Bölüm :50

51 18 0
                                    


Su Ming evin önünde durdu ve karanlıkta bir avcı gibi durdu. Bir süre eve baktı ve yüzünde yavaş yavaş kaşları çatıldı. Sanki bir şeyler hissetmiş gibiydi ve hızla evin kapısına gitti. Kapıyı açıp içeriye adım attı. Evde kimse yoktu.

"İlginç," diye mırıldandı Su Ming kendi kendine. Su Ming kendi kendine mırıldandı ve başını eğdi. Etrafına bakarken gözleri parlıyordu. Evin sonunda bir delik vardı.

Bir an tereddüt etti ve daha yakından bakmak için deliğin yanına çömeldi. Daha sonra deliğe dokundu. Çamurdan yapılmıştı ve çok kuruydu. Deliğin uzun süredir orada olduğu açıktı.

Gözleri parladı ve deliğe atladı. Bu bir tüneldi. Su Ming tünelde son hızla ilerlerken tek bir ses bile çıkarmadı. İlerledikçe tünelin yönünü hesapladı. Bunun çamurtaşı kentin surlarının arasından geçip dışarıya doğru uzanan bir tünel olduğunu söylemek zor değildi.

Tünelin zemininde bazı dağınık ayak izleri vardı. Su Ming ara sıra durup onları dikkatle gözlemliyordu. Kalbinden hesapladı.

'Yaklaşık yedi ya da sekiz kişi olmalı.' Su Ming derin düşüncelere daldı ve kornayı çıkardı. İlerledikçe yere derin çukurlar kazdı. Boynuzu çamuru kazmak için fazla çaba harcamak gerekmiyordu.

Su Ming başını bile kaldırdı ve tünelin tepesine baktı. Tünelin çökmesinden korkuyormuşçasına tünelin üstünü destekleyen kalın kütükler vardı. Su Ming onlara baktı ve dudaklarında bir gülümseme belirdi.

Kısa süre sonra durmadan önce on binlerce fit yol kat etti. Ondan çok uzakta olmayan bir ay ışığının parıldadığını gördü. Bu açıkça çıkıştı.

Çıkışın dışında süzülen bir kişinin sesini belli belirsiz duyabiliyordu.

Ses sanki ilahi söylüyormuş gibiydi. Garip bir havası vardı. Sanki çok yakın değilmiş gibi havada süzülüyordu. Su Ming çıkışın sonuna geldi ve bakmak için hızla başını kaldırdı. Hemen bir adım geri attı.

Ay ışığının yardımıyla sanki mağarayı koruyormuş gibi yerde bağdaş kurarak oturan bir kişiyi gördü.

'Mağarayı koruyan tek bir kişi var. Qi'sine bakılırsa o sadece dördüncü seviyede.' Su Ming'in ifadesi sakindi. İleriye doğru bir adım atıp havaya sıçradı. Çıkıştan dışarı fırladığı anda Rüzgar Akımı Kabilesinden genç adam sanki şaşkına dönmüş gibi aniden gözlerini açtı.

Ancak şaşkına döndüğü anda Su Ming sağ elini kaldırdı ve yavaşça salladı. Genç adam anında vücudunun her yerinde yoğun bir acı hissetti ve sanki sayısız iğneyle deliniyormuş gibi ateşli kırmızı bir ışık görüşünü doldurmuş gibiydi. Bir ağız dolusu kan öksürdü ve tam acıdan tiz bir çığlık atmak üzereyken, soğuk ama güçlü bir el başının arkasından uzanıp ağzını kapattı ve başaramadığı çığlığın oluşmasına neden oldu. mücadele iniltilerine dönüşmesini sağlamak.

Çok geçmeden vücudu seğirdi ve bayıldı.

Su Ming'in yüzü arkasında dururken sakindi. Adamı yavaşça yere bıraktı, sonra çömeldi ve etrafına baktı. Gecenin geç saatleriydi ve ortalık sessizdi. Çamurtaşı şehrin silueti ve bağlı kabilelerin titreyen şenlik ateşleri uzaktan belli belirsiz görülebiliyordu.

Su Ming başka bir yönde de bir şenlik ateşi gördü. Ancak alevlerin rengi kırmızı değil yeşildi! Yeşil alevlerde tuhaf bir hava vardı. Gecenin ay ışığı altında korkunç bir hava vardı.

İlahiler yeşil şenlik ateşinden geliyordu.

Su Ming kaşlarını çattı ve korkunç yere sessizce yaklaştı. Yavaş yavaş yaklaştığında çömeldi ve yüreğini titreten bir manzarayla karşılaştı.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin