13 facts about me

23 5 11
                                    

ElliPam91 Ευχαριστώ πολύ που με έβαλες στο τρυπάκι να το ξανα κανω.

1-Είμαι 11 χρονιά στο Wattpad και είμαι από τους πρώτους που άρχισα να γράφω στα ελληνικά.

2-Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς ζάχαρη, καφέ και ιντερνέτ.

3-Το ανακάλυψα κατά λάθος και ακόμα στις πιο σκοτεινές μέρες δεν το έσβησα.

4-Γράφω από τα 15 ετών και φέτος έκλεισα τα 37.

5-Είμαι συγγραφέας του ρομαντικού-δραματικού άλλα διαβάζω τα πάντα έκτος από αστυνομικά.

6-Λατρεύω οτιδήποτε σε κοκκινόμαυρο και επίσης όσο χρόνων και να είμαι αγαπώ τα Vampire Harry Potter.

7-Είμαι Tomboy και θα μείνω μέχρι τα γεράματα, δεν πρόκειται να αλλάξω για κανέναν.

8-Είμαι φουλ αντικοινωνική άλλα άμα κάνω φίλους είναι για πάντα.

9-Φέτος ξαναγύρισα στην συγγραφή, γιατί τα προηγούμενα 3 χρονιά είχα πολύ σκοτεινές μέρες όποτε δεν με ένοιαζε να γράψω.

10-Πριν λίγες μέρες ανέβασα καινούργια ιστορία και είναι το πρώτο θρίλερ που έχω γράψει.

11-Έχω Discord κοινότητα παρέα με μια άλλη κοπέλα που άφορα το Wattpad.

12-Όνειρο ζωής είναι να πάρω ένα τροχόσπιτο και να γυρίσω τον κόσμο.

13-Ειμαι ότι ποιο καμένο σε ζώδιο! Αφού είμαι Δίδυμος με δίδυμο και σελήνη στον καρκίνο.

Αυτά ήταν 13 πράγματα για μένα, με την σειρά μου προκαλώ τα εξής άτομα.

183798

rainbow86

Enchantra35

sophiebarb

MYSTIQUECOSMOS





13 facts about  meWhere stories live. Discover now