Genç adam on sekiz ya da on dokuz yaşlarında görünüyordu. Vücudu son derece sağlamdı, Lei Chen'inkiyle kıyaslanabilirdi. Elinde uzun bir mızrak vardı. Mızrak sadece bir buçuk metre uzunluğunda olmasına rağmen tamamen siyahtı. Dahası, ondan hafif, şok edici derecede soğuk bir aura yayılıyordu. Aslında mızrağın ucunda bir miktar altın rengi ışık bile vardı.Daha da önemlisi mızrak taştan yapılmamıştı. Su Ming'in daha önce hiç görmediği bir şeyden yapılmıştı. Uzaktan ona bir bakış attı ve gözleri mızrağa takılınca kalbinin korkuyla çarptığını hissetti.
Tanıdıktı. Bu çok tanıdık bir duyguydu.
Bu aşinalığın nereden geldiğini bilmiyordu. Ancak aşinalığın içindeki tehlike hissi Su Ming'in zihnini yok etti. Aklında kalan tek şey içgüdüsel sakinliğiydi.
'Bu kişi canavar derisi giymiyor. Çul giyiyor. Bu tarz kıyafetler... Bu kişinin Dark Dragon Tribe'daki konumu hiç de düşük değil!'
'Dark Dragon Tribe'a yakınlaştığım için pişman değilim!' Kendi kendine bir cevap verirken Su Ming'in gözleri parladı.
"Onların 10.000 feet yakınına yaklaşmadım. Kabilenin kurallarına göre, 10.000 feet yakınında üç kişi olması düşmanca sayılmaz! Benim de kötü bir niyetim yok. Dark Dragon Kabilesinden bir arkadaşım var ve onunla tanışmak istedim. " Su Ming ileri atıldı. Kan Katılaşma Aleminin dördüncü seviye Vahşisi hızıyla sanki kara yapışıyormuş gibiydi. Arkasında tek bir iz bile bırakmadı.
"Ah? Eğer durum buysa, o gerçekten bir düşman değil demektir. Artık kaçma. Durun ve beni kabileye kadar takip edin. Gerçeği öğrendiğimizde kararı Büyük'e bırakacağız. " Yavaş yavaş konuşurken genç adamın gözlerinde soğuk bir parıltı vardı. Ancak yavaşlamadı. Bunun yerine, sanki Su Ming'in tereddüt etmesini bekliyormuş gibi Su Ming'e bakarken hızını artırdı.
"Ben bir yabancıyım. Dark Dragon Kabilesi'ne istediğim gibi nasıl girebilirim?" Su Ming gülümseyerek konuşurken durmadı.
"Bu mantıklı. Peki tanıdığın kişinin adı ne?" Genç adamın ifadesi aynı kaldı ama konuşurken gözlerini kıstı.
"Adını bilmiyorum. Sadece beyaz giydiğini ve çok güzel olduğunu biliyorum." Su Ming konuşurken başını geriye çevirdi.
Bunu duyduğunda genç adamın gözlerinde öldürücü bir niyet parıltısı gördü. Neler olduğunu hemen anladı. Daha önce, kendi yetişim seviyesiyle, eğer Kara Ejderha Kabilesi'nin on bin feet yakınına gelmemiş olsaydı, onların dikkatini çekmiş olsa bile o korkunç mızrağı fırlatamayacağını düşünüyordu.
Tüm bunların bir nedeni olmalıydı ve açıkça asil bir statüye sahip olan genç adamın onun peşinden tek başına koşmuş olması, Su Ming'in kalbinde bir tahminin belirmesine neden olmuştu.
"Gerçekten o!" Genç adam Su Ming'e soğuk bir homurtuyla cevap verdi. İleriye doğru büyük bir adım attı ve Su Ming'in peşinden koşarken sağ elini kaldırdı. Bir anda büyük miktarda siyah duman yayıldı. Yayılırken genç adamın arkasındaki uzun mızrağı çevreledi. Bunu yaptığında, keskin bir ses anında havada yankılandı ve uzun mızrak, siyah duman nedeniyle genç adamın başının üzerinde uçmaya başladı.
Su Ming'in gözbebekleri küçüldü. Bu bir Vahşi Sanatıydı!
Genç adamın vücudundaki Qi'nin varlığı da onun gücünün ne kadar güçlü olduğunu açıkça gösteriyordu. Su Ming'inkinden biraz daha yüksekti. Görünüşe göre Kan Katılaşma Aleminin beşinci seviyesinde görünüyordu. Ancak sadece birkaç kan damarı ortaya çıktığı için bu seviyeye ancak yakın zamanda ulaştığı açıktı. Ancak bir Vahşi Gemiye sahip olduğu için durum farklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasiSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...