Vanessa's POV
Την επόμενη μέρα...
Είμαστε με τον Damon και περπατάμε, δεν κάνουμε τίποτα περίεργο για να μην μας πάρει κανένα μάτι. Κάποια στιγμή περνάει δίπλα μας ο Theo, δεν μας κοιτάζει, δεν μας δίνει καν σημασία... στο κάτω κάτω δεν μας ξέρει. Όταν πια έχει περάσει γυρίζω να τον κοιτάξω αγκαλιάζει και φιλάει μια γυναίκα.
"Ελπίζω να μην τον πετύχει η Alexa." Ψιθυρίζει ο Damon.
"Τουλάχιστον είναι καλά." Απαντάω αφού τόσες μέρες δεν είχαμε καθόλου νέα του.
"Σκέψου πως μπορεί να μην θυμάται εμάς αλλά δεν θυμάται ούτε την κόλαση, ούτε τον θάνατο των παιδιών του, ίσως εκείνος να έχει μια ευκαιρία τελικά." Μου λέει παρηγορητικά.
"Ίσως. Η αδερφή σου όμως;" Τον ρωτάω και το βλέμμα του αλλάζει σε λυπημένο.
"Η αδερφή μου πιθανότατα να μην τον ξεπεράσει ποτέ." Απαντά λυπημένα.
"Δεν το πήρε καλά το μεταξύ μας." Τον ενημερώνω αφού ο Theo, χάθηκε από το οπτικό μου πεδίο.
"Τίποτα δεν παίρνει καλά τελευταία αν βοηθάει." Μου απαντά μεταξύ σοβαρού και αστείου.
"Damon νιώθω άσχημα απέναντι στον Klaus." Εξομολογούμαι.
"Vanessa χώρισέ τον τότε." Μου λέει σοβαρά.
"Δεν καταλαβαίνεις ακόμα και αν χωρίσω δεν θα μπορούμε να είμαστε μαζί, θα σε σκοτώσει." Του εξηγώ.
"Θα αξίζει να το ρισκάρουμε πιστεύω." Μου χαμογελάει στραβά.
"Όχι, Damon δεν αξίζει να ρισκάρουμε την ζωή σου." Επιμένω. "Δεν θα μπορώ να ζήσω μετά από αυτό."
"Τότε τι προτείνεις; Να συνεχίσεις να μένεις με έναν άντρα που σε κάνει δυστυχισμένη;" Με ρωτάει και κοιτάζω το πάτωμα.
"Δεν ξέρω." Του απαντάω ειλικρινά.
"Αν.." Ξεκινάει να λέει δειλά. "Αν βάζαμε την Alexa να του μιλήσει; Να τον πείσει κάπως να μην μας πειράξει; Εκείνη ίσως την άκουγε."
"Με τίποτα. Δεν μας συγχωρέσει ποτέ η ξανθούλα αν την βάλουμε στην μέση και ειλικρινά; Ούτε εγώ θα μας συγχωρούσα στην θέση της." Δεν σκέφτομαι καν την απάντησή μου. "Damon δεν θα ρισκάρουμε την ζωή σου και δεν είμαι ο τύπος γυναίκας που απατάει τον άντρα της. Ό,τι κάναμε ήταν λάθος και καλύτερα να λήξει εδώ για το καλό όλων μας." Του λέω με βάρος στην καρδιά αλλά αυτό είναι το σωστό.
"Αυτή είναι η τελευταία σου κουβέντα;" Με ρωτάει πληγωμένος.
"Είμαι παντρεμένη Damon και είμαι παντρεμένη με τον Klaus Mikaelson τι περίμενες;" Του απαντάω με ερώτηση.
ESTÁS LEYENDO
The Game of Blood
FanficΝέα Ορλεάνη. Η πόλη η οποία κατοικούν τα υπερφυσικά όντα αιώνες τώρα και σκορπίζουν τον φόβο και τον τρόμο. Ψυχοπαθή τέρατα, χωρίς έλεος και ίχνος μεταλλείας περιφέρονται στην πόλη... οι πιο γνωστοί? Οι Mikaelsons. Η οικογένεια η οποία έσπερνε τον π...