Umarım perili değil dir.
O sırada diğer leri.
Mira nın ağızından.
Merinet bir tavşanın arkasından gitmişti arkasından seslenmiş dik ama duymamıştı bizde onu bulması için mykle yi gönder mişdik ama ikisi de geri gelmemiş di bizde korkmuş duk çünki akşam olmuştu arama ekibi göndermiş di bayan büsdiel ama onlarda bula mamıştı. korkmuş bir şekilde onları bekliyor duk aniden gözüm seline çarptı çok telaşlı ve korkmuş görünüyor du yanına gidip onu sakinleştirmeye çalıştık cemre ile.
Mi: sakin ol selin onlar başlarının çaresine bakabilir eminim ki iyiler
Ce: Evet onlar merinet ve mykle bunu unutun mu?
S: haklısınız ama elimde değil
Merinet in ağızından.
Dışarda durup ölmeyi beklemek yerine şato ya ilerledik ve kapıyı çaldık umarım perili değil dir.kapıyı 5 kere çaldık ama açan olmadı kapıyı biraz ittirdiğimiz de kapı açılmış tı bizde ilk önce bir birimize baktık sonrada içeri girdik.ışıklar olmadığı için telefonun ışığıyla yetiniyor duk sessizliği bozan mykle olmuştu.(fısıldayarak)
M: hepsi senin yüzünden
Me: ben ne yaptım lan
M: çocuk gibi tavşanı takip etmeseydin bunların hiçbiri olmazdı
Me: tamam haklısın ama sende beni bulmaya gelmeseydin
M: ah kapa çenenin
Me: kolaçonuno ( taklidi ni yapar l)
M: dur
Me: ne oldu?
M: şuradaki odadan sesler geliyor
Me: ne gidip yardım isteyelim
M: hayır ilk önce dinleyelim ya kötü biriyse?
Me : haklısın
Dedim ve ses gelen kapıyı dinlemeye başladık.sanırım içerde birden fazla kişi var konuştukları şeyler acımasız ve tuhaf tı iyi olmadıkları beli oluyor du.
İçeriden gelen konuşmalar
( içerideki lerin isimlerini henüz sayılarla belirliyor um)1: bu sürtükler nerede kaldı!?
2: bilmiyoruz efendim
3: birazdan geleceklerini söyledi ler
4: evet birazdan gelirler
1: umarım!
5: su ister misiniz efendim?
1: hayır sağol
1: o sürtükler benim şakaları ma hiç gülmüyor lar oysaki çok komik şakalar yapıyorum!
2,3,4,5: haklısınız efendim
1: size bir şaka yapmamı ister misiniz?
2,3,4,5: evet efendim
1: sandalye boş mu? hayır ,Arçelik
Herkes güler
1: küçük su birikintisine ne denir?
SUCUK!Herkes güler
O Sırada kapıyı dinleyen mykle ve merinet.( fısıldayarak konuşuyor lar)
M: bunlar çok soğuk espiriler
Me: evet hemde çok soğuk
Biz konuşurken alt kattan adım sesleri gelmeye başladı ( buarada üst katta lar) sesleri duyduk ve hemen kapının yanında duran koca dolaba sakladık.
dolabın dışarısı n dan sesler gelmeye başladı bizde merakla diledik. Çok arsız ve meraklı yız biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sihir akademisi
FantasyMerinet sihirli dünyada yaşayan en zengin insanlardan biridir buyüzden anne si onu sihir akademisine kendini gelişdirmesi için gönderir ama başına geleceklerden haberi yoktur😶 ( zengin bir kızın arkadaşları ile yaşadığı tuhaf maceralarını anlatan...