🇹🇷:Tamam teşekkürler hatayım
🇹🇷✨:rica ederim😊
KKTC:Anneee neden her yer enkaz yıkım çalışmasımı yapıyorlar?
🇹🇷:.......
🇹🇷✨:.........
KKTC:heeeeee analdım üzgünüm Hatay abla
🇹🇷✨:sorun değil canım hepsi o or-(Türkiye ağzını kapar)
🇹🇷:deprem yüzünden
Deprem:Adam gibi bina yapsaydın
🇹🇷:SG
Deprem:tamam abla kızma🥲Döneciye giderler işte döner yerler(ne yapmalarını bekliyordun)
🇹🇷:Döner güzeldi değil mi Kıbrıs?
KKTC:evet çok güzeldiYolda gidiyorduk sonra bir yerden çığlık sesi geldi
KKTC:anne noluyor?
🇹🇷:Kıbrıs sen arabaya git ben bakıcam
Telefonun yanında değil mi
KKTC:evet yanımda
🇹🇷:tamam ben hemen dönücemKaranlık bir sokakta yürüyorum ve bir tane daha çığlık sesi geldi.Oraya doğru koştum ve birinin kendi vatandaşımı yaraladığını gördüm.
🇹🇷:v-vatandaşım
?:sen kimsin-TÜRKİYE.İşte hedefimi buldumBana silah çekti.Yanımda silah var mı.Hayır sadece bir çakı var....
?:bana çakıyla mı saldıracaksın haha ne komik bir şaka
🇹🇷:şehidimin intikamı sert olucak pislik oruspu
?:sen bana küfür mü ettin!?Beni vurdu daha sonra bir hamle yapıp çakıyı karnına soktum.
🇹🇷:off karnım çok acıyo
Yerde yatan kişinin maskesini çıkardım bir saniye RUSYA!?Ambulansı aradım aynı zamanda polisi.Ağzımdan bir şey çıktı ....kan....
🇹🇷:k-kan mı bir saniye KAN!?Hayır hayır olamaz yine olamaz lütfen çıkar şu kanı.Öksürdükçe artıyor.
104 yıl önce
Her yer kandı.Midem çok bulanıyor.Saatlerce işkence gördüm.Kapıdan biri geldi..........
Biritanya
🇬🇧:bakalım kimler uyanmış
🇹🇷:ne istiyorsun s@rtük!Elinde bir cihaz vardı.Bir an üstündeki tuşa bastı.Çok acıtıyor.karnımı ellerimle kapattım.
🇬🇧::bu sadece birinci derecesiydi cidden zayıflamıssın.Bakalım son derece nasıl hissettiricek.
🇹🇷:AAAAAAAAA!Karnım çok acıyor.Birden içeri bir adam girdi ve onu silahla vurdu.Ondan uzaklaştım.
?: korkma ben zararsızım.Seni kurtarmaya geldim.
🇹🇷:p-peki adınız ne?
?: Mustafa Kemal paşaBeni sırtına aldı ve koşarak o cehennemden kurtuldum.
Yazık lan törkiye🥲✨ 💅🏻
Sonra görüşürüz canlar💅🏻💅🏻✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen Türkiyesin...(countryhumans)
Fiksi Penggemarsen Türkiyesin ben kız olarak yazcam ama erkek olanlar erkek kız olanlar kız gibi okuyacak ok👍🏻