığa düşmekten kendini alamadı. Küçüklüğünden beri Lei Chen, Bei Ling ve Chen Xin'i hep kıskanmıştı çünkü onların bir ailesi, bir babası ve bir annesi vardı.

Yaşlı Su Ming'e karşı iyi olsa bile kabilenin büyüğü olarak kabile üyelerini korumak ve onlara yardım etmek için çok zaman harcamak zorundaydı. Su Ming gençliğinden beri bağımsız olmayı öğrendi. Yalnız olmayı öğrendi, yalnız olmayı da öğrendi.

Dışarıda yoğun kar yağıyordu. Rüzgarın uğultusu da çadırın gıcırdamasına neden oluyordu. Bazen çadırın içine esen birkaç rüzgar, yangının şiddetli bir şekilde sallanmasına neden oluyordu.

Su Ming, ateşten gelen ışık onun üzerine parlarken dizlerini kucakladı. Uzun bir süre sonra içini çekti.

'Büyük olan benim sokaktan topladığı bir çocuk olduğumu söyledi... Peki annem ve babam hala ortalıkta mı..?' Su Ming'in yüzünde üzgün bir ifade vardı. Bu tür bir duygu yıllar boyunca onun içinde derinlerde gizlenmişti. Başkalarının yalnızlığını görmesini istemiyordu, bu yüzden her şeyi gizlemek için bir gülümseme kullanıyordu.

Ancak bu karlı gecede Lei Chen'in evine gidip oradaki sıcaklığı hissettikten sonra kendi soğuk çadırına döndü. Artık duygularını gizleyemiyordu.

"Bai Ling'in babası ve annesi de onun yanında değil. Acaba o da dinleniyor mu, yoksa benim gibi ateşin yanında bir şeyler mi düşünüyor?" diye mırıldandı Su Ming. Bai Ling'in silüeti ve çan benzeri kahkahası kafasında belirdi.

Bai Ling'e karşı neden bu kadar tuhaf hisler beslediğini belli belirsiz tahmin ederken vücudu aniden titredi. Bu onun güzelliğiyle ilgili olabilir ama asıl mesele bu değildi.

Daha da önemlisi Su Ming, kendisinin ondan hissettiği yalnızlığın aynısını, onun gülümsemesinin ve yaramazlığının altında saklı olan yalnızlığı hissedebiliyordu.

Zaman geçtikçe çadırdaki ateşin sıcaklığı giderek güçlendi ve soğuk havanın dağılıp çadırın üzerinde su damlaları halinde yoğunlaşmasına neden oldu.

Çadırın sıcaklığı Su Ming'in kalbine karışmış gibi görünüyordu ve yalnızlığının kaybolma belirtileri göstermesine neden oluyordu. Ancak o anda, sanki gökler isteksizmiş gibi, aniden şiddetli bir rüzgar esti ve uzaktan büyük miktarda karı da beraberinde getirdi. Rüzgar kuvvetliydi ve kabilenin içine doğru estiğinde sanki görünmez bir el geçip gitmiş gibiydi.

Su Ming'in çadırındaki gıcırtı sesleri anında daha da yükseldi. Çadırın kapısı bile ardına kadar açıldı. Soğuk rüzgar çadırı anında inleme sesleriyle doldurdu. Rüzgârla karışan kar, yangının üzerine düşerek, yangının çok çabuk sönmeden boğuk bir ses çıkarmasına neden oldu.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin