Chunin sınavının çeyrek finalinin karşılaşmaları sona ermiştir.
Minato'dan :
Chunin sınavının çeyrek finalinin dördüncü yani son karşılaşması Sasuke ve Sakura arasında geçmişti. Bu karşılaşmada bir savaştan ziyade bir yüzleşme izlemiştik.
Sasuke'nin onca dediği şeyden sonra Sakura'nın duygusal anlamda çökmeyip Sasuke'nin karşısında dimdik durması beni etkilemişti. Sadece beni değil aynı zamanda Rasa'yıda etkilemiş olacak ki Sakura'ya hayranlıkla bakarken görmüştüm.
"Sakura'nın az önce yaptıkları seni de etkiledi sanırım." dedim.
Rasa "Evet , açıkçası böyle bir karşılaşma olacağını beklemiyordum. Sakura'nın aldığı o kadar tepkiden sonra bir köşeye çekilip ağlamasını bekliyordum. Ancak tam aksine Sakura , Sasuke'ye karşı olan duygularını değiştirerek kendisi için yeni bir dönüm noktası oluşturdu." dedi.
"Aynen öyle , izlediğimiz karşılaşmaya göre Sakura , Sasuke'ye aşıkmış. Hatta sırf Sasuke uzun saçlı kızlardan hoşlandığını düşündüğü için saçlarını uzatmış. Ama şimdi Sasuke'ye karşı duygularını yendiği için uzattığı saçları hiç düşünmeden kesmesi ve diskalifiye olacağını bilmesine rağmen Sasuke'ye zarar verebilmek için Lanetli Mühürü aktif etmesi ne kadar yanlış bir hareketmiş gibi gözüksede bence doğru olanı yapmıştı." dedim.
Rasa "Bana göre de doğru olanı yaptı. Çünkü Sasuke gibi bu kadar duygusuz bir çocuğun iyi bir derse ihtiyacı vardı. Sakura'da Lanetli Mühürü kullanarak Sasuke'ye o korkuyu verdi. Baksana 1 sannin ve 4 jouunin seviyesindeki ninja Sasuke'yi korumak için Sakura'nın etrafını sardı." dedi.
"Evet , anlaşılan Lanetli Mühür çok tehlikeli bir güç. Hatırlıyor musun ? Gaara ve Kiba'nın karşılaşmasında Gaara bana bu zamana kadar zarar verebilen tek bir kişi olmuş demişti. O kişinin Sakura olduğun açıklamıştı." dedim.
Rasa "Hatırlamam mı ? Aklımda türlü türlü senaryolar getirip duruyordum. Sakura gibi bir kızın benim oğluma nasıl zarar verebilir diye demek ki Lanetli Mühürü kullanarak Gaara'ya zarar vermiş." dedi.
"Muhtemelen öyle olmuştur. Her neyse şimdi savaş alanına inip yarı finale çıkanlar için konuşma yapmamız gerekiyor." dedim. Bunu dedikten sonra Rasa ile birlikte savaş alanına doğru gitmeye başladık.
Sasuke'den :
Chunin sınavının çeyrek finalinin son karşılaşmasında Sakura ile savaşmıştım. Daha doğrusu yüzleşmiştim. Bu yüzleşmenin sonucunda Sakura'nın o sessiz , sakin ve ne dersek diyelim alttan alan kişiliği artık yok olmuştu. Bunda benim etkim çok büyüktü. Ama ben bile Sakura'nın bu kadar değişeceğini düşünmemiştim.
Sakura hiç düşünmeden bana olan duygularını yok etti. Artık bana karşı sadece nefret duygusunu hissediyordu. Bu durum anlam veremediğim bir şekilde rahatsız olmamı sağlamıştı.
Eski Sakura ve şimdiki Sakura arasında dağlar kadar fark vardı. Bunun anlamı artık çoğu şeyin eskisi gibi olmayacağıydı...
Sakura hakkında düşünmeye devam ederken beni bu düşüncelerden koluma dokunan bir el kurtarmıştı. Acı içinde kolumu geriye çekip arkamda ki kişiye baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
Hayran KurguAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...