Bölüm :51

54 19 0
                                    


Mehtaplı bir geceydi ve rüzgar kuvvetliydi!

Rüzgar Akımı Kabilesi'nin çamurtaşı şehrinde rüzgarın inleyen sesi ıslık çalarak geçti. Sanki rüzgârın içinde bir kırgınlık vardı, yerdeki tozları kaldırıyor ve ayın gökyüzünde biraz bulanık görünmesine neden oluyordu.

Gece yarısı çamurtaşı şehrin içinden birkaç kişi hızla geçti. Bir şey arıyor gibiydiler ama sonunda hala bir kayıp içindeydiler. Ancak gökyüzü uzaktan beyaza döndüğünde bu insanlar yavaş yavaş dağıldı.

Bei Ling, bitkin ve solgun bir yüzle Karanlık Dağ Kabilesi'nin pansiyonuna geri döndü. O gece kaşlarının ortasından büyük miktarda kan kaybetmişti ve vücudu neredeyse en zayıf halindeydi. Kısa ama şok edici savaşa da kendi gözleriyle tanık olmuştu!

Gökyüzünde ve yeryüzünde uçan, dünyanın titremesine neden olan mızrak ve Wu Sen'in çılgın kükremesi, Bei Ling'in kulaklarında sürekli yankılanıyordu. Bei Ling'in gözünde Wu Sen, Rüzgar Akımı Kabilesinin dahisiydi. İkisi de altıncı seviyede olsa bile Bei Ling, Wu Sen'e karşı kazanamayacağını biliyordu. Aslında... onunla savaşmaya cesaret edemiyordu.

Wu Sen herhangi bir normal Vahşi Savaş Yöntemi uygulamadı. Geçmişte taptığı Vahşi Savaşçıların Tanrısı'nın heykelinin Rüzgar Akımı Kabilesi'ndeki en gizemli heykellerden biri olduğu söylenir. Bir cesede dönüşmek için bunu cesetlerin aurasıyla denemesi ve Vahşi Kanını toplaması gerekiyordu. Eğer bu konuda ustalaşırsa, bir dağ çökse ve dünya çökse bile yenilmez olacaktı.

'O halde Wu Sen'e karşı savaşan kişi kimdi..? Onun gelişim seviyesini söyleyemem ama eğer Wu Sen'i bu kadar zavallı gösterebilirse o zaman ünlü olmalı. Kara Dağ Kabilesi olabilir mi...?' Bei Ling'in yüzü üzgündü. Dark Mountain Tribe'daki akranları arasında en güçlüsüydü ama Dark Mountain Tribe'dan ayrıldığında bir hiç olduğunu biliyordu.

Bei Ling, karmaşık duygularla ve sabahki sınava karşı hissettiği kafa karışıklığıyla evine, odasına döndü. Kapıyı itip içeri girdi ama içeri adım attığı anda Bei Ling'in tüm vücudu titredi. Gözbebekleri küçüldü ve vücudundaki tüm tüyler dikildi. Bir nefes aldı ve yüzünde şok ve inanamama ifadesi belirdi.

Odasındaki masanın üzerinde bir damla taze kan yüzüyordu. O kan soluk yeşil bir ışıkla parlıyordu. Parladı ve inanılmaz derecede tuhaf görünüyordu. Bu kan, Wu Sen kaşlarının ortasına hafifçe vurduğunda vücudundan çıkan Bei Ling'in Kan Özüydü.

Bei Ling, aniden dönüp arkasına bakmadan önce bir anlığına şaşkına döndü. Arkası zifiri karanlıktı. Etrafı sessizdi. Kalbi göğsüne çarpıyordu. Bir anlık sessizliğin ardından hemen odaya girdi ve masanın üzerindeki tanıdık kana baktı. İfadesi sürekli değişiyordu.

"Kim... o..? Neden bana yardım ediyor..?" Uzun bir süre sonra Bei Ling kanı aldı. Bei Ling ona dokunduğu anda, anında vücuduna karıştı ve bir ısı dalgasına dönüştü, Bei Ling'in hızla bağdaş kurup kanını harekete geçirmesine neden oldu.

Aynı anda Dark Mountain Tribe'ın pansiyonundaki başka bir odada Su Ming bağdaş kurup yere oturdu. Yüzü solgundu ve ağzının kenarında kan vardı.

Ancak gözleri son derece parlaktı. Avucundaki koyu yeşil kana bakmak için başını eğdi ve soğuk bir gülümseme ortaya çıkardı.

'Demek bu Rüzgar Akımı Kabilesi'nin gururu. Kimsenin onu ezmesine izin vermez. O ancak zirvede durabilir! Çok önemli değil. Eğer kanımın üçüncü yanmasını tamamlayabilirsem, o zaman onu bu mızrakla öldüremesem bile onu yaralamak benim için zor olmayacak! 'Su Ming elini kaldırdı ve ağzının kenarındaki kanı sildi. Gözlerinde şiddetli bir parıltı vardı.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin