1. Bölüm - Gezi

22 2 5
                                    

Tekrardan selammlar, bölüm aşağıda iyi okumalar dilerim.

Rahatsız edici bir melodi eşliğinde tatlı uykumdan uyandım.

Ses, telefonumdan geliyordu. Sabahın beşinde alarmım çalıyordu. Normalde alarm kurmazdım. Aklıma gelen şeyle bugünün tarihine baktım.

Geç kalıyordum!

Bugün üniversitemin düzenlemiş olduğu bir gezi vardı. Son senem olduğu için gitmek istememiştim ama zorunluydu. Hemen kalktım, yurt odamda tek kaldığım için rahat bir şekilde hazırlandım.

Gezi, kamp alanı gibi bir yerde olacağı için üstüme siyah pantolon-tişört kombini yaptım. Bugün dersler olmayacaktı o yüzden yanıma çanta alma gereksinimi duymadan odamdan çıktım.

Hızla merdivenlerden inip toplanma alanına gittim. Neredeyse herkes servislere binmişti bile. Bende hızlıca servise binip yerime geçtim.

Yanımda oturan kişi Gloria olduğu çin şükrettim. Gloria, sessiz,konuşmayı sevmeyen ama benim samimi olduğum tek kişidir, yol boyunca kulaklığını takıp yolu izledi. Bende aynı şekilde yolu izledim, yolu izlemekten sıkılınca uyumaya karar verdim.

                              &

Sarsıntı eşliğinde uykumdan uyandım, gelmiştik. Hava kararmaya yüz tuttuğu için hemen çadırları kurmaya başladık. Geziye tüm son sınıflar geldi, etrafı dolaşmaya yarın sabah başlayacakmışız.

Çadırlara geçtik, Gloria ile çadırlarımız ortak olduğu için beraber uyuduk. Bir süre sonra uyku tutmayınca biraz yürüyüş yapmaya karar verdim. Biraz yürüyünce karşıda ormanı gördüm. Çadırlarımız ormana yakın olduğu için tereddüt etmeden ormana doğru ilerledim.

Tahminimce on dakika yürüdükten sonra garip sesler duymaya başladım, ormanın içinde nasıl canlılar yaşadığını bilmediğm için tam geri dönüyordum ki gördüğüm şeyle birlikte çığlık attım.

Aman Tanrım!

Bu gördüğüm... Normal halinden oldukça büyük hatta kocaman, boyum kadar bir hayvan mı yaratık mı olduğunu bilmediğim çekirgeye benzeyen bir canlıydı.

Tekrar avazım çıktığı kadar çığlık attıktan sonra nihayet koşmak aklıma geldi. Var gücümle koşmaya başladım, arkama baktığımda zıpladığını görünce tekrar bir çığlık atıp daha hızlı koşmaya başladım.

Ormanın çıkışını görene kadar koştum. Son bir defa arkama baktığımda o yaratığı görmediğim için derin bir nefes aldım. Koşmadan ama hızlı adımlarla çadırıma girdim.

Gördüğüm seyi aklımdan çıkarmaya çalışarak sessizce Gloria'nın yanına uzandım. Bir süre sonra uykuya yenik düştüm.

                          &

Sabah, gelen seslerle uyandım. Dışarıdan konuşma ve koşuşturma sesleri geliyordu. Kalkıp yanıma baktım, yanım boştu. Çadırdan çıktığımda gözlerim etrafı inceledi. Neredeyse herkes toplanmış, yere bir örtü sermiş oturuyordu. Bende yanlarına ilerlediğimde Gloria ile göz göze geldik. Başıyla selam verdiğinde karşılık verip sessizce yanına ilerledim.

Topluca kahvaltı yaptıktan sonra herkes bir tarafa dağıldı. Bende Gloria ile beraber bir köşeye gidip sessizce oturduk. Dün akşam olanları anlatma konusunda tereddüt ettim ama sonunda anlattım. Önce olanları sakin bir şekilde dinledi, anlattıktan sonra tepki vermesini bekledim ama yüzünden hiçbir tepki anlaşılmıyordu.

"Bu anlattıkların mümkün değil Arina, çok mu film izliyorsun yada hayal kuruyorsun bilmiyorurum ama bunlar sadece filmlerde olur, telaşlanmana da, endişe etmene de gerek yok."

GEÇİT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin